/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Viktoria
Beauty Star
05/12/24-13:03
Goddess EdP 100 ml
Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Translucent Loose Powder
Är så sjukt sjukt sugen på att testa dessa produkter 🧖🏽‍♀️ Har schampot och balsamet från kerastase och älskar de verkligen så hårinpackning kan ju inte göra en besviken liksom? 🫣 Burberry goddess edp har jag luktat på många gånger och de är verkligen en viktoria doft som står högt upp på listan 🥰 Fick testa smashbox Becca under eye av en kompis och föll pladask för den, den står högt upp på listan att få hamna i sminkväskan 🔥🙌🏽 Till sist så har jag länge kollat på SENSAI translucent loose powder och sett resultat av de och de ser ut som filter på huden och vem vill inte ha den eftekten?😍🫶🏽
Linn
Beauty Pro
05/12/24-13:00(redigerad den 05/12/24-13:02)
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm
Luminous Silk Foundation 3
The Scent For Her EdP 100 ml
Extra Dimension Blush Into The Pink
Min önskelista just nu 🫶🏼❄️🎄Här är några produkter jag drömmer om att få lägga till i min samling och varför de är så efterlängtade 🎁   1. Hugo Boss The Scent For Her EdP 50 ml Jag har redan två andra Hugo Boss-parfymer som jag älskar, och jag får alltid komplimanger när jag bär dem. De har verkligen blivit signaturdofter för mig! Nu vill jag utöka min kollektion med The Scent For Her, en elegant och mjuk doft som känns som den perfekta vardagsfavoriten 🫶🏼    2. OBH Nordica Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm Min nuvarande varmluftsborste är över tio år gammal, och det är verkligen dags för en ny!😅👱🏼‍♀️ Jag älskar att fixa mitt hår och känna mig extra fin, och med denna borste skulle jag kunna skapa snygga frisyrer med enkelhet.   3. Armani Luminous Silk Foundation (färg: 3 eller 4, måste testa i butik först) Den här foundationen har jag hört så mycket gott om på sociala medier. Jag har tidigare hållit mig till budgetalternativ, men det vore fantastiskt att få testa denna lyxiga variant. Den sägs ge en vacker, naturlig lyster och kännas lätt på huden; helt perfekt för mig som vill unna mig något extra och höja min sminkrutin ✨    4. MAC Extra Dimension Blush (Into The Pink) Det här rouget är en klassiker i min sminkväska! Jag har köpt det om och om igen för att jag älskar det. Min senaste tog precis slut (sprucken), och jag kan inte tänka mig något annat än detta. Den skimrande rosa nyansen gör det till en favorit som aldrig gör mig besviken 💗
Fatima
Beauty Star
05/12/24-12:59
Genesis Defense Thermique 150 ml
Fame EdP 50 ml
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Confidence In An Eye Cream 15 ml
Allt jag använder som alltid inhandlas på kicks, dessa produkter kan man inte leva utan!! För en perfekt💕💕💕
Malin
Beauty Beginner
05/12/24-12:48
Metal DX Shampoo 500 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Desert Dawn EdP 50 ml
Som småbarnsförälder har jag hittat några få produkter som blivit viktiga i min vardag. Efter två graviditeter behöver mitt hår en omstart, Metal DX för att hålla beläggningar och missfärgningar borta (tiden att gå till salong finns helt enkelt inte). Genesis serumet från Kérastase känns som en kickstart för småhår som behöver lite skjuts. En härlig parfym för att alltid få känna sig lite fräsch och till sist mitt bästa tips: K18. ❤️ att mitt i vardagen hinna med en lång hårtvätt är svårt men med K18 kan jag göra en ordentlig schamponering och sedan applicera denna underbara kräm som är guld för mitt hår. ✨
Carolina
Beauty Star
05/12/24-12:46
Woman Intense EdP 50 ml
Fall Romance Eyeshadow Palette
Volume Million Lashes Panorama Mascara Black
Gift Set Make-up Musts
1 - denna doft är fantastisk och får många komplimanger när jag har på mig den. Det är min to-go parfym under de senast 7 åren. 2. Vem älskar inte ögonskugga från anastasia? Med många val av olika färger att blanda längtar jag till att se resultatet 3. Denna mascara ger en bra längd och fyllighet på mina fransar och rekommenderar den till alla 4. clarins har fantasiska produkter och just detta paket är perfekt för resor med några mindre produkter och sedan min absoluta favorit
Emelie
Beauty Beginner
05/12/24-12:43
Mixed Emotions EdP 100 ml
Touche Éclat 2 Luminous Ivory
Sail Soft Wave Spray 147 ml
Phantom Volumizing Glossy Balm Sense 110
1. Byredo Mixed Emotions gör mig GALEN för den är så bra. Har suttit och fingrat på köpknappen i flera månader. Helt underbart djup, kryddig och träig doft som man bara vill känna mer av. 2. YSL Touche Éclat är en gammal favorit som jag alltid återkommer till, varje höst och vinter när glåmigheten gör sig påmind. Perfekt för en inomhusjobbande kontorsråtta som jag. Kan fuska fram friskt glow med ett par snabba svep. 3. R+Co Sail Soft Wave Spray hoppas jag ska göra det bästa möjliga med min omöjliga cockerspanielfrisyr, även efter att en mössa pressat ner den. 4. Hourglass Phantom Volumizing skulle göra mig pussvänligast i jul.
Sara
Beauty Beginner
05/12/24-12:30
K Ceutic 30 ml
Tri Vita C30 30 ml
Foamer 5 100 ml
Mask 15 50 ml
Dermaceutic är min räddning. K-ceutic lugnar ner min känsliga, rödblossande hy, och är särskilt viktig nu på vintern. C-vitaminserumet håller min hy lystrig även nu när det är torr luft ute, och gör att jag känner mig mindre glåmig. Rengöringen är en favorit som rengör och stimulerar utan att irritera eller torka ut. Masken har jag inte provat men har varit nyfiken på länge!
Sofia
Beauty Pro
05/12/24-12:30
Dreamskin Care & Perfect Le Fluide Perfecteur 50 ml
Instant FIRMx® Glow-Filter Priming Serum 30 ml
Multi-Masker
Comforting Barrier Mask Gift Box
Jag vill testa de här ☺️