/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Carro K
Beauty Pro
03/10/24-18:40
Highlighting Powder Pink Glow
Shimmer Brick Rose
Överraskande fina highlighters från Bobby Brown 🌟✨
Virre
Beauty Pro
03/10/24-06:18
Mini Sugar Eye Shadow Palette Mini Sugar
Glow Seeker Highligher Enchanted
Liquid Liner Brown
Anastasia är ett märke jag gillar mycket, allt jag har testat har varit superbra. Dessa fina nyheter skulle mer än gärna få flytta hem till mig 😍
Sidar
Beauty Star
02/10/24-19:16
Homme - Medium Gift Set
The Ritual Of Jing Hand Wash 300 ml
Mitt favorit kit från rituals är Homme paketet👍. Den innehåller en liten miniparfym som luktar super fräscht och lyxigt. Min favoritprodukt från kittet är ”cooling shower gel” som jag alltid använder efter gymmet. Jag känner mig som en helt ny och ren person efter varje användning av produkterna. För att finna lugn i vardagen brukar jag gå upp tidigt på morgonen, tända ljus, sätta på avkopplande musik och äta en god havregrynsgröt med god topping. Starten på dagen avgör resten av dagen ☺️
Liv
Beauty Star
02/10/24-15:24
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
Det är så lätt stressigt i världen så jag älskar att komma hem och ta det lugnt med lite ljus och god mat💫
Happy
Beauty Star
02/10/24-14:15
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
För att få balans i vardagen ser jag alltid till att ha mina små rutiner som jag alltid gör oavsett dag. Som att bädda sängen, läsa, ta en promenad osv<3
Yasmina
Beauty Beginner
02/10/24-13:42
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual Of Sakura Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Sakura Body Cream 220 ml
The Ritual Of Sakura Foaming Shower Gel 200 ml
För att finna balans i vardagen så brukar jag efter en arbetsdag ta en varm dusch, smörja in hela kroppen med olja och hudkräm som luktar gott samt fixa något gott att dricka och kolla på en bra film/serie ☺️
Frida
Beauty Pro
02/10/24-10:05(redigerad den 02/10/24-10:06)
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Rio Radiance Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Sol de Janeiro perfume mists☀️
Nikki
Beauty Pro
02/10/24-06:03
Holiday Blockbuster
Advanced Night Repair Skincare Gift Box
Daywear Skincare Gift Box
⭐️🌹⭐️ Estée Lauder ⭐️🌹⭐️