/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
25/09/24-07:12
The Ritual Of Jing Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Jing Sleep Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Jing Parfum d'Interieur 500 ml
Mitt bästa tips är att hushålla med min energi. Jag försöker hitta en bra balans mellan vila och aktivitet. Tex sprida ut mina ”måsten” och inte ha för mycket på en dag.
Nikki
Beauty Pro
25/09/24-06:29
Advent Calendar
Advent Calendar 2024 – 24 Nordic Beauty Secrets
Advent Calendar
Classic Advent Calendar
Har tidigare år haft kalendrar från bl a dessa varumärken, men även Clinique (den väntar vi på) och The Body Shop (saknar). Vilken/vilka gillar du? 🎄
Jessika
Beauty Pro
25/09/24-06:08(redigerad den 25/09/24-06:09)
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Ayurveda Body Scrub 300 g
The Ritual Of Ayurveda Body Cream 220 ml
Rituals Ayurveda serie är fantastisk 😍 perfekt året om men känns lite extra härlig på hösten och vintern tycker jag. Extra härlig på kvällen för att varva ner efter en hektisk dag. För att finna balans och lugn i vardagen försöker jag ta mig tid för yoga, meditation eller annan typ av avslappning, att bara vara i nuet en stund och släppa all stress och press som finns runtom.
Maja
Beauty Pro
25/09/24-05:14
Pout Preserve Peptide Lip Treatment - Limited Edition Pomegranate Fizz
Lip Pencil Cocoa
Cherry Lip Oil & Plush Pudding Lip Mask - Limited Edition
Powermatte High Intensity Lip Pencil 112 American Women
Hej alla fina! Jag har lite läppcombos till er. De nya läpprodukterna från Ole Henriksson är så fina och håller verkligen så länge på läpparna till skillnad från många andra balms/glosses. Mina favoit är Pout Preserve Peptide Lip Treatment i Strawberry Sorbet m, den blir så fin med en brun läpppenna för en höst kombo eller med en mer mauve pink. Rekommenderar verkligen! 🍓 👄 ✨❤️
Maja
Beauty Pro
25/09/24-04:50
The Ritual Of Karma Sun Trial Set
The Ritual Of Karma - Small Gift Set
The Ritual Of Karma - Large Gift Set
Jag älskar att köpa dessa Beauty kits från Rituals. Just den blåa serien är min favorit sen är fräscht men jag ändå ett djup. Deras produkter inför sommaren har räddat mig på semestern! Body oil med glitter är nog min personliga favorit ✨🏝️⛱️
ShamsHanna
Beauty Star
24/09/24-23:30
The Ritual of Karma Concetrated Refill 100 ml
The Ritual Of Karma Trial Set
Stress speglas i mångas liv nuförtiden, men att tända på några av Rituals doftljus på en mörk och lugn höst/vinter morgon och få meditera i några lugna, långa minutrar innan man kliver in i duschen. Det bästa med den rutinen är inte rutinen själv utan att man under hela dagen går runt med doft som påminner en om det lugnet man hade i sin trygga plats på sin favorit del av dagen. Rituals har varit en stor del av mitt liv, på mitt vardagliga liv, på mitt bröllop men även under pandemin där det var omöjligt att hålla händerna återfuktade, men Rituals handsprit är utan överdrift den saken jag aldrig går ut utan.
Nejla
Beauty Star
24/09/24-21:05
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g
The Ritual Of Jing Body Scrub 300 g
Jag är svag för Jing-serien, eftersom den är lugn och avslappnande samt har en mild doft. Det bästa är att tända ett ljus efter att man har lagt skrubb och olja, sen mysa ner sig i soffan med pyjamas! Det luktar lugnt, en harmonisk doft. 😍
dibafarsani
Beauty Star
24/09/24-20:52
The Ritual Of Ayurveda Bath Foam 500 ml
The Ritual Of Ayurveda Scented Candle 290 g
The Ritual Of Ayurveda Body Scrub 300 g
The Ritual Of Ayurveda Body Cream 220 ml
Ett av mina favorit sätt att hitta lugn i vardagen är att släcka ner i badrummet, tända massa härligt doftande ljus och tappa upp ett varmt bad med rituals härliga duschskum där jag slappnar av och låter allt det stressiga i vardagen försvinna. Med en kroppsskrubb och en härlig bodycream efter känner man sig som en ny människa med härlig ny energi