/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
aleyna09
Beauty Beginner
23/05/24-17:44
Hero EdP 50 ml
Gentleman EdP 100 ml
Uomo Born In Roma EdT 50 ml
Tre favoriter för olika årstider. Köper alltid dessa i present rekommenderar starkt.
Hiba
Beauty Pro
23/05/24-17:44
Stronger With You Absolutely EdP 50 ml
Stronger With You EdT 30 ml
Letar du efter någon varm, mysig och karismatisk herrparfym som luktar bla varm vanilj, kryddigt, träigt och kanel så rekommenderar jag dessa två! Det passar perfekt till höst/vinter parfym. Är en favorit av alla herrparfymer jag doftat hittills!!
Reham
Beauty Beginner
23/05/24-17:09
Eros Pour Homme EdP 100 ml
Sauvage EdT Refill 300 ml
Köper alltid de till min pappa och bror de luktar väldigt bra. Top 2 Kill parfymer, jag rekommenderar verkligen.
Gilda
Beauty Pro
23/05/24-17:08
Gucci Guilty Pour Homme EdP 50 ml
Sauvage Parfum 100 ml
Dessa är min sambos absoluta favoriter som alltid köps hem när de tagit slut 😍
Shaimaao18
Beauty Beginner
23/05/24-16:56
Thilde
Beauty Star
23/05/24-16:55
L'Homme EdT 60 ml
L'Homme Deodorant Stick
Denna parfym och deo är min all time favvo som jag köper om och om till min kille. För mig har den det där lilla extra som jag alltid älskar att dofta🤗🤩
Sara
Beauty Star
23/05/24-15:56
1 Million EdT Gift Box
Invictus Victory Elixir EdP 100 ml
Dessa herr parfymer från paco rabanne är 2 av mina favoriter. De luktar så varmt och mysigt
Alaa
Beauty Pro
23/05/24-15:49
Armani Code Parfum 75 ml
Sauvage EdT Refill 300 ml
Två härliga parfymen till män, som luktar fräscht och självsäker