/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Helena
Beauty Beginner
15/05/24-21:13(redigerad den 15/05/24-21:16)
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Génifique Starter Kit
Allt från Lancome är underbart!! Älskar hyponose den ger än så himla fina fransar.
Melek
Beauty Star
15/05/24-19:46(redigerad den 15/05/24-19:48)
Absolue Precious Cells White Aura Serum 30 ml
Advanced Génifique Yeux Light Pearl Eye Cream 20 ml
Génifique Eye Cream 15 ml
The perfect kit doesn’t exist. Or, does it? Allt man behöver till sommaren , bra hudvård och en perfekt nyhet🌞 Min favorit mascara från Lanĉome just nu är deras Lash Idole Mascara ( old time fav).
Lovisa
Beauty Pro
15/05/24-18:41
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Teint Idole Ultra Wear Serum Highlighter 01
Med detta kit kan man skapa en naturlig och glowig look perfekt till sommaren! Är så roligt med lyxigare produkter där man kan få känna sig lite extra när man gör sig iordning! La vie est belle parfymen är en så trevlig och sprudlande sommardoft tycker jag! 🌸💕 Min favoritmascara från lancome är idole, men har aldrig testat denna hypnose mascaran så skulle va så kul att testa! Kanske kan bli en ny favorit 🥳💕💕
Linn
Beauty Pro
15/05/24-18:40
Idôle EdP 25 ml
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye 20 ml
Jag har inte testat någon mascara från Lancome så jag skulle gärna testa Hypnose Drama.
Aaron
Beauty Pro
15/05/24-18:33
Le 8 Hypnôse Mascara 4 Noir Malachite
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Älskar Lancomes nya insats till hudvården >×< hade jag varit miljonär så. Men min favorit är definitivt malachite mascaran!!
Evelina
Beauty Pro
15/05/24-18:13
24H Drama Liqui-Pencil Eyeliner 05 Seine Sparkles
24H Drama Liqui-Pencil Eyeliner 07 Purple Cabaret
Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover 125 ml
Min favoritmaskara är just nu Hypnôse Mascara 002 Brown, då jag föredrar brun maskara till vardags. Sen älskar jag metalic eyeliner. Speciellt i mina favoritfärger blått och lila
Amelia
Beauty Star
15/05/24-13:34
Teint Miracle Foundation 005 Beige Ivoire
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 010 Beige Porcelaine
Hypnôse Volume-À-Porter Mascara 01 Black
Min favorit mascara är Hypnose Volume-A-Porter . Hoppas på vinst för att jag älskar deras produkter.
Varinia
Beauty Star
15/05/24-12:31
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 330N
Idôle EdT 100 ml
Cils Booster Midi Mascara
Lancomes care & glow foundation är en av de bästa jag testat, perfekt om du har torr hy som mig. Min favorit mascara är Lancome Grandiose mascara, om man först lägger nära ögat, låter det torka osen lägger mer på fransarnas toppar så får du både volym o längd.