/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
30/09/24-19:44
Caffeine Eye Cream
Noni Glow Face Balm 10 g
Yuzu Vitamin C Brightening Toner 125 ml
Alltid kul att testa nya hudvårdsprodukter. 🌸 Gillar Kora Organics Noni Glow Face Balm och nu ska också en ny toner från Saturday Skin och The Inkey List's ögonkräm med koffein testas. 👀🍋 Någon som provat någon av dem redan?
Linda
Beauty Pro
30/09/24-13:13
The Ritual Of Sakura Scented Candle 290 g
The Ritual Of Sakura Shampoo 250 ml
The Ritual Of Sakura Conditioner 250 ml
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
Att få ta en avkopplande varm dusch och fixa håret, kroppen och själen. Ensamtid med tankar och reflektering, doftpinnar och doftljus för att toppa doftenssinne!
Martyna
Beauty Star
30/09/24-12:59
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual Of Sakura Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
För att finna balans i vardagen brukar jag unna mig själv lite extra genom att ta hand om mig själv och min hälsa. För mig är det en speciell ritual som jag dedikerar mig själv i slutet av veckan där kroppen och själen behöver lite extra kärlek och paus från vardagen. Då tar jag oftast en varm dush på kvällen där jag använder min favorit serie från rituals - sakura som luktar helt fantastisk och ger mig en spa känsla där jag känner mig avkopplat och lugn. Jag avslutar dagen med en ansiktsmask och då är jag redo att avsluta dagen med en härlig bok i handen. Hela processen ger mig en energikick som sedan driver mig framåt resten av veckan. Man kan bli såväl lyckligare som mer produktiv om man fokuserar på att ta väl hand om sig själv, eftersom min kropp är mitt tempel och den hjälper mig att känna av när saker och ting går överstyrt, genom att skapa balans i livet kan man både må bättre och bli lyckligare. Man kommer kunna optimera och maximera såväl sin egen hälsa som sin egen glädje, mitt allmänna välbefinnande och min produktivitet. Detta samtidigt som jag håller nere stressen och verkligen börjar njuta av livet och allt annat den har att bjuda på. 
Frida
Beauty Pro
30/09/24-09:32
Even Better Pore Minimizer Primer 30 ml
Even Better Prismatic Primer Makeup Primers 30 ml
Smart Clinical Repair Lifting Face + Neck Cream 50 ml
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 30 ml
Clinique😍
Stina Kajsa
Beauty Star
30/09/24-09:29
The Ritual Of Jing - Small Gift Set
The Ritual Of Jing Shower Oil 200 ml
"The Ritual of Jing" Serien är min absoluta favorit.💚 Med en stressig vardag och fullspäckat schema slår inget en kvällsdusch och ta hand om sig själv. foaming shower gel är nytt för mig och gör verkligen vilken vardagsdusch lyxig. För mig signalerar denna doften verkligen lugn och fridfullhet. Fick presentkittet i julklapp för 3 år sedan och fortsatt köpa det för att förgylla min egna vardag ✨
Shaiy
Beauty Pro
30/09/24-09:28
Gel iQ Winter Collection 10107 Misteltoe Kisses
Wood Sage & Sea Salt Candle
Large Hair Scrunchies 2 - Set
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Höst/vinter mys 🍂
Helena
Beauty Star
29/09/24-21:45
Classic Advent Calendar
Homme - Medium Gift Set
Rituals har så mycket som är ljuvligt på alla sätt och vis. Jag rekommenderar verkligen deras kalender där du får allt möjligt, sådant man kanske inte skulle testa annars. Sen tycker jag att vi damer kan vara lite busigt modiga och testa "traditionella" herrdofter...de blir mjukare på en kvinnas hud och passar perfekt till hösten och vintern. Så testa 🤓👍 Jag finner min balans i musiken. Den kan lyfta, lugna, trösta, peppa. Vad du än behöver.
Bahoz
Beauty Pro
29/09/24-20:12
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
Mina bästa rituals produkter The ritual of hammam och the ritual of ayurveda.Vad du gör för att fina balans i vardagenJag gillar att ta en varm dusch efter jobbet, återfukta kroppen. Jag älskar doftljus när det är höst. Nu har jag Smooth violet, som passar perfekt att tända och läsa en bok samtidigt.