Min önskelista just nu 🫶🏼❄️🎄Här är några produkter jag drömmer om att få lägga till i min samling och varför de är så efterlängtade 🎁
1. Hugo Boss The Scent For Her EdP 50 ml
Jag har redan två andra Hugo Boss-parfymer som jag älskar, och jag får alltid komplimanger när jag bär dem. De har verkligen blivit signaturdofter för mig! Nu vill jag utöka min kollektion med The Scent For Her, en elegant och mjuk doft som känns som den perfekta vardagsfavoriten 🫶🏼
2. OBH Nordica Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm
Min nuvarande varmluftsborste är över tio år gammal, och det är verkligen dags för en ny!😅👱🏼♀️ Jag älskar att fixa mitt hår och känna mig extra fin, och med denna borste skulle jag kunna skapa snygga frisyrer med enkelhet.
3. Armani Luminous Silk Foundation (färg: 3 eller 4, måste testa i butik först)
Den här foundationen har jag hört så mycket gott om på sociala medier. Jag har tidigare hållit mig till budgetalternativ, men det vore fantastiskt att få testa denna lyxiga variant. Den sägs ge en vacker, naturlig lyster och kännas lätt på huden; helt perfekt för mig som vill unna mig något extra och höja min sminkrutin ✨
4. MAC Extra Dimension Blush (Into The Pink)
Det här rouget är en klassiker i min sminkväska! Jag har köpt det om och om igen för att jag älskar det. Min senaste tog precis slut (sprucken), och jag kan inte tänka mig något annat än detta. Den skimrande rosa nyansen gör det till en favorit som aldrig gör mig besviken 💗