Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Dana
Beauty Beginner
05/03/24-08:40
Älskar Kiehls avocado eyecream!
Eva-Maria
Beauty Beginner
05/03/24-08:26
Elsa
Beauty Beginner
05/03/24-07:42
Mitt favoritmärke är Lancôme, speciellt mascara och ögon make up borttagning som jag kan använda till mina känsliga ögon utan att reagera negativt. IT Cosmetics bb carambolen är perfekt för känslig torr hud
Rebecca
Beauty Pro
05/03/24-07:31
Mitt favoritmärke är Lancome, så fina produkter med en lyxig känsla:) Min favoritprodukt från Lancome är Hypnose Mascara som är en otroligt bra mascara som jag tycker ger fyllighet och längd. En favorit sen länge:)
Nikki
Beauty Pro
05/03/24-07:12 (redigerad den 05/03/24-08:50)
🦄 Nyhet: MORPHE Aurascape Collection 🦄
Sofia
Beauty Beginner
05/03/24-06:56 (redigerad den 05/03/24-06:58)
Lancome är mitt favorit-märke. Deras ögonpenna le stylo och monsieur big vattenfasta mascara kan jag inte vara utan. It cosmetics CC cream nude glow är också en produkt jag använder dagligen och är mycket nöjd med.
Sara
Beauty Beginner
05/03/24-06:36
Mitt favoritmärke måste ändå bli IT Cosmetics, deras makeup produkter fungerar helt fantastiskt för mig som har rosacea. Måste slå ett extra slag för deras CC+ cream som jag ej kan leva utan. Men detta beauty kit innehåller också två andra favoriter: Urban Decay setting spray All nighter som är magiskt bra och Lancome Hypnose maskra då jag bara älskar deras maskaror. 
Karin
Beauty Beginner
05/03/24-05:36
Favoritmärket är Lancôme. Deras mascaror är de enda som fungerar på mina rinnande och känsliga ögon. Favoritprodukter är dock Bi-Facile waterproof eye make-up remover.