/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
jonna
Beauty Star
05/12/24-13:24(redigerad den 05/12/24-13:27)
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Luminous Silk Foundation 4
ReDimension Hydra Bronzer Refill Bikini Beach
Orchidée Vanille EdP 75 ml
1. Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light, denna är så sjukt bra. Får bort mycket av mina mörka ringar under ögonen. Perfekt för en dag där man inte vill ha så mycket smink. Men även perfekt under concealer. 2. Armani Luminous silk foundation 4, vill du ha en foundation som ser ut som din hy så är detta rätt foundation. Denna ger lyster och ser ut som din hy fast bättre. 3. RMS ReDimension Hydra Bronzer Bikini Beach. Asså denna produkt ger sånt lyster och värmer upp ansiktet. Vill man se ut som man varit på semester så rekommenderar jag verkligen denna. 4. Van Cleef & Arpels Orchidée Vanille EDP, denna parfym är den bästa vanilj parfymen jag testat. Den är djup och gosig, verkligen drömmen för alla vanilla girlies
Suzi
Beauty Beginner
05/12/24-13:23
Mari
Beauty Pro
05/12/24-13:23
Mini Radiant Creamy Concealer Crème Brûlée
Laguna Ultimate Face Palette I
Climax Mascara Mini Explicit Black
Mini Blush Orgasm
Jag älskar smink från NARS för att det alltid känns bra att använda. Produkterna har en riktigt bra pigmentering, så man får ett fint resultat direkt utan att behöva lägga på massor. De är lätta att applicera och hålla hela dagen, vilket är ett stort plus. Jag tycker också om att förpackningarna känns både stiliga och eleganta, vilket gör sminkrutin lite roligare. NARS är helt enkelt ett märke jag vet att jag kan lita på.
Sura
Beauty Pro
05/12/24-13:22(redigerad den 05/12/24-13:33)
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Dama Bianca EdP 100 ml
Italica EdP 100 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Min ”omöjliga” wishlist. Att jag gillar parfymer är ett understatement :) Dessa dofter beskriver min resa genom universitetslivet. Jag är snart färdig med första terminen av sista året och ojj vilken karusell det har varit. Majoriteten av tiden (90%) hatade jag det jag pluggar till, resterande tid var lite bitter-sweet. Jag kände mig alltid osäker på om jag valde rätt utbildning, och är det fortfarande. Om jag ens kommer jobba med detta är väldigt osäkert men jag får tänka på det när det närmar sig ännu mer. There is just something sweet about that ( anledningen till varför jag valde dessa parfymer men också för jag gillar söta/ gourmand -men inte riktigt gourmand-dofter, lite fräscha som Burberry goddess). Dessa hoppas jag blir present till mig själv för hur mycket jag har kämpat med att fortsätta med något jag inte tyckte om på ett bra tag. 🫶🏼🫶🏼 Dama bianca- Vill man dofta som en ängel så är denna parfym rätt för dig. Italica- en otrolig gourmand doft men mandlar, mjölk, saffran, vanilj mm. Perfekt för vintern och för en nystart på året. Burberry goddess- inte lika gourmand men fortfarande söt och har ingefära not, som på mig ger en fräsch doft, också perfekt för detta väder, som ett ljus i mörkret. Prada paradoxe- en klassisk blommig- amber doft som är så otrolig. Vill man känna sig självsäker trots osäkerhet/ dåligt förtroende, så är denna parfym perfekt! Min systers absoluta favorit parfym, och förhoppningsvis hennes julklapp!
Alma
Beauty Beginner
05/12/24-13:21
For Her Musc Noir Rose EdP 30 ml
Mini Base Makeup Brush Kit
Ambient Lighting Edit Unlocked Evil Eye
Wood Sage & Sea Salt Collection
Årets önskelista!🎄 Först ut, en parfym jag luktar på så många gånger på Kicks, som även min synskadade man, som har starkt luktsinne och brukar ogilla parfymer, verkligen tyckte om!!🤗 På morgnarna brukar det vara lite stressigt och hinner därför inte med smink och fix hemma..😔 Därför brukar jag ofta sminka mig på tåget med smått dåliga borstar och sprucket smink, därför tror jag att borstarna och den underbara sminkpaletten skulle vara fantastiska och underlätta massor😍🙏 Till sist en present till min kära syster, en doft som jag vet att hon skulle tycka om🥰 Hon brukar vara ganska svår att köpa klappar till så detta skulle vara perfekt😇😇
jasmine
Beauty Beginner
05/12/24-13:20
Petra
Beauty Beginner
05/12/24-13:19
Delina EdP 75 ml
Rouge G Velvet Refill 258 Le Bois De Rose
Rouge G Case L'Écaille
Backstage Face Glow Palette 004 Gold Rose
Parfums De Marly Delina Exclusif Parfum Drömparfymen. Vill att jag, alla mina kläder, väskor, halsdukar, ALLT ska dofta som detta fis-rosa moln av ljuvlighet. DIOR Backstage Face Glow Palette - Gold Rose Hade byggt ett altare på mitt sminkbord åt denna palett och gett mina andra highlighters åt den som offergåvor. Vill använda den varje dag i min sminkrutin som frostingen på mitt perfekta cake face. Guerlain Rouge G Case L'Écaille Jag vill sitta på restaurang med det här läppstiftet och applicera det nonchalant med spegeln i fodralet. Jag tror det hade varit bra för att bygga upp min delulu. Guerlain Rouge G Velvet Refill 258 Le Bois De Rose Den perfekta vuxenröda nyansen. Jag behöver det för att övertyga folk om att jag är pålitlig och gammal.
Amanda
Beauty Beginner
05/12/24-13:19
Fame EdP 50 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Mini Radiant Creamy Concealer Vanilla
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Som student är det ofta en utmaning att få ekonomin att gå ihop, och det lämnar sällan utrymme för att unna sig något lyxigt. Därför skulle detta fantastiska kit från Kicks vara en dröm för mig – en chans att få känna mig lite extra omhändertagen och strålande, trots ett tight schema av studier och begränsad budget. Jag älskar Rabanne Fame-parfymen för dess unika och eleganta doft – den får mig att känna mig självsäker och redo att ta mig an dagen, oavsett om det är en föreläsning eller en viktig presentation. NARS Radiant Concealer är en räddare i nöden för sena studienätter, eftersom den trollar bort mörka ringar och ger mig ett fräscht, naturligt resultat. K18-hårmasken är en riktig gamechanger som kan återställa mitt slitna hår efter stressiga dagar, och Milk Makeup-sticken är så mångsidiga och enkla att använda – perfekt för någon som alltid är på språng! Det här kitet skulle inte bara vara en lyxig paus från vardagen utan också en påminnelse om vikten av att ta hand om sig själv, även i en hektisk studentvardag. Jag hoppas på chansen att få njuta av dessa fantastiska produkter och verkligen känna mig som den bästa versionen av mig !