Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Zana
Beauty Beginner
05/03/24-20:03
Ida
Beauty Beginner
05/03/24-19:54 (redigerad den 05/03/24-19:55)
Jag har många favoriter när det kommer till märken. Men Lanĉome och biotherm är två absoluta favoriter när det kommer till ansiktsvård! Filorgas solkräm är ett absolut Måste för mig! Det är sån lyx att få göra en bas med deras produkter! Samma gäller smink, men faller alltid tillbaka på idolé mascara! Sen avslutar jag alltid med Urban decay setting spray som håller hela dagen! Kärlek!
Zahra'
Beauty Beginner
05/03/24-19:48
Älskarrrrr la vie est belle den absolut bästa parfymen <3
Hilda
Beauty Beginner
05/03/24-19:42
Mitt favoritmärke är absolut Lancome, älskar deras concealer! Men urban decay setting spray är ju oslagbar!!<3
Agnes
Beauty Beginner
05/03/24-19:31
Hawa
Beauty Pro
05/03/24-19:24
Jolanta
Beauty Beginner
05/03/24-19:18
Josefin
Beauty Star
05/03/24-19:16
Kiehl's ansiktstvätt har varit en av mina favorit produkter väldigt länge men mitt favorit märke måste nog vara Lancôme. Deras foundation är den bästa jag provat och fungerar väldigt bra med min torra hud.