/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linda-Marie
Beauty Pro
29/09/24-09:54
Discovery Set - Ex Vetiver
Lace Bow Black
Halo Glow Blush Beauty Wand Berry Radiant
Starlight Glow CC Highlighter 2 Fairy Flirt
Vackra ting! ✨😻
Linn
Beauty Pro
29/09/24-09:18
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Natural Glow Fluid Foundation 0.5 Light
Jag varierar mellan dessa två när det gäller foundation.
Linn
Beauty Pro
29/09/24-09:11
Vanille Antique Perfume Extract 50 ml
Night Veils Rouge Chaotique EdP 50 ml
Night Veils Tobacco Mandarin 50 ml
Har ej provdoftat dessa men skulle gärna göra det! Någon som testat? Vad tycker ni?
Linn
Beauty Pro
29/09/24-08:54
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Backstage Rosy Glow Blush 001 Pink
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Hydrangea
Produkter jag vill testa! Jag har testat blushen från Rose Inc i en annan färg men den här ser fin ut!
Linn
Beauty Pro
29/09/24-08:51
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Bubblegum
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Två blush från Hickap som jag älskar!
Frida
Beauty Pro
29/09/24-08:31
Liquid Metallic Eyeshadow Aurora
Squeeze Me Lip Balm Strawberry
Putty Blush Bora Bora
Power Grip Primer + Niacinamide
Produkter från elf som jag är nyfiken på🌟
Thea
Beauty Star
29/09/24-01:09(redigerad den 29/09/24-01:11)
The Ritual Of Karma Shampoo 250 ml
The Ritual Of Karma Conditioner 250 ml
The Ritual Of Karma - Medium Gift Set
The Ritual Of Karma Hair & Body Mist 50 ml
Har ett par stående favoriter i serien 'Ritual of Karma' som håller mig välmående under vardagen. Jag har barn varannan vecka, den veckan han är hos sin pappa ägnar jag helt åt att ta hand om mig och min kropp. Laddar upp orken i badet med ett doftljus och skrubbar kroppen för att gå in min barnvecka lika mjuk och harmonisk som sonen. Använder resten av innehållet alla dagar i veckan då dom sätter guldkant på livet 🩵
sarahcosic
Beauty Star
29/09/24-00:03
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Set
The Ritual Of Ayurveda Body Cream 220 ml
The Ritual Of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
Rituals är verkligen det bästa märket när det kommer till kroppsvård och massa annat! Man känner sig både fräsch och återfuktad under hela dagen oavsett årstid 🩷. Att starta morgonen med en varm dusch är det bästa jag vet för att hitta balans i vardagen men även känna mig produktiv under dagen , eller när man har haft en fullspäckad dag och vill ta det lugnt på kvällen då är det som bäst att duscha och tända ett doftljus ifrån rituals och göra det mysigt framför tvn med lite snacks och en favoritserie 🌸