/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Diala
Beauty Beginner
23/05/24-08:26
Paradoxe EdP 50 ml
Good Girl Suprême EdP 50 ml
Jag tycker om Prada-parfymer för deras unika och sofistikerade doftkompositioner som förenar klassiska och moderna inslag. Varje doft känns lyxig och elegant, och utvecklas på huden på ett fascinerande sätt. Dessutom speglar deras flaskdesign en stilren och tidlös estetik som jag uppskattar.
Nikki
Beauty Pro
23/05/24-07:01
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Sì Intense EdP 30 ml
Paradoxe EdP 50 ml
De italienska modehusen levererar - VALENTINO, ARMANI och PRADA 🥰
Anna
Beauty Pro
22/05/24-20:30
Idôle EdP 25 ml
Hypnôse Le 8 Mascara
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Artliner 1 Noir
Tycker mycket om orginalet av Hypnose mascaran och även Hypnose Doll eyes ( som doftar choklad tycker jag) den ger båda fantastiska fransar🖤 Uppväxt med Lancome eftersom min mamma endast använder och alltid använt det, så hon gav mig min första mascara från Lancome🌹
Maha
Beauty Star
22/05/24-20:20
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 4
Monsieur Big Mascara Coffret
Lash Idôle Eye Tint 1
detta är i stort sätt min "lancôme to go too set" under sommaren, väldigt enkelt men så fräscht !!
Malin
Beauty Pro
22/05/24-17:59
Enzyme Cleanser 75 g
Glow Kit
Glow Cream 50 ml
Face Mask 50 ml
Hudvårdsnyheter ✨
Marta
Beauty Star
22/05/24-17:19
La Vie Est Belle Rose Extraordinaire EdP 100 ml
Monsieur Big Waterproof Mascara Black
Advanced Hydra Zen Day Cream 50 ml
Här vi lite av super fina produkter av Lancome! Jag har endast testat monsieur big mascara och den va mycket bra!💖
Linn
Beauty Pro
22/05/24-08:52
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Juicy Tubes 07 Magic Spell
Lash Idôle Eye Tint 2
Här är några av mina smink favoriter från Lancôme. Min favorit av deras mascaror är Hypnôse Drama Waterproof Mascara 01 Black, det ger drömlika fransar samt är vattentät vilket behövs på varma dagar 🫶🏼
Virre
Beauty Pro
22/05/24-07:35
Hypnôse Drama Eye Shadow Palette 01 French Nude
Le Stylo Waterproof Eyeliner 03 Chocolat
Lancôme Hypnôse Drama Waterproof Mascara 01 Black
Mina favoriter från Lancôme. Mascaran som är min absoluta favorit är Drama som är svart och vattenfast. Kajalpennorna har jag avverkat ett antal genom åren. Gillar egentligen allt jag testat från märket, de är fantastiskt bra 👌🏻