/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sara
Beauty Beginner
23/05/24-14:55
Stronger With You Intensely EdP 30 ml
Stronger With You Only EdT 50 ml
Båda dessa luktar så som jag önskar parfymer - mysigt och varmt!
Shahrina
Beauty Beginner
23/05/24-13:53
Terre D'Hermès Eau Givrée Eau De Parfum 100 ml
K By Dolce&Gabbana EdP 50 ml
Båda dofterna har en övervägande fräsch karaktär som är idealisk för varma sommardagar. De kylande och citrusaktiga noterna ger en känsla av friskhet och svalka. Deras livliga och upplyftande karaktär ger extra energi under varma dagar!
Johanna
Beauty Star
23/05/24-13:43
The Scent Absolute EdP 100 ml
BAD EdT 50 ml
Only The Brave EdT 35 ml
3 härliga parfymer för män! Min man har varvat mellan dessa 3 i flera år ✨ Tycker att alla dem håller doften länge, det luktar rent & lyxigt. Diesel, only the brave använder han till vardags & de andra 2 när han vill piffa till sig extra
Kickan
Beauty Beginner
23/05/24-13:39
Gucci Guilty Pour Homme Parfum 150 ml
Stronger With You EdT 30 ml
Gillar verkligen dessa herrdofter. Den ena har min man fått i present av mig (Gucci) den andra tänker jag ge honom vid nästa speciella tillfälle.
Katarina
Beauty Beginner
23/05/24-13:21
Y EdT 60 ml
Cool Water EdT 40 ml
2 st mycket fräscha herr dofter. Cool Water är ett billigare alternativ medan YSL är lite dyrare 🌞
Zahraa
Beauty Beginner
23/05/24-13:07
Uomo Born In Roma EdT 50 ml
Y EdP 60 ml
ÄLSKAR dessa två parfymer! Speciellt valentino Uomo Born in Roma man blir aldrig trött på doften, doftar så underbart. Rekommenderar starkt denna parfymen ni kommer inte ångra er :))  Y for men dofter också som en dröm älskar den också. Kan inte sluta lukta på min man när han har dessa parfymer, säger bara spring o köp!! 🏃‍♂️💨
Anna
Beauty Beginner
23/05/24-12:52
Italian Summer Face Palette
Lash Clash Waterproof Mascara 9 ml
Primer Plus Protection SPF50 40 ml
Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 Nude Beach
På min wishlist inför sommaren: 🌞 Anastasia Italian Summer Face Palette - perfekt palett med bronzer, highlighter och blush för att minimera semesterpackningen.  🌞 Bobbi Brown Primer Plus Protection SPF50 - ultimat solskydd som passar perfekt under en lätt tonad dagkräm och bronzer. 🌞 Vattenfast mascara som håller ett dopp eller två. 🌞 COOLA Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 - skydd, färg och återfuktning i ett.
Selma
Beauty Beginner
23/05/24-12:44