/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sanja
Beauty Beginner
03/03/24-14:42
Selin
Beauty Pro
03/03/24-14:39
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Aquasource Hyalu Plump Moisturizing Gel 50 ml
Ultra Facial Cream SPF30 50 ml
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml
Detta har vart mina to go to det senaste - parfymen har jag använt i flera år det är min favorit doft 🤩 hudvården har funkat super på min hud, och settingsprayen räddar mitt smink under dagarna ! ❤️🙌🏻
Emelie
Beauty Beginner
03/03/24-14:28
Tindra
Beauty Beginner
03/03/24-14:14
My Way Floral EdP 50 ml
Extra Volume Shampoo 250 ml
Infinity Bronzer Always
Cheek-Hugging Bronzer Brush 190
1. Urban decay är ett grymt märke! 2. All nighter är min absoluta favoritprodukt från Urban Decay. Håller sminket på plats och snyggt hela dagen!
Ina-Maria
Beauty Beginner
03/03/24-14:07
All Nighter Setting Spray 118 ml
Hydra Zen Day Cream SPF20 50 ml
Polo Earth Moroccan Neroli EdT 40 ml
Aquasource Moisturizing Eye Cream 15 ml
Vill man ha make up som håller en hektisk dag och inpå småtimmarna är det bara Urban Decay's All Nighter som gäller! Grunda först med bra hudvårdsprodukter som slätar ut huden och återfuktar, spraya med all nighter, sminka och säkra med ett lager all nighter till. Sen är man redo för allt!
Rebecka
Beauty Beginner
03/03/24-14:03
Time-Filler Eyes 5XP 15 ml
Cheirosa 59 Delicia Drench Body Butter 240 ml
Blur 16H Longwear SPF15 Foundation 3 Fresh Apricot
AfterGlow Lip Shine Lipgloss Supervixen
TÄVLING 1. Mitt favoritvarumärke av dessa är IT cosmetics. Det är dessutom cruelty free 🩷 2. Min favoritprodukt av dessa är Urban Decay All nighter setting spray som jag använder dagligen.
Turkan
Beauty Beginner
03/03/24-14:03
Ness
Beauty Beginner
03/03/24-14:01
Cera Repair Barrier Moisturizing Cream 30 ml
Trésor Midnight Rose EdP 30 ml
Lash Idôle Mascara Waterproof
Big Pony Pink EdT 30 ml
Jag gillar verkligen Lancôme på senaste tiden. Midnight rose är min go to parfym just nu! Och för någon som älskar maskaror så tycker jag att denna är jättebra.