/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Carolina
Beauty Star
05/12/24-12:46
Woman Intense EdP 50 ml
Fall Romance Eyeshadow Palette
Volume Million Lashes Panorama Mascara Black
Gift Set Make-up Musts
1 - denna doft är fantastisk och får många komplimanger när jag har på mig den. Det är min to-go parfym under de senast 7 åren. 2. Vem älskar inte ögonskugga från anastasia? Med många val av olika färger att blanda längtar jag till att se resultatet 3. Denna mascara ger en bra längd och fyllighet på mina fransar och rekommenderar den till alla 4. clarins har fantasiska produkter och just detta paket är perfekt för resor med några mindre produkter och sedan min absoluta favorit
Emelie
Beauty Beginner
05/12/24-12:43
Mixed Emotions Eau de Parfum 100 ml
Touche Éclat 2 Luminous Ivory
Sail Soft Wave Spray 147 ml
Phantom Volumizing Glossy Balm Sense 110
1. Byredo Mixed Emotions gör mig GALEN för den är så bra. Har suttit och fingrat på köpknappen i flera månader. Helt underbart djup, kryddig och träig doft som man bara vill känna mer av. 2. YSL Touche Éclat är en gammal favorit som jag alltid återkommer till, varje höst och vinter när glåmigheten gör sig påmind. Perfekt för en inomhusjobbande kontorsråtta som jag. Kan fuska fram friskt glow med ett par snabba svep. 3. R+Co Sail Soft Wave Spray hoppas jag ska göra det bästa möjliga med min omöjliga cockerspanielfrisyr, även efter att en mössa pressat ner den. 4. Hourglass Phantom Volumizing skulle göra mig pussvänligast i jul.
Sara
Beauty Beginner
05/12/24-12:30
K Ceutic 30 ml
Tri Vita C30 30 ml
Foamer 5 100 ml
Mask 15 50 ml
Dermaceutic är min räddning. K-ceutic lugnar ner min känsliga, rödblossande hy, och är särskilt viktig nu på vintern. C-vitaminserumet håller min hy lystrig även nu när det är torr luft ute, och gör att jag känner mig mindre glåmig. Rengöringen är en favorit som rengör och stimulerar utan att irritera eller torka ut. Masken har jag inte provat men har varit nyfiken på länge!
Sofia
Beauty Pro
05/12/24-12:30
Dreamskin Care & Perfect Le Fluide Perfecteur 50 ml
Instant FIRMx® Glow-Filter Priming Serum 30 ml
Multi-Masker
Comforting Barrier Mask Gift Box
Jag vill testa de här ☺️
Emmie
Beauty Pro
05/12/24-12:30(redigerad den 05/12/24-12:33)
Eyelash Curler
Blotting Powder Translucent
Paradoxe EdP 50 ml
Full On Lip Polish - Dolly's Mocktail Mixer Bailey Butterscotch
Har varit på jakt efter en ny eyelash curler ett tag och har hört att den här från Shiseido ska vara bäst så hade verkligen velat testa den! Behöver också ett bra blotting powder då jag har väldigt oljig hy och har aldrig testat detta från LH cosmetics. Sedan har jag lagt till två av mina favoriter som är på väg att ta slut, parfym och läppglans. Håller tummarna! 😍
Elin
Beauty Star
05/12/24-12:13
1996 EdP 50 ml
Moisture Surge Megastars Set
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Flavoured Lipbalm Mangue De Tamil Nadu
1. Clinique: Nu är årstiden då jag blir som en enda stor torrboll. Det är som att min hud självdör, så skulle mer än gärna vilja ha ett riktigt bra set med grejer som gör att huden återfuktas. Sen så är jag även nybliven mamma, så bara att få piffa till sig med hudvård känns så himla lyxigt! 2. Byredo 1996: Blev kär i den här doften när jag fick ett prova av den. Har dock inte riktigt råd att unna mig då jag är på föräldrapenning, men man kan alltid drömma. 3 & 4: Man känner sig väl alltid lite extra fin när man har mascara på sig? Tänk att det krävs så lite. Sen så är ett riktig bra läppbalsam(eller olja) A och O nu i dessa torra vintertider.
Stella
Beauty Star
05/12/24-11:57
Voce Viva EdP 30 ml
Rose Metals Palette
Lip Comfort Oil 02 Raspberry
Highlighter Iced Out
1. Valentino ”Voce viva EdP” - Jag fick den som present och den doftar otroligt gott. Jag får massor av komplimanger när jag bär den. 2. Anastasia ”Roes metals palette” - En av det finaste paletten som jag äger. Super fina färger och jättebra formula. 3. Clarins ”Lip comfort oil” - Doftar såååå gottt och är helt gudomligt. 4. Anastasia ”Highlighter iced out” - Älskarrrrr denna highlighter. Den är så fin och glittrig. Den ger en snyggt glow utan att bli glittrig.
Eugenia
Beauty Beginner
05/12/24-11:49(redigerad den 05/12/24-11:51)
1993 Palette
Lip Pencil Cherry
Advanced Snail All In One Cream 100 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Mitt Beaty Kit💗 LH 1993 - jag älskar att spicea till sminket med lite med färg och LH 1993 palletten är dessutom perfekt storlek vid resor Mac Lip Pencil Cherry 🍒 - otroligt fin färg när man vill sticka ut med lite färg på läpparna COSRX All In One Cream - jag kombinerar denna med deras fantastiska serum! Colorwow Dream coat - passar perfekt för att skydda håret mot fuktighet och dämpa friss