/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Novisen
Beauty Star
03/05/24-05:10
Lash Clash Waterproof Mascara 9 ml
All Hours Hyper Finish 11 Universal
Älskar dom här produkterna😍
Zozo
Beauty Beginner
03/05/24-05:09
Libre EdT 30 ml
Rouge Pur Couture Lipstick PM
Touche Éclat Le Teint Foundation B50 Honey
Hög kvalitet på både smink och parfymer. Denna foundation är verkligen en favorit och parfymerna är en självklarhet. Det nya läppstiftet ser härligt ut och jag tror färgen 209 pink desire hade varit en perfekt färg för mig😍
moamrlindh
Beauty Beginner
03/05/24-05:06
angelina_es
Beauty Beginner
03/05/24-04:46
All Hours Hyper Finish 1
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
All Hours Hyper Bronze 3
Dessa är verkligen tre produkter jag måste ha i min väska när jag vill retoucha upp sminket under dagen, rekommenderar verkligen den bruna maskarna för bruna/hazel ögon. Jag skulle vilja addera ysl loveshine lipstick i färgen pink desire i min väska😻
Tindey
Beauty Beginner
03/05/24-04:36
All Hours Hyper Finish 1
All Hours Hyper Bronze 3
Rouge Pur Couture The Bold Lips 1968
Dessa tre produkter från YSL är ett måste att ha i sin handväska! Produkterna sitter så fint på huden och läpparna och håller hur bra som helst. Rekommenderar dessa starkt ifall du vill köpa en present till din vän, partner, förälder eller till dig själv helt enkelt.
Barbro
Beauty Beginner
03/05/24-04:04
Black Opium EdP 30 ml
Touche Éclat 1 Luminous Radiance
Dessa två från Yves Saint Laurent är jag mycket förtjust i. Jag skulle gärna vilja pröva fler och gärna det nya läppstiftet i Pink desire nyansen.
Gule
Beauty Beginner
03/05/24-03:57
Samra
Beauty Star
03/05/24-02:08
All Hours Hyper Finish 1
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Libre EdT 30 ml
Detta kitet från YSL går aldrig fel. Perfekt att köpa till dig själv eller ge bort i present till någon. Detta kitet har jag alltid i väskan när jag är ute för att toucha up mitt smink med pudret, spraya parfym och fixa till mascaran lite. Parfymen doftar ljuvligt, mascaran har en perfekt borste som gör fransarna helt perfekta enligt mig och pudret ger en perfekt finish. Jag skulle älska att få testa Rosy sand, jag tror den skulle vara perfekt till min hudton och passa så fint med mina Nude läppennor!!💄💗