/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
PalomaKwiatkowska
Beauty Beginner
05/12/24-14:41(redigerad den 05/12/24-14:54)
L'interdit EdT 50 ml
Loveshine Gift Box
Black Honey/Pink Honey Gift Box
BN3 - Handy Bristle and Nylon Ivory
Jag tror att 2024 har varit ett tufft år för många! Iallafall för mig och mina närmsta tjejer! Därför vore det underbart att kunna ge oss det lilla extra som har en stor betydelse för många av oss kvinnor: beauty!! 🥰  Läpparna blir ju så himla torra nu under vintern och det är ett besvär mina väninnor har, dessutom är YSL och Clinique så elegant att ta upp ur handväskan! De skulle bli så himla glada 🥰 Fina och sofistikerade färger. Audrey Hepburn är min muse och att få hennes signatur doft från Givenchy är ju bara ett måste! Doften är ljuvlig för alla tillfällen 😍  Annars har jag kikat på Mason Pearson’s borstar hur länge som helst på grund av mitt tjocka hår, har nyss köpt en ny hårvårdsrutin från KICKS och en Mason Pearson borde vore ju verkligen gräddet på moset! 🥰 Merry KICKS-mas!
wafaa.aldenyounes
Beauty Beginner
05/12/24-14:40
Holiday Best Seller Duo Kit - BB Nude Gift Box
Beauty Whisk Taker Gift Box
Everlift Luminizer Oil Infused Soft-halo Powder 00 Universal Light
Holiday Blockbuster
Hej! Jag vill ha dessa underbara produkter som alla snakckar om och som jag väldigt gärna vill testa och rekommendera för vänner som gärna vill ha tips. Jag vill gärna ha just dessa produkter då alla som har testat starkt har rekommenderat och jag vill verkligen testa.
chanel.ibrahim.orebro
Beauty Beginner
05/12/24-14:39
Delina Exclusif Parfum 75 ml
Goddess EdP 100 ml
Lifter Gloss Lip Gloss 27 Toffe 5,4 ml Ice
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Min önskelista är noggrant utvalda för att representera en känsla av lyx och elegans samtidigt lyfter den både vardagen och festliga stunder. varje val är en kombination av still kvalitet och en touch av kreavitet. Jag har önskat dessa produkter länge men aldrig fått🥲 Det var allt för min önskelista hoppas jag vinner💗🤞🙏
Isabelle
Beauty Beginner
05/12/24-14:37
Biggie Biggie Bum Bum Cream 500 ml
Goddess EdP 100 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Heavenly Luxe™ Complexion Perfection Brush #7
Att få möjligheten att delta i denna tävling gör mig så glad, vem som än vinner är värdig denna vinst. Jag blir glad när man får möjligheter i livet trots olika motgångar, detta är en blandning på favoriter och saker jag vill testa, håller tummar för att få kunna dela med mig och unna mig själv något denna jul 🥰
Gulli
Beauty Beginner
05/12/24-14:34
The Glow Resolution Kit
Bum Bum Cream Refill Pods 240 ml
Double Serum Hydric + Lipidic System 30 ml
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml
Mina favoriter <33
Emmiline
Beauty Beginner
05/12/24-14:30
Paradoxe EdP 50 ml
Gel iQ Winter Collection 10107 Misteltoe Kisses
Repair Hair Serum 100 ml
Classic Trio Face Set
Bästa vinter kombon 😍😍😍😍
Andrea
Beauty Beginner
05/12/24-14:26
Killawatt Foil Freestyle Highlighter Ruby Richez
Radiant Cream Colour Stick Bronzer Beach Breeze
Tinted Moisturizer Light Revealer Natural Skin Illuminator SPF25 0W1 Pearl
Climax Extreme Mascara Black
De perfekta produkterna för en perfekt utekväll eller julafton/nyårsafton. Dessa produkter blandar in så perfekt med varandra och ger ett fantastiskt glow! Blusarna från Fenty Beauty ger ett fantastiskt lyster blandat med beauty acts bronzer stick tillsammans med Laura mercier tinted moisturizer.🤍❄️
Nathalie.Nilsson.05
Beauty Beginner
05/12/24-14:24
Libre Le Parfum 50 ml
Dior Addict Natural Gift Box
The Gorgeous Grocer - Christmas Beauty Advent Calendar
Advent Calendar
Har Ysl Libre sen innan, det är min favorit parfym, jag är en vaniljtjej och har fått höra att Ysl Libre intense ska vara mer åt det vaniljiga hållet. Har inte haft råd att ha smink kalendrar som jag gärna hade viljat ha, då jag precis börjat plugga på högskola. Hade varit drömmen att få ha dessa kalendrarna. Även fast det är mitt i lucköppningen så hade det varit fantastiskt. Både Loreals och Benefits adventskalender har jag haft upp skick på ett tag. Har alltid viljat prova dior. Men vet att min syster hade viljat prova. Så jag hade gett kitet till henne i julklapp. Hon hade blivit så så glad. Det är allt hon hade kunnat drömma om.