/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
02/03/24-08:37
Nail Lacquer - Your Way Collection Without a Pout
Nail Lacquer - Your Way Collection Apricot AF
Nail Lacquer - Your Way Collection gLITer
Nail Lacquer - Your Way Collection Glazed n' Amused
Spanade in vårens trendfärger från OPI i butik igår. Så läckra! 🌺🍑🧡🤍
Sara
Beauty Star
02/03/24-08:25
La Nuit Trésor Le Parfum EdP 50 ml
Advanced Hydra Zen Day Cream 50 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Den här sensuella damdoften skapar extravaganta ögonblick. All nighter setting spray: Denna fina mist fräschar inte bara upp huden utan säkerställer även att ditt smink förblir felfritt. Lancôme hydra zen: En riktigt skön fuktcreme. Doften är fin och man känner sej återfuktad hela dagen. Extra skönt att veta att den har spf15.
Irena
Beauty Pro
02/03/24-08:06
Miss Dior Parfum 35 ml
Mini Bake & Set Soft Focus Setting Powder
Classic Spring Breeze EdP 60 ml
Mini-To-Go Hyaluronic Pressed Hydra-Powder
Intressanta nyheter 😍🌸 när jag läser beskrivningen av cleans nya parfym låter den väldigt lik byredo Suede krämen (4 likadana doftnoter). Blir att testa den och miss dior perfume inom snar framtid.
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Beach essentials ☀️
20
Ronja
Beauty Star
02/03/24-01:38
Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Travelsize Medium
Powerful-Strength Dark Circle Reducing Eye Cream 15 ml
Jag genuint rekommenderar denna foundation från It cosmetics då den sitter så himla fint på ansiktet och ger glow samt att den är väldigt skonsam mot huden. ✨ Khiels ögonkräm har jag använt länge och kan rekommendera den då jag har fått resultat efter bara en månads användning mot mörka ringar. Urban decays setting spray är bäst i test enligt mig, jag är en makeup artist och har använt många olika settings spray under mina år och denna vinner av alla 🥇
Nomin
Beauty Star
02/03/24-01:26
La Vie Est Belle Intensément EdP 30 ml
Dior Backstage Eye Palette 007 Coral Neutrals
Oh La Moon Nail Polish Pink Calcite
Lip Gloss Peach Sorbet
Min favorit är Lancome. Speccielt deras La vie est belle 
Helena
Beauty Star
02/03/24-01:00
Blue Peptides Uplift Rich Moisturizing Cream 50 ml
Aqua Glow Flash Moisturizing Mask Aqua Glow Flash Mask
Le 8 Hypnôse Mascara 3 Noir Grenat
La Nuit Trésor Intense EdP 50 ml
Mina val av favorit märken i denna tävling är Biotherm och Lancome. Kitet skulle kunna vara 10ggr så stort, men jag valde denna fina kvartett av produkter.
Moa
Beauty Beginner
02/03/24-00:39
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml
Dessa två är mina favoriter får sminket att hålla hela långa dan och känns inte klibbig på huden och seen torkar väldigt fort och bra :)
Diana
Beauty Beginner
01/03/24-22:49
La Nuit Trésor EdP 30 ml
Le 8 Hypnôse Mascara 4 Noir Malachite
Lancome är då mitt favoritmärke, min absoluta favoritparfym är från lancome la nuit använder den dagligen och den sitter som en smäck. Vill gärna prova nya lancome produkter eller märken som kan nå lancomes ribba eller till och med högre.