/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Karin
Beauty Pro
26/09/24-03:32
The Ritual Of Ayurveda Bath Foam 500 ml
The Ritual Of Jing Sleep Shower Oil 200 ml
Att ta ett bad med härligt badskum är avkopplande. Eller en dusch med denna härliga duscholja
liirosen6
Beauty Pro
26/09/24-03:13
The Ritual Of Karma - Large Gift Set
The Ritual Of Sakura Trial Set
Ayurveda Trial Set
Jing Trial Set
Jag fullkomligt älskar Rituals🥰Älskar just denna Ljusblåa serien i deras.Tyvärr finns ej denna affären där jag bor och har dem bara på nätet då jag är stamkund. Finns ju lite på Kicks här som jag brukar köpa om jag har råd💕skulle bli överlycklig och hoppa av glädje om jag vann denna🙏🥳🍁
Melissa
Beauty Star
25/09/24-19:37(redigerad den 25/09/24-19:39)
The Ritual Of Sakura Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual of Sakura Car Air Freshener
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Set
Sakura, sakura, SAKURA!🌸💓 Doften är impregnerad i mig sen första gången jag fick uppleva den.  Lever dag för dag, då man lätt svävar iväg inför framtiden. Tar ett extra djupt andetag, är tacksam och gör något jag mår bra av en liten stund varje dag.💝
Wilma
Beauty Star
25/09/24-18:30
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
The Ritual Of Sakura Fragrance Sticks 250 ml
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Jing Scented Candle 290 g
Dessa är nog mina favoriter jag alltid återgår till 💗 Älskar sakura serien då just doften passar alla typer av tillfällen och ingen doft man blir less på. 🌸 Sedan en tid tillbaka är doftljuset Jing en ny favorit att ha på toaletten. Jag försöker romantisera min vardag, speciellt när det börjar bli mörkt och lite halv dåligt väder ute. Brukar tända mycket ljus och äta en god middag och se på någon film eller serie. För mig är det balans och ro i vardagen efter allt stress som man kan ha utöver. ✨
Hanna
Beauty Star
25/09/24-16:43
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Ayurveda Body Scrub 300 g
The Ritual Of Jing Sleep Pillow & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Sakura Fragrance Sticks 250 ml
Det här är mitt beauty kit med *några* av mina favoritprodukter… skrubben❤️ återvänder jag alltid till, den luktar så gott och är lagomt rivig på min keratosis pilaris. Karma-duschkrämen🩵 älskar jag att tvåla in mig med efter ett svettigt gympass. Jing💚är så lugnande och verkligen något jag rekommenderar att spruta i sovrummet innan man ska sova. Sakura🩷🤍 gör sig också väldigt bra som rumsdoft i form av doftpinnar Jag finner balans i vardagen genom att anpassa mina aktiviteter efter energinivå, det vill säga ställa in och ställa om beroende på hur jag mår. Om jag haft en ansträngande dag på jobbet vill jag gärna ta det lugnt hemma, kanske tända ett ljus och ta långdusch. Kommer jag hem från jobbet med mer energi så är jag gärna i skogen och laddar mina sociala batterier. Naturen är verkligen helande för mig! 🌳🍃🍄‍🟫
Bedur
Beauty Pro
25/09/24-14:11
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
The Ritual Of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
Jag älskar att mixa och matcha men dessa är mina favoriter från Rituals. Det som gör att jag alltid väljer Rituals för mitt hem är de lugnande och goda dofterna. Älskar att spreja deras interiör dofter efter att jag städat för ett inre lugn🍵❤️
Paulina Irena
Beauty Beginner
25/09/24-13:52
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Ayurveda Scented Candle 290 g
The Ritual Of Ayurveda Mini Fragrance Sticks 70 ml
The Ritual Of Jing Body Scrub 300 g
Älskar serien "rituals of ayurveda" den är min absoluta favorit i alla dess former doftpinnar till hemmet (som gör att hela hemmet luktar ljuvligt), kroppsoljan till duschen, body lotion. Är helt besatt av denna serie sedan jag fick i julklapp som 15 åring! <3 För att hitta mitt lugn i vardagen brukar jag ta ett långt varmt bad med massa tända ljus och så klart rituals produkter... underbart
Aaron
Beauty Pro
25/09/24-13:09
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual of Sakura Concentrated Hand Wash Refill 100 ml
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
Rituals Sakura Bodycream var den första "skincare" produkten jag köpte med egna pengar som 13 åring. Jag inteoducerade den till min mamma som nu är besatt och hsr varit i 10 år. <3 Förr att hitta mitt lugn i vardagen så dricker jag te, ritualen ;) att göra te är min version av "jag är inte jag utan mitt morgon kaffe"