/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Angelica
Beauty Pro
24/09/24-14:56
The Ritual Of Ayurveda Bath Foam 500 ml
The Ritual Of Ayurveda Body Cream 220 ml
The Ritual Of Ayurveda Scented Candle 290 g
Att lägga mig i ett varmt bad med detta badskum är magiskt. Att sedan smörja in mig och ta på mig en pyjamas, tända ljuset och njuta av en film eller bok🙏♥️
Ali
Beauty Star
24/09/24-14:32
Homme 24H Hydrating Face Cream 50 ml
Homme Shower Foam 200 ml
The Ritual Of Jing Hand Wash 300 ml
Mina favoriter från Rituals. 😊 För att hitta balans i vardagen så gör jag saker som ger extra guldkant och det kan vara allt ifrån att ta en promenad ute i skogen, blicka ut över havet eller gå på spa och bara njuta utav livet.
Carro K
Beauty Pro
24/09/24-14:29(redigerad den 24/09/24-14:31)
The Ritual Of Sakura Trial Set
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual Of Sakura Recovery Hand Balm 70 ml
Sakura 🩷 Finner balans i livet genom att vårda både det inre och yttre 💖
Malin
Beauty Pro
24/09/24-14:28(redigerad den 24/09/24-14:29)
The Ritual Of Sakura Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
The Ritual Of Sakura Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Sakura Hair & Body Mist 50 ml
Här kommer mina favoriter från Rituals. För att finna balans i vardagen försöker jag alltid att romantisera varje dag. Det kan vara så att jag lägger en ansiktsmask eller kör en kroppsskrubb i duschen. 🌸
Liz
Beauty Pro
24/09/24-13:50
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Set
The Ritual Of Ayurveda - Small Gift Set
Det som får mig att slappna av är att ta en varm dusch, smörja in mig med en väldoftande bodylotion och sedan ta på myskläder och tända ljus.
Amanda
Beauty Pro
24/09/24-13:02
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
The Ritual Of Sakura Parfum D'Interieur 500 ml
När jag behöver komma ner i varv brukar jag fylla upp ett bad med lugnande badolja och tända ljus. Brukar göra lite extra för huden med peeling och ansiktsmask så man känner sig helt ren och kan lägga sig i nytvättade sängkläder med meditationsmusik i hörlurar och varva ner. 🛁🕯️🤍 Min favoritdoft och kit från Rituals är Sakura serien, luktar så gott! 🤍🤍
Alva
Beauty Beginner
24/09/24-12:48
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
Min absoluta favorit serie från rituals! För att komma ner i varv och känna mig avslappnad är det viktigt för mig att allt runt omkring mig är fräscht. När det doftar gott så upplever jag ett lugn i hela min kropp. Nu på höstkvällarna har jag som rutin att tända ljus, ta en lång dusch med lite lyxiga produkter och lägga mig ner i en nybäddad säng. Detta är verkligen ett tips för er som har svårt att varva ner på kvällarna. ”Unna daj”
Micaela
Beauty Pro
24/09/24-12:14(redigerad den 24/09/24-12:14)
The Ritual Of Karma - Medium Gift Set
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Set
Två serier från Rituals som jag använder för att hitta mer balans i vardagsstressen och komma ner i varv. Karma på sommaren och Sakura vinter vår och höst 🍂 🌼