/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sandra
Beauty Beginner
04/03/24-00:29
Hypnôse Mascara Waterproof 01 Black
Effacernes Longue Tenue Concealer 01 Beige Pastel
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Heavenly Luxe™ Complexion Perfection Brush #7
Mitt absoluta favoritmärke är och har så länge jag kan minnas alltid varit Lancôme. De finns så många bra produkter från dem som jag använder och som har hängt med mig länge. Om jag måste välja en favoritprodukt från varumärket så måste jag nog säga deras concealer "Effacernes Longue Tenue Concealer". Jag har aldrig hittat någon annan concealer som kan mäta sig med denna, då den har väldigt bra täckning samtidigt som den inte blir kakig på huden.
Karolina
Beauty Pro
03/03/24-23:58
All Nighter Setting Spray 118 ml
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Medium Light
Ultra Light Daily UV Defence Aqua Gel SPF50+ 60 ml
Aquapower Advanced Moisturizing Gel Normal Skin 75 ml
Mitt favoritmärke av dessa är Urban decay. Favorit produkten från Urban Decay är deras settingspray, all nighter 🤗
Reema
Beauty Star
03/03/24-23:56
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Beach essentials ☀️
20
Heidi
Beauty Pro
03/03/24-23:56(redigerad den 04/03/24-00:00)
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Medium Neutral
Baume Corps Oil Therapy Moisturizing Body Lotion 400 ml
Confidence In A Cream 60 ml
Dessa är några av mina nyaste favoriter !!! Är såklart alltid nöjd med min setting spray från Urban Decay och den kommer alltid vara min to go. Får sminket att hålla i timmar!! Det är även mitt favorit märke av dessa. Men resterande har växt på mig. Ansiktet krämen och lotionen har verkligen hjälp min hy nu under vintern och cc creamen är verkligen en produkt värd pengarna. Dem både täcker och ger glow på samma gång. TIPSS !!! ✨
Yasmine
Beauty Star
03/03/24-23:51
Idôle EdP 25 ml
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Light
Waterlover Face Sunscreen SPF50 50 ml
Mina favoriter ifrån märkena! Man behöver alltid ett bra solskydd under sitt makeup (även om du är osminkad!!), en bra lätt täckande kräm för ansiktet perfekt för vår och sommar, ett settingspray som håller allt tillsammans och en fräsch sommar och vårparfym. Mitt favorit varumärke av dessa ovan är Lancome just för att deras sminkprodukter är fantastiska likväl som deras parfymer. Jag som är en parfymentusiast måste nog ändå säga att Idole är min favoritparfym! Har endast doftat på la vie est belle men hade gärna haft den i min kollektion!
Samira
Beauty Beginner
03/03/24-23:36
Maria Karolina
Beauty Beginner
03/03/24-23:36
Blue Therapy Retinol Night Serum 30 ml
Idôle EdP 25 ml
Blue Pro-Retinol Moisturizing Eye Cream 15 ml
Biotherm nattserum med retinol i är en av mina esscentials i min hudvård som jag använder 3 gånger i veckan. Den är min favorit för den jämnar ut hudfärgen, jämnar huden överlag och minskar akne. Det är en bra bas att ha i sin hudvårdsrutin då man får och ser markant förbättring i huden!
Agnes
Beauty Beginner
03/03/24-23:14
Heavenly Luxe™ Complexion Perfection Brush #7
It cosmetics och Urban decays produkter är så himla bra speciellt Urban decays setting spray och it cosmetics borstar