Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
cissie.skyttman
Beauty Beginner
05/03/24-19:02
Mitt favoritmärke är kiehl 😍 min absoluta favorit produkt är derasUltra Facial Overnight Rehydrating Mask! Finns inget som återfuktar ansiktet bättre 🌞
Sarnai
Beauty Beginner
05/03/24-18:54
I love this product.
Lovisa
Beauty Beginner
05/03/24-18:52
 IT Cosmetics och deras CC cream är magisk ! 😍
Hanna
Beauty Pro
05/03/24-18:49 (redigerad den 05/03/24-18:52)
Det finns så många olika favoriter bland dessa märken. Så det är inte lätt att välja mina favoriter. Men jag älskar både Lancôme, Kiehls och Urban Decay. Men om jag bara fick välja ett märke som jag inte kan vara utan så är det Urban Decay och såklart vår allas favorit All Nighter 🌃✨
Julle
Beauty Star
05/03/24-18:45
Favvomärket är helt klart Kiehl’s! Har så många produkter från deras hudvård Inklusive Hydro-plumping serumet som är min favorit! Den har hjälpt sååå mycket med min torra hud!
Christina
Beauty Beginner
05/03/24-18:35
Anki
Beauty Beginner
05/03/24-18:13
Så bra produkter,älskar doften av Gucci rush.
Annelie
Beauty Beginner
05/03/24-17:51 (redigerad den 05/03/24-17:59)
Urban Decay är mitt absoluta favoritmärke sedan jag köpte min första ögonskuggspalett när jag var 14 år (idag 28 år). Jag kan nog inte leva utan Urban Decays setting spray. Dom står oslagbara på första plats i den kategorin mot alla andra märken.