Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Annelie
Beauty Beginner
05/03/24-17:51 (redigerad den 05/03/24-17:59)
Urban Decay är mitt absoluta favoritmärke sedan jag köpte min första ögonskuggspalett när jag var 14 år (idag 28 år). Jag kan nog inte leva utan Urban Decays setting spray. Dom står oslagbara på första plats i den kategorin mot alla andra märken.
Sofie
Beauty Beginner
05/03/24-17:39
urban decay all nighter setting spray är min absoluta favorit produkter. Får vilket smink som helst och smälta in i huden.
Nora
Beauty Beginner
05/03/24-17:28
Mitt favoritmärke av dessa är Lancome, deras hudvårdsprodukter ger en sån fin bas, så oavsett vad du lägger över ser din hud flawless ut :)
alice.adekunle05
Beauty Beginner
05/03/24-17:28
Mitt favo märke är Urban decay och jag älskar deras glow settingsprey den håller och gör sitt jobb jätte bra!!💕
Erika
Beauty Beginner
05/03/24-17:25
Mina favoriter
nathalie.divkovic
Beauty Beginner
05/03/24-17:21 (redigerad den 05/03/24-17:22)
Mitt favo märke måste va Urban Decay eftersom mitt favorit setting spray är all nighter setting spray av Urban Decay ❤️
Shilan
Beauty Beginner
05/03/24-17:14
Mitt favoritmärke är Lancome, främst för att min favoritdoft i många år är Lancome est belle. Underbar doft!
Rahel
Beauty Beginner
05/03/24-17:08
Här mina favorit produkter ❤️