/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sura
Beauty Pro
17/04/25-14:47
Multi-Peptide + HA Serum 30 ml
Glycolipid Cream Cleanser 150 ml
Natural Moisturings Factors + Beta Glucan 100 ml
Anthelios UVmune Ultra Creme SPF50+ 50 ml
Till sommaren använder jag dessa. Serumet och solskyddet från La roche posay är chefs kiss🤌🏼 den enda solkrämen som inte täpper till eller irriterar huden. De andra har jag nyligen börjat använda så får se om de är bra. Kan dock säga att ansiktsrengöringen från The ordinary är lugnande och torkar inte ut huden vilket är ett plus:) Är väldigt nyfiken över the Babor Moisture glow serum:)) låter som att det kommer göra magi på min torra hy utmärkt✨
Amanda
Beauty Beginner
17/04/25-14:41
Awakening Eye Cream 15 ml
DOCTOR BABOR Derma Filler Serum 30 ml
HY-ÖL & Phyto Hydrating Set
Mest nyfiken på hydratingsetet! 😍
elsavidehult
Beauty Pro
17/04/25-14:03
Face Glow Vitamin C Booster 30 ml
Face Moisturising Day Cream 50 ml
Génifique Yeux Ultimate Concentrated Eye Cream 20 ml
UVMune 400 Dark Spots Fluid SPF50+ 50 ml
Dessa produkter räddar mig varje morgon! Extra viktigt att värna om huden nu när solen tittar fram! Jag hade verkligen velat pröva Babor Awakening Eye Cream! Håller just nu på att leta efter en ersättare till Lancôme’s och har ännu inte funnit något som passar lika bra.. Förhoppningsvis kan Babors göra detta! Har hört gott om den produkten.
Christoffer
Beauty Beginner
17/04/25-13:47
Hydrating Essence 125 ml
Eyeshadow Primer
Solstråle SPF25 30 ml
Babord serum!!
Aynur
Beauty Beginner
17/04/25-13:34
Moisturising Lotion 236 ml
Rosaliac Micellar Make-Up Removal Gel 195 ml
Jag är nyfiken på BABOR DOCTOR BABOR Alla deras produkter vore ju ren lyx att få vinna och testa. Tack för härlig tävling @KICKS 💖
Anna
Beauty Star
17/04/25-13:25
HY-ÖL & Phyto Hydrating Set
Moisture Glow Serum 30 ml
Doctor Babor Soothing Cream 50 ml
SPF50+ Everyday Face Mist 60 g
Morgonrutin med massor av fukt och såklart toppat med solskydd för en återfuktad hud med lyster. Hyöl är en klassiker som jag älskar
Annika
Beauty Pro
17/04/25-13:24(redigerad den 17/04/25-13:27)
PuritySolution Cleansing Mousse 150 ml
HydraRepair Melting Eye Cream 10 ml
20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
Niacinamide Glass Cream 50 ml
Detta är min morgon rutin på sommaren, jag kunde inte tagga alla produkter, det blev för många men efter rengöring tar jag Micellar Beauty Water från BeautyAct. 1. PuritySolution Cleansing Mousse 2. Micellar Beauty Water 3. HydraRepair Melting eye cream 4. 20% Vita-C Brightening Serum 5. Niacinamide Glass Cream. En lång rutin men min hy behöver det. Allt från BeautyAct. Jag är nyfiken på Babor Moisture Glow serum.
Roy
Beauty Star
17/04/25-13:21
DOCTOR BABOR Barrier Balance Lotion Cleanser 150 ml
DOCTOR BABOR Barrier Protect Ampoule Serum Concentrate 7 x 2 ml
DOCTOR BABOR Renewal Eye Zone Patches 5 pcs
DOCTOR BABOR Collagen Peptide Booster Cream Rich 50 ml
En morgonrutin i världsklass. Med Doctor Babor väcks huden till liv genom exklusiv rengöring, djupgående fukt och avancerat skydd. Varje steg i ritualen är utformat för att ge lyster, styrka och elegans – en självklar investering för mannen som vill utstråla självsäkerhet från första stund.