/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Cornelia
Beauty Star
05/12/24-08:48
Libre EdP 50 ml Gift Box
MOD Vanilla EdP 30 ml Gift Box
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
All Soft Gift Set
Skulle vara en dröm att vinna dessa! Jag vill vinna för min lillasyster får ej julklappar/presenter då mina föräldrar har så sjukt dålig ekonomi. Jag som då är vuxen nybliven 18åring vill kunna ge min lillasyster den bästa julen nånsin. Då jag kommer ge lite till henne och dela lite med henne. Skulle betyda allt att få kunna göra det🌸. Såklart handlar inte julen om presenter men jag vet hur hon skulle lysa upp om hon fick tex Ariana grande parfymen som hon velat ha jätte länge❤️
Bella
Beauty Pro
05/12/24-08:41
Rio Body Retreat Gift Box
Libre EdP 50 ml
Gel iQ 6-pack
Genesis Mask Holiday Gift Set
🎄💭 Julens önskelista är en samling av mina favoritprodukter för att få en komplett look från topp till tå. Jag ser fram emot att fylla på med Sol de Janeiros underbara dofter och deras mjukgörande produkter som verkligen gör skillnad. En ny favoritparfym är YSL; Libre – den är både fräsch och elegant. För mitt hår är Kerastase Genesis en riktig livräddare, och jag skulle älska att få ett kit med spännande nya färger till mitt Depend Gel IQ. Dessa produkter skulle verkligen göra min jul extra speciell! ❤️‍🔥
Emma
Beauty Pro
05/12/24-08:39(redigerad den 05/12/24-20:59)
Dior Addict Natural Gift Box
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Mini Modern Renaissance + Brow Wiz Kit
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Dessa är produkter jag länge haft på min önskelista. Hört så gott om Kylies parfym, även provdoftat den i butik och Fenty Beauty Diamond Bomb ser SÅ magisk ut!! Kittet från Dior hade jag velat ge bort i julklapp till en person som verkligen förtjänar det och paletten från Anastasia har jag tittat på så länge 😍
ellen.sjogren04
Beauty Beginner
05/12/24-08:33
Paradoxe EdP 50 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Forever Skin Contour Stick Medium Contour
Dreamiest Dew Gift Box
God doft, bra contour, perfekt applicering och setting spray som gör att sminket håller sig hela dagen - Dröm kitet 🫶
Tiffany
Beauty Beginner
05/12/24-08:25
Holiday Discover Duo Kit - CC Red Correct Gift Box
Lip Comfort Oil 01 Honey
Ready Set Fix 100 ml
Salicylic Acid 2% Solution 30 ml
Det är produkter jag alltid velat testa och alltid haft på min önskelista! ⭐️
Stella
Beauty Beginner
05/12/24-08:08
Angel EdP 50 ml
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm
Light Reflecting Setting Powder - Loose Powder Crystal
Light Reflecting Foundation Oslo
Jag hoppas verkligen att jag har rn chans att vinna min värme borste gick sönder för någon vecka sen och har inte haft råd att köpa en ny. Sen har jag hört så mycket bra om denna kombo från nars och är väldigt taggad på att testa den!
frida
Beauty Beginner
05/12/24-08:06
Blush 778 Orgasm Edge
Libre EdP 50 ml Gift Box
Forever Skin Contour Stick Tan Contour
Afterglow Irresistible Eye Shadow Palette
jag vill så gärna testa dessa produkter då jag hört att dom ska va bra
Amme
Beauty Beginner
05/12/24-07:47
Lip Oil Watermelon
Translucent Loose Setting Powder Jumbo - Limited Edition
Light Reflecting Foundation Oslo
Miss Dior Body Mist 100 ml
Hört så mycket bra om dessa och verkligen velat testa men inte haft pengar för det.