/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Dea
Beauty Beginner
27/09/24-06:13
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Set
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
Såhär ser min rutin ut med dem fantastiska väldoftande och sköna produkter från rituals. Efter nyligen gått igenom en förlossning så behöver kroppen extra mycket kärlek och just med rituals så får man detta. En lugn och skön hud efter användning och super enkel att arbeta med.🥰🌸
Caroline
Beauty Star
27/09/24-06:08
The Ritual Of Sakura Body Cream 220 ml
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
Sakura är en fantastisk doft och dessa gör min hud så mjuk! Jag älskar yoga tidigt tidigt på morgonen för att slappna av och finna ro😇☺️
Linn
Beauty Star
27/09/24-06:07
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Set
Medium giftset med Sakura innehåller allt jag tycker är bäst från Rituals! Scrub som gör huden silkeslen och duschtvålen är som att tvätta sig med siden. Kroppsmoussen är sen perfekt att använda över body lotion om man behöver extra fukt, då vaknar man med babylen hud! Utöver att ta hand om sig själv med hemmaspa så är en promenad i skogen mitt bästa sätt att hitta lugnet på 😍
edib
Beauty Beginner
27/09/24-06:02
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
Detta är min absolut mest älskade produkter, har använt som i flera år och tröttnar aldrig! För att romantisera mina dagar använder jag produkter som shower oli för att romantisera och få en spa känsla med massa tända ljus och något gott snacks efter. 😍
Nelly
Beauty Star
27/09/24-05:55(redigerad den 27/09/24-05:59)
The Ritual Of Jing Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
Rituals fantastiska produkter och ljuva dofter! Hittar balans genom att alltid försöka vara närvarande samt hittar stunder där jag kan ta hand om mig själv. Exempelvis skincare, duscha, sminka mig, titta på en serie, mm 😊
Fatima
Beauty Star
27/09/24-05:47
The Ritual Of Ayurveda Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Sakura Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Sakura Body Cream 220 ml
Den är bra kräm att bli mjuk luktar gott jag älskar den hela dagen mjuk💕💕💕
Linn
Beauty Pro
27/09/24-05:35
Classic Advent Calendar
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
Min nyckel till att få balans i vardagen är att ha små saker som gör det lilla extra omfamnande. Som i December så uppskattar jag att tända lite ljus och ha det lugnt och skönt på morgonen medans jag öppnar adventskalendern. En annan sak jag uppskattar är att sprida trevliga dofter i hemmet när jag kommer hem, då får man lite motivation att ta tag i de vardagliga uppgifterna ❤️
linafehrman
Beauty Beginner
27/09/24-05:33
The Ritual Of Karma - Medium Gift Set
The Ritual Of Karma - Large Gift Set
The Ritual Of Sakura - Large Gift Set
The Ritual Of Sakura - Small Gift Set
För att få balans i vardagen är återhämtning viktigt och då gör jag helst mysigt i hemmet, gärna med rituals doftljus. Jag sätter på en bra serie, dokumentär eller podd och kryper ner i sängen eller soffan och virkar. Det är återhämtning för mej och en perfekt söndag eller vardagskväll. Gärna med en kopp te också. Sen varvar jag gärna det med att hitta på något kul på helgen, exempelvis en loppisrunda eller kolla på en handbollsmatch med familjen ❤️