/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lovis
Beauty Star
27/09/24-15:33(redigerad den 27/09/24-15:35)
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Jing Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Jing Body Creme 220 ml
The Ritual Of Karma Softening Body Scrub 300 g
Rituals hjälper mig med balans i vardagen. Att ta hand om sig själv varje dag är viktigt för att få energi och avkoppling på samma gång. Jag älskar doften Jing från rituals.
Saly
Beauty Star
27/09/24-15:01
Stronger With You Intensly EdP 50 ml Gift Box
Eros Pour Homme EdT 30 ml Gift Box
De är mina favoriter parfym jag älskar även om de till killar 👌🏻❤️
Saly
Beauty Star
27/09/24-14:46
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Set
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
Helene
Beauty Star
27/09/24-14:33
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
Classic Advent Calendar
Jag älskar Rituals kroppsvård och blandar gärna produkter från olika doftserier. För att koppla av unnar jag mig en lång varm dusch med Rituals produkter med ett tänt doftljus. Rituals adventskalender köper jag varje år, ett bra sätt att prova på nya produkter.
Anne-Marie
Beauty Star
27/09/24-14:08
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
För mig är det att verkligen ta sig den tiden att ha lite hemmaspa mellan varven. Bara lyxen utav att få en stund för sig själv gör så mycket och det behöver vi alla. Ger man sig själv lite kärlek också så ger det så mycket i känslan till en själv ❤️
Molly
Beauty Beginner
27/09/24-13:46
The Ritual of Karma Concetrated Refill 100 ml
The Ritual of Ayurveda Concentrated Handwash Refill 100 ml
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
Jag älskar dessa produkter. Jag använder dessa nästan varje dag 🥰🥰🥰
Sara.skold5
Beauty Beginner
27/09/24-12:58
The Ritual Of Ayurveda Scented Candle 290 g
The Ritual Of Ayurveda Rich Body Oil 100 ml
The Ritual Of Ayurveda Hair & Body Mist 50 ml
Det här Beauty kit skapar balans och en fridfull vardag. Varje kväll tar ja en lång avslappnande dusch med Rituals, sedan tar på oljan, misten och tänder ljuset. Sätter på lite meditations musik och tar djupa andetag sedan slappnar av och värvar ner efter dagen. Denna ritual är helt otrolig tack vare Rituals.
Moa
Beauty Star
27/09/24-12:16
The Ritual Of Ayurveda Mini Fragrance Sticks 70 ml
The Ritual Of Ayurveda Scented Candle 290 g
The Ritual Of Ayurveda Hair & Body Mist 50 ml
För att finna balans i vardagen tänder jag ljus för att skapa en lugn atmosfär och använder Rituals produkter, som deras doftsprayer och hudvård, för att förstärka känslan av välmående. Jag börjar dagen med att planera och bocka av uppgifter från min att-göra-lista, vilket ger mig struktur och sinnesro. Städning hjälper mig att rensa både fysiskt och mentalt, och jag tar mig tid att vila och återhämta mig. Regelbunden motion, tillsammans med en avslappnande ritual, hjälper mig att behålla fokus och energi under dagen.