/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sarah
Beauty Star
02/05/24-15:27(redigerad den 02/05/24-15:30)
Mon Paris Intensément EdP 30 ml
Touche Éclat 1 Luminous Radiance
Rouge Volupté Shine 124 Rose Loulou
Libre EdP Intense 30 ml
1. Bästa produkterna från YSL enligt mig: • Mon Paris Intensément - fräsch sommarparfym🍓 • Touche Éclat - uppljusande concealer✨️ • Rouge Volupté Shine - återfuktande läppstift💄 • Libre Intense - kryddig vinterparfym🪻 2. Jag tror att Rosewood Blush 201 kommer vara en fin nyans till sommaren😍🫶
IDASSS
Beauty Star
02/05/24-15:11(redigerad den 02/05/24-15:13)
Opium EdP 30 ml
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Couture Mini Clutch 500 Medina Glow
Rouge Pur Couture The Bold Lips 1968
Nu är ljuset här och det är dags att kliva ut som en bold, beautiful, bad ass-kvinna 🥂☀️💄👜Djärva och lyxiga beautyfavoriter från Yves Saint-Laurent kompletterat känslan. Inget för den blyge 💋🪭 Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru är favoriten, men det finns många... 😉
Amanda
Beauty Beginner
02/05/24-15:09
Black Opium EdP 30 ml
Lash Clash Waterproof Mascara 9 ml
All Hours Hyper Finish 11 Universal
Detta är mina favoriter från YSL.🙌🏼 Skulle jag få chansen att testa nyheten Loveshine så skulle jag vilja ha den i färgen 202. 🤩
Shahd
Beauty Beginner
02/05/24-15:09
Black Opium EdP 30 ml
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 205 Nude Self
Jag tror min favorit i YSL LOVESHINE skulle vara 205
Nadin
Beauty Beginner
02/05/24-15:07(redigerad den 02/05/24-15:09)
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 154 Love Berry
Libre EdP Gift Box
Black Opium EdP 30 ml Gift Box
Mina favoriter från Yves saint Laurent. Love berry verkar vara en vinnare för mig.
alma.nilsson.tygelsjo
Beauty Beginner
02/05/24-15:06
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 44 Nude Lavallière
Lip Liner Dusty Rose
Perfekta läppkombon för sommaren! Denna nude rosa nyansen på YSLs nya läppstift passar både kalla och varma undertoner då den varken drar för orange eller lila.👌🤩
Lee
Beauty Star
02/05/24-15:04
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Touche Éclat High Cover Concealer 0.75 Sugar
De här är så bra! :) Jag tror min favorit i YSL LOVESHINE skulle vara 154 Love Berry
Julia Samuelsson
Beauty Beginner
02/05/24-15:03
All Hours Hyper Finish 11 Universal
Libre EdT 30 ml
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 2 Healty Glow Plumper
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 207 Scenic Brown
ÄLSKAR parfymen Libre som passar till alla tillfällen! Skulle älska att matcha lukten till ett par läppar som skriker businesswoman 💪🏼