/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Marwah
Beauty Star
05/12/24-11:35(redigerad den 05/12/24-12:27)
Eyes Closed EdP 50 ml
EGF Power Serum 15 ml
Exfoliating Enzyme Mask 40 g
Sisleÿa L'Integral Anti Age Duo Gift Set
1. BYREDO  Unisex parfym är årets julklapp, jag är besatt av denna parfym Eyes Closed EdP 100 ml älskaaaaaaaaaaaaaaar. 2. Bioeffect EGF Power Serum 15 ml EGF Power Serum är ett intensivt åldersbekämpande serum. Serumets kraftfulla anti-aging formula innehåller bara 12 ingredienser. Hudens densitet och kollagenproduktion ökar, hudbarriären stärks och hudtexturen blir jämnare medan fina linjer och rynkor minimeras. Anti-aging serum med intensiv effekt, motverkar rynkor, uttorkning och hyperpigmenteringar, stödjer och stärker hudbarriären.  3. Sisley  Exfoliating Enzyme Mask 40 g Exfolierande enzymmask är en mild och exfolierande exfoliering som ger en förnyad glöd och utstrålning. Maken har,100% naturliga enzymerna från papain. Av att använda Enzyme Mask Huden jämnas ut, blir mjuk och silkeslen. 4. Sisley Sisleÿa L'Integral Anti Age Duo Gift Set Sisleÿa L'Intégral Anti-Âge Extra-Riche kämpar mot de synliga åldrande tecken. innehåller aktiva ingredienser och omstrukturering aktiva ingredienser (Ursolic syra, vitaminer, mineraler, aminosyror, soja. Som Resultat är spektakulära på rynkor, fasthet, radiance, densitet och släckning att bevara hudens ungdomlig.Jag brukar alltid tänka på andra än på mig själv. Efter 20 år giftermål är jag själv nu med två barn, som kämpar med livet på alla sätt. Min dotters sjukdom. Hoppas jag vinner 
Petraebrandin
Beauty Beginner
05/12/24-10:51
Scandal Le Parfum 50 ml
Viva La Juicy EdP 50 ml
Halo Healthy Glow All-In-One Tinted Moisturizer SPF25 06 Medium
24K Holiday Advent Calendar
Efter separation och försoffning av mig själv i 13 långa år känner jag att jag behöver en nystart. Jag har gått ner 20 kg och nu är det dags för att ta tag i resten av min spegelbild och självbild. Jag vill känna mig fin, lukta gott och kunna stiga utanför dörren med självkänsla igen.
Boss
Beauty Beginner
05/12/24-10:40
Black Opium EdP 30 ml Gift Box
All Nighter Setting Spray 118 ml
Summer Proof Brow Kit Taupe
Enchanting Eyes Sumptous Gift Box
Allt jag använder som alltid inhandlas på kicks, dessa produkter kan man inte leva utan!! För en perfekt look för varje dag, dessutom doftar man urgott!
ritika991
Beauty Pro
05/12/24-10:34
Black Rose Duo Gift Set
Age Defying Essentials
Advanced Night Repair Serum 75 ml
Dior Homme EdT 100 ml Gift Box
I use these skincare and absolutely love them so would love you treat myself with these gifts and perfume for my husband 😍
Amanda
Beauty Pro
05/12/24-10:22
Black Rose Duo Gift Set
Backstage Rosy Glow Blush 001 Pink
Demi'Glow Highlighter Prosecco
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Flirt
Mitt kit är skapat med några av mina och min systers favoriter, hon är definitivt den personen jag hade delat vinsten med. Hon ställer alltid upp för mig och finns alltid där nästan på bekostnad av sig själv 🫶🏼 har så svårt att visa min tacksamhet för det finns inte ord eller handlingar nog för att visa hur mycket hon betyder för mig. Hon är min bästa vän och det skulle vara så roligt att vinna och få överraska henne ❤️
Nikki
Beauty Pro
05/12/24-10:20
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Space Diamond
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Black
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Blue Mist
Fransar Sky High med Maybelline 👀✨
Linn
Beauty Pro
05/12/24-10:13
Detox Shampoo 300 ml
Kbond20 Power Masque 50 ml
Un.Done Volume & Texture Spray 192 ml
Body.Mass 100 ml
Ett blandat kompott för mitt hår, om jag vinner så fäller jag nog en glädjetår. Med en säsong av mycket jobb så hade denna vinst varit toppen, att sitta med fint och glansigt hår medans man intar morgonkoppen. Det hade varit av största tacksamhet jag hade tagit emot detta, då plånboken hade sluppit att lätta.
Shaiy
Beauty Pro
05/12/24-10:11
ghd Platinum+ Hair Straightener Black Black
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Intense Hydrating Mask 250 ml
My Way EdP Nectar 90 ml
Dessa produkter har länge legat i min önskelista! Mitt tema blev en del hårprodukter och det är för att jag ÄLSKAR att testa nytt. Ett värmeverktyg ifrån GHD har jag önskat mig i flera flera år men har aldrig unnat mig själv, då det är lite dyrt. Samma gäller med kerastase produkter, alltid velat testa med de är också lite åt det dyrare hållet. Jag är en person som är väldigt mån om mitt hår och använder enbart bra märken och produkter och därför skulle det vara så kul att få testa något nytt, som man själv inte har unnat sig. När det gäller Armani parfymen, så fick jag en liten liten tester på den i Kicks katalog en gång och jag är besatt! Den luktar så himla gott och vad vore mer perfekt än att få de i julklapp. Jag är studerande och kommer vara i ett x antal år till, jag har inte samma möjlighet att spoila mig själv så som jag kunde när jag jobbade 😍❤️✨