/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
lujainkhalil22
Beauty Beginner
05/12/24-01:54
Genesis Bain Nutri-Fortifiant Shampoo 500 ml
Lip Comfort Oil White
Good Girl EdP Refill 200 ml
Devotion EdP 50 ml Gift Box
Jag älskar kicks och jag önskar så himla mycket att få vinna dessa produkterna efter som jag har sällan råd med att köpa va jag önskar mig☹️ ❤️
Annika
Beauty Pro
05/12/24-01:06(redigerad den 05/12/24-01:12)
Libre EdP 50 ml Gift Box
La Vie Est Belle Rose Extraordinaire EdP 100 ml
Be Delicious EdP 30 ml
Idôle EdP 50 ml Gift Box
Min önskelista, Beauty Kit, är dessa parfymer som jag testat i Kicks butik och de var verkligen mina dofter. Har aldrig haft flera stycken parfymer att välja bland p g a kostnad så det vore fantastiskt att vinna dessa, en julklapp till mig 🤶🎄
Nahi
Beauty Beginner
05/12/24-00:55
Miss Dior EdP Roller-Pearl 20 ml
Brazilian Crush Cheirosa 40 Perfume Mist 90 ml
Fix + Stay Over Setting Spray 100 ml
Roseglow Blush Colour Infusion All That Sparkles
Jag älskar kicks, jag har velat ha dessa grejer länge, har verkligen inte haft råd. Har önskat mig parfymerna i julklapp och jag hoppas att jag får dem. Det hade varit en dröm verkligen ❤️
Paloma
Beauty Pro
04/12/24-23:41
Hydro Grip + Glow Primer 30 ml
Acqua Di Gioia EdP 30 ml
Shimmer Saga
Good Apple Serum Foundation 033 Medium
🎄Min önskelista 🎄 Har hört så mycket bra om alla dessa produkter men aldrig haft möjligheten att testa de (förutom parfymen)!Milk hydrogrip ska tydligen vara en av de bästa primer som verkligen greppar taget om basen och håller hela dagen! Shimmer saga är hur fin som helst, de skimrar så fint att en liten dutt på ögonlocken gör allt! Good apple ska vara en full täckande foundation som inte känns som full täckande?? Sign me up! Acqua di Gioia är en av de godaste parfymerna jag någonsin har haft, den luktar fräscht men samtidigt så söt och blommig! Håller tummarna ❤️🎄
Thea
Beauty Pro
04/12/24-18:11
Vanille EdP 50 ml
BN1 - Popular Bristle and Nylon Ivory
Lip Pencil Bare Nude
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Min Önskelista🎅🏼 Parfymen blev jag tipsad om av en vän, då jag nyligen börjat gilla lite sötare och vanilj-aktiga dofter🍦 Hade varit ett roligt tillskott till min lilla parfymhylla! Hårborsten från Mason Pearson verkar otroligt lyxig, och från vad jag läst så tycker många att den är köpvärd trots det höga priset -vilket känns som ett bra betyg😅 Är även på en ständig jakt efter den perfekta läppennan för mig & alltid kul att också testa ett nytt märke! Sista produkten på min önskelista är Hourglass magiska palett som jag vet att min mamma länge velat ha, perfekt julklapp😍🎅🏼🎄
Cornelia
Beauty Star
04/12/24-16:26
MOD Vanilla EdP 30 ml Gift Box
Libre EdP 50 ml Gift Box
All Soft Gift Set
Keratin Healing Oil Hair Treatment 100 ml
Skulle bli överlycklig om jag vann dessa då jag skulle dela allt med min syster för hon ej får några presenter/julklappar för våra föräldrar har inte ekonomin för de. De skulle göra mig och henne så sjukt glada om jag kunde dela dessa fantastiska grejer med min lilla syster❤️
johanssoni765
Beauty Star
04/12/24-15:32(redigerad den 04/12/24-15:34)
24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Mini Clear
Hoola Bronzer Toasted
The Porefessional Face Primer Mini 7,5 ml
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer Sweet Mouth
Några favoriter 😍
Linn
Beauty Pro
04/12/24-14:20
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Bubblegum
Mina blush stick från Hickap!