/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ella
Beauty Beginner
03/05/24-11:31
Lip Balm Vanilla SPF50+
Wake Up The Glow Fluid Serum Foundation 5N
Sensitive Eyelash Serum 3 ml
Miss Dior Hair Oil 30 ml
Elvira
Beauty Star
03/05/24-11:19
Crushliner Eyeliner 1 Noir Intense
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Den perfekta duon! Med hjälp av eyelinern kan du göra en super fin fransmarkering för att framhäva hur fina ögonfransarna blev av mascaran! Detta är min GO TO varje dag😍 var redo på komplimangen om du använder dig av dessa två! Min favorit färg är ” Loveshine Candy Glaze Lip Gloss Stick 15 Showcasing Nude”
Elvira
Beauty Star
03/05/24-11:09
Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
Dessin Des Sourcils Eyebrow Pencil N°02 Brun Profond
Perfekt kombo! Med ögonskuggan kan du både åstadkomma en fancy look men även en vardaglig make
maisounmh
Beauty Beginner
03/05/24-11:03
Libre Le Parfum 50 ml
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru
Min favorit är red casandra 👄
sara.raschperger
Beauty Beginner
03/05/24-10:59
Libre EdT 30 ml
Älskar parfymen ❤️ Den håller såsom den beskrivs i produktinformationen och den luktar gudomligt, skulle starkt rekommendera för dem som inte riktigt vet vad de ska köpa. Den har en doft som inte tar över för mycket utan bara sitter som ett perfekt lager mot kroppen och den håller i flera timmar. Jag fick prova mascaran av en kompis och den ger ett väldigt fint lyft och speciellt jag som har kortare fransar kan säga att den är värt att köpa. Jag behövde inte använda fransböjare, så tipsar för dem som vill ha en mascara som på egen hand ger dig volym.
mallaneriksson74
Beauty Beginner
03/05/24-10:40
Siri
Beauty Beginner
03/05/24-10:34
Couture Mini Clutch 500 Medina Glow
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 12 Electric Love
All Hours Concealer LC1
Lash Clash Extreme Volume Mascara Blue
färgglad look med ysl
Nadila
Beauty Pro
03/05/24-10:14
Volume Effet Faux Cils Mascara 01 Black
Black Opium EdP 30 ml
Libre EdP 50 ml
MYSLF EdP 100 ml
Favoriter JAG alltid faller tillbaka till♥️ 💄 Min favorit på läpparna från Ysl är nog Rouge Pur Couture The Bold Lips 13 och 211 Chili Incitement 👌🫶🏻