/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Margrit
Beauty Beginner
02/05/24-16:20
Madeleine
Beauty Beginner
02/05/24-16:20
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
All Hours Powder Universal
Har inte testat så mycket från ysl men det jag har testat älskar jag som dessa produkter jag har valt. Älskar läpp produkter så ska bli så kul om man får möjligheten att testa den nya virala från ysl. Jag tror att färgen 6 Burgundy Temptation skulle passa mig perfekt. Älskar lite mörkare och bärfärgade läppstift på mig.
Sabah
Beauty Beginner
02/05/24-16:19
Maja
Beauty Pro
02/05/24-16:15
Libre EdP Intense 30 ml
Rouge Pur Couture Lipstick PM
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 12 Electric Love
Ysl har helt klart otroliga läpp produkter💄 och den klassiska Libre Intense parfymen doftar så gott! Deras mascara är också otrolig och inehållet bra vårdande ingredienser för fransarna och ger fin längd, separerar och finns i olika färger. Jag är mest taggad på nyanserna 5 Pink Satisfaction & 13 Flashing Rosé i YSLs nya Loveshine Candy Glaze Lip Gloss Sticks! 👄💄
Carla
Beauty Beginner
02/05/24-16:15
Liva
Beauty Beginner
02/05/24-16:11
Nazanin
Beauty Beginner
02/05/24-16:11(redigerad den 02/05/24-16:12)
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 06 Reignited Amber
Rouge Pur Couture The Slim Lipstick 11 Ambiguous Beige
Rouge Pur Couture The Slim Velvet Radical Lipstick 304 Beige Instinct
Jag älskar läsptift
Mónika
Beauty Beginner
02/05/24-16:10
Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
Rouge Pur Couture Lipstick Refill RM
Black Opium EdP 30 ml Gift Box
Jag älskar deras produkter ❤️