/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
ellinor.fredholm
Beauty Beginner
03/03/24-16:40
Confidence In A Cream 60 ml
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Medium Light
All Nighter Setting Spray 118 ml
Blue Therapy Moisturizing Night Cream 50 ml
Fyra fantastiska skönhetsprodukter! Använder dem varje dag!
Sofia
Beauty Pro
03/03/24-16:40
Le 8 Hypnôse Mascara 3 Noir Grenat
Jag säger bara all nighter är ALLT.. den fixerar och håller hela natten. Kyssar, svett och tårar, sminket sitter som ett smäck. Lancomes hypnose är det enda jag behöver på en öde ö. Den trollar vilket tråkigt ansikte som helst till en clean girl. Fångar både de små och raka fransarna till riktigt fina solfjäder. Det är verkligen en hypnotisk produkt!
JESSIE 🩷
Beauty Beginner
03/03/24-16:32
Deo Pure Roll-On 75 ml
Lait Corporel Moisturizing Body Lotion 400 ml
BIOTHERM! känslan av att hållas fräsch hela dagen finns det inget annat märke som lyckats med. Jag köper deodoranten om och om igen - kroppslotionen var den som fick mig att bli fortsatt intresserad inom hudvård. Luktar fräscht och rent på huden och passar bra ihop med alla slags parfymer efter duschen och insmörjning.
Daphne
Beauty Beginner
03/03/24-16:27
Advanced Snail Peptide Eye Cream 25 ml
Jag valde urban decay settingspray för att jag tycker att den är värd all hype! Den sätter sminket så bra och sminket håller verkligen Hela dagen och ger ett sjukt glow! Den sätter sminket och håller 16 timmar och det är sanning. Det är svårt att hitta en bra setting spray men denna är PERFEKT. Den ger knga fula linjer eller creasar. Sen valde jag snigelslem som är perfekt för ett fantastiskt glow! Man kan ha den med eller utan smink och det spelar ingen roll för att man får jätte fint glow och jämnar ut huden så fint’
Amanda
Beauty Beginner
03/03/24-16:12
Libre EdP Gift Box
Mini-To-Go Hyaluronic Pressed Hydra-Powder
Lip Oil Watermelon
Resistance Ciment Thermique Leave-in 150 ml
Mina favorit produkter, som jag köper nya av så fort dem tar slut❤️
Samiha
Beauty Beginner
03/03/24-16:01
Powerful-Strength Dark Circle Reducing Eye Cream 15 ml
Bye Bye Under Eye Bags 15 ml
Vilken lyxig tävling! Mitt favoritmärke är Kiehls! Kiehls produkter var en stapelvara i min farmors badrumsskåp och jag älskade dofterna från alla krämer och lip balms (faktiskt så var detta ett av mina starkaste doftminnen från barndomen). Trevlig söndagkväll! <3
Rand🫶🏼
Beauty Star
03/03/24-15:59
Big Pony Pink EdT 30 ml
Idôle EdP 25 ml
1. Min favorit parfym ever är Pig Pony Women Pink av Ralph Lauren, den är så somrig och kvinnlig. Så söt och lyxig lukt tycker jag. Min andra favorit parfym är Idôle EdP av Lancome, lukten är så mjuk och påminner mig av jasmin och ros. 2. All Nighter Settings Spray Urban Decay är den bästa settings spray ever, den sätter sminket helt perfekt i flera timmar.
Rana
Beauty Beginner
03/03/24-15:54
Super Restorative Day Cream SPF15 50 ml
Super Restorative Night Cream All Skin Types 50 ml
Age Perfect Rosy Radiance Oil Serum 30 ml
Awakening Eye Gels
Några av mina favorit saker 🤍