/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Micaela
Beauty Pro
24/09/24-12:10(redigerad den 24/09/24-12:12)
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Set
The Ritual Of Karma - Medium Gift Set
Mina två favoritserier från Rituals som jag använder för att hitta balansen under vardagsstressen. Karma under sommaren och Sakura under vinter vår och höst 🌻
Julia
Beauty Star
24/09/24-11:35(redigerad den 24/09/24-11:38)
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Jing - Medium Gift Set
Dessa är mina favoriter från Rituals för att finna balans och få lite lyx i vardagen, de är fantastiskt att ta en eftermiddag eller ledig morgon att ta en lång varm ”renoveringsdusch” där man gör allt och lite till i rutinen, tända ljus och smörja in sig nu när mörkret kommer 😍 Fantastiskt också att de luktar spa, älskar jing serien från Rituals✨🤍
Nora
Beauty Pro
24/09/24-11:13(redigerad den 24/09/24-11:14)
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
The Ritual of Sakura Concentrated Hand Wash Refill 100 ml
Favoriter från rituals🤍 Använder dessa på kvällen-för att hitta rätt balans i vardagen
Linn
Beauty Pro
24/09/24-11:03
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual Of Sakura Foaming Shower Gel 200 ml
För att hitta balans i vardagen är egenvård så viktigt! Ett perfekt sätt att börja och avsluta dagen är med The Ritual of Sakura body scrub – den exfolierar skonsamt och hjälper både kropp och sinne att slappna av med sin lugnande doft. Efter det älskar jag att använda The Ritual of Sakura Foaming Shower Gel för en återfuktande och uppfriskande avslutning. Dessa små ritualer hjälper mig att känna mig balanserad och ny energi, oavsett hur stressigt det är 🌸💖🧴
Sofia
Beauty Pro
24/09/24-10:41
The Ritual Of Karma Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Sakura Parfum D'Interieur 500 ml
The Ritual Of Sakura Scented Candle 290 g
The Ritual Of Sakura Hand Wash 300 ml
Mina favoriter från Rituals är kiten med handtvål och handkräm, samt alla deras doftprodukter för hemmet – doftljus, doftpinnar och rumspray. Jag läser för att slappna av, varje dag. Både romaner och vetenskapliga böcker. Hittills i år har jag läst 44 böcker. 🧘🏼‍♀️ Finns väl inget bättre än att slappna av samtidigt som man lär sig massor och utvecklar hjärnan!
Finex
Beauty Beginner
24/09/24-09:59
Classic Advent Calendar
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Set
Bra tips inför julen. Bra väldoftande produkter till nedräkningen till julen
Annika
Beauty Pro
24/09/24-09:49
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Sakura Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Sakura Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Sakura Body Cream 220 ml
När jag behöver koppla av lyssnar jag på en ljudbok. Skulle vara roligt att vinna denna tävling.
Marian
Beauty Pro
24/09/24-09:29(redigerad den 24/09/24-09:35)
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
Dessa två set är mina favoriter! Jag brukar alltid köpa om de till mig själv och de är även perfekta som en present till någon. För att skapa balans i min vardag brukar jag skapa en harmoni mellan arbete, fritid och välmående. Jag planerar och strukturerar mina dagar för att undvika stress och fokuserar på nuet🥰