/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Virre
Beauty Pro
22/05/24-07:35
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Le Stylo Waterproof Eyeliner 03 Chocolat
Lancôme Hypnôse Drama Waterproof Mascara 01 Black
Mina favoriter från Lancôme. Mascaran som är min absoluta favorit är Drama som är svart och vattenfast. Kajalpennorna har jag avverkat ett antal genom åren. Gillar egentligen allt jag testat från märket, de är fantastiskt bra 👌🏻
allbro
Beauty Beginner
21/05/24-21:55
Idôle Nectar EdP 25 ml
Renergie Multi-Lift Starter Kit
Monsieur Big Mascara Coffret
Lancome Lash Idôle Mascara är en av mina absoluta favorit mascaror någonsin! Man får otrolig volym och längd på sina fransar☀️
Nikki
Beauty Pro
21/05/24-19:04
L'Eau D'Issey Pour Homme EdT 75 ml
Fusion D'Issey Pour Homme EdT 50 ml
L'Eau D'Issey Pour Homme Solar Lavender Intense EdT 50 ml
Issey Miyake - Herrdofter för bäraren som vill vara speciell 🍋 Citrus & tränoter, Lavendel 💜, Kokos 🥥, Fikon & Kardemumma Ibland fräscha och akvatiska - Alltid spännande!
Sofia
Beauty Pro
21/05/24-17:52
Five Point Cleanser 150 ml
Mineral Cleanser 50 ml
Light Emulsion 50 ml
Sun Emulsion SPF50+ 50 ml
OMG jag upptäckte precis att Skinome finns på Kicks nu?! 😍 Blir så glad! Världens bästa hudvård och solskydd. 🙌🏼
Gina
Beauty Pro
21/05/24-13:58
Idôle EdT 100 ml
Artliner 1 Noir
Hypnôse Doll Eyes Mascara 01 So Black!
Här är min Lancôme beauty kit🌸 Min favorit produkt är hypnôse drama mascara från Lancôme och den är en av de bästa som finns. Jag vill gärna prova den nya hypnôse drama mascara 😍
Yasmin khan
Beauty Pro
21/05/24-13:07
Invictus Parfum 100 ml
Fame Intense EdP 50 ml
1 Million EdT Gift Box
Fame Blooming Pink Collector EdP 80 ml
Älskar parfymer och vill dela Mina favourite från Paco Rabanne parfum är för Moderna man och Moderna kvinnor dofter är friska lavendal ,sensuell mysk och sandelträ  unik märken på världen♥️♥️♥️
Isabella
Beauty Pro
21/05/24-12:41
Advanced Hydra Zen Day Cream 50 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Jag har ännu inte testat någon mascara från lancôme men är supernyfiken på att prova då man hört så gott om dom! 😍🫶🏼💁🏼‍♀️
Stina
Beauty Pro
21/05/24-06:47(redigerad den 21/05/24-06:48)
Idôle EdP 25 ml
Lash Idole Mascara Set
Idôle EdP 50 ml Gift Box
De här är mina favoriter - doft och mascara, kommer aldrig kunna släppa Idole mascaran<3 men vore kul att testa Hypnôse Drama mascara såklart ;)