/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
16/03/24-20:00
Replica By The Fireplace EdT 100 ml
Replica Beach Walk EdT 100 ml
Replica Jazz Club EdT 100 ml
🔥 Maison Margiela 🔥 Vilken är din favorit? 🥰
PatoFia
Beauty Star
16/03/24-15:08(redigerad den 16/03/24-15:12)
Hypnôse Doll Eyes Mascara 01 So Black!
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 220C
Teint Idole Skin Booster Priming Serum
L'Absolue Rouge Drama Ink Lipstick 311 Rose Cherie
Lancome - en klassiker som alltid levererar 😍 såklart lystergivande bas (220). Tips är att prima huden innan och välja kvalitetsprodukter. Du får ofta vad du betalar för!
Jabeen
Beauty Pro
16/03/24-11:06
La Vie Est Belle Rose Extraordinaire EdP 100 ml
Hypnôse Mascara Set
Rénergie H.P.N. 300-Peptide Rich Cream 50 ml
Génifique Starter Kit
I would prefer matte base an in Lancôme 220C shade looks better on me, unfortunately I tried a lot tag the product but it didn’t work for my. My best tip for long lasting makeup is to moisturize the skin well and then use primer to have a perfect base and then setting spray as the last step in makeup to keep it long lasting 😍
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Beach essentials ☀️
20
Amanda
Beauty Star
16/03/24-05:04
24H Drama Liqui-Pencil Eyeliner 01 Café Noir
Hypnôse Mascara 001 Black
Teint Idole Ultra Wear Foundation 220C
L'Absolu Gloss Sheer Lipgloss 222 Beige Muse
Wow vilken drömvinst!! Jag älskade Teint Idole Ultra Wear Foundation i den gamla formulan och även den nya.  1. Lystergivande ✨ 2. 220C 
liv
Beauty Beginner
15/03/24-23:58
Miniatures Gift Box
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer 220C
Absolue L'Extrait Eye Cream 15 ml
Absolue Precious Cells Body Balm 190 ml
Jag föredrar smink som är glowy då min hud är torr och matt smink får min hud att se mycket torrare än den egentligen är. Jag tror att färg 220 hade passat mig hudväfrg mycket bra
Nadila
Beauty Pro
15/03/24-23:24(redigerad den 15/03/24-23:26)
Teint Idole Ultra Wear Foundation 135N
Idôle Aura EdP 50 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Bi-Facil Waterproof Eye Makeup Remover 125 ml
Fördelar matt bas 👌 Lancôme Är ett märke jag alltid har gillat från foundation till ögon makeup till läppglans. Mitt  bästa tips för en långvarig makeuplook är att återfuktande huden med din favorit cram/ serum sedan så tar du din primer och låter de va lite sedan på med foundation. Jag brukar lägga på Setting spray efter för att sätta de hela sen på med allt annat från Blush / Contour och ögon makeup.💄
Silvana
Beauty Star
15/03/24-16:22
Teint Idole Ultra Wear Foundation 230W
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 025 Beige Lin - 250 Bisque Warm
Long Time No Shine Loose Setting Powder Translucent
Hydrazen Starter Kit
Jag föredrar en lystergivande bas och tycker nyansen 230W hos teinte idole ultra wear foundation passar mig bäst! Mina bästa tips för en långvarig makeuplook är att använda primer för att sminket ska sätta sig bättre på ansiktet och sätta sminket med setting powder och setting spray för att hålla sminket på plats hela dagen! ☺️
Rimita
Beauty Beginner
15/03/24-14:50(redigerad den 15/03/24-14:55)
La Vie Est Belle Iris Absolu 30 ml
Hypnôse Mascara Set
Teint Idole Ultra Wear Foundation 420W
Teint Idôle Ultra Wear All Over Concealer 003 Beige Diaphane
Föredrar en lystergivande bas! Det ser mer naturligt ut enligt mig. 420W lär passa mig bäst hos Teint Idole Ultra Wear Foundation! Mina bästa beauty tips för en perfekt bas är en återfuktad hud! Då håller basen bättre och sitter finare på huden. Använd puder och settingspray efter varje steg i basen så att alla lager blandas och sätter sig fint! Då har du en fin bas som håller sig hela dagen.