/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Irina
Beauty Beginner
05/12/24-16:55
La Femme EdP 50 ml
Supremÿa Night Cream 50 ml
Abeille Royale Clarify & Repair Cream 50 ml
Abeille Royale Bee Glow 30 ml
Det är de produkterna jag drömmer om att testa. De kommer att få mig att känna mig som en drottning 👸❤️
lindabergh83
Beauty Beginner
05/12/24-16:54
Air Pro 2200
Lait-Crème Multi-Protection SPF20 40 ml
Explicit Lipstick 862 Incediary
Smooth Party Kit - Hair Care Kit
Jag önskar mig den här listan för att Colorwow ser till att ge en bra grund för ett välmående hår, håret har alltid varit det viktigaste i min rutin. Hårblåsen med diffuser kommer göra under på mitt lockiga hår. Krämen från Embryolise ger en bra grund till ansiktet och har dessutom spf i sig, ett måste för en långvarigt fin hud. Slutligen önskar jag mig ett klassiskt rött läppstift, det enda sminket jag egentligen behöver till jul och alla andra festligheter.
Marcela Alexandra
Beauty Beginner
05/12/24-16:53
Libre EdP 50 ml Gift Box
Prime Time Redness Reducing Primer 30 ml
Get Starter Kit Fair
Detta passar perfekt till min rosacea är snälla produkter Parfym luktar så gott 🤞
vanessajansson
Beauty Star
05/12/24-16:53
Alive EdP 30 ml Gift Box
Ready Set Fix 100 ml
Pore Eclipse Mattifying Primer 40 ml
Chocolicious Cheeks
Detta beautyKit hade vart en DRÖM för mig att vinna. Hade blir så otroligt glad! Jag behöver fylla på med dessa produkter i sminknecessären och att få vinna de ifrån dessa lyxiga sminkmärken hade vart en dröm! Håller mina tummar🩷🩷
Theresé
Beauty Beginner
05/12/24-16:37
Voce Viva EdP 30 ml
RevitaLash® Advanced 2 ml
Gel iQ Nail Polish Start Kit
Retinoate Lotion 200 ml
Drömmen för en sliten 2 barns mamma,att få lyxigt och gott dofta,istället för att gå runt och lukta som en yllekofta 🐑 Och sen långa fransar få istället för mina korta och pyttesmå😍 Och att slippa greja på med naglarna varje dag med tid jag inte har,att då få ha ett nagellack som stannar kvar 👌🏻 Sist men inte minst att få smörja in med en kräm som återfuktar bra,hela 200ml gör att jag kan unna mej det varenda dá!🥰
Åsa
Beauty Star
05/12/24-16:35
Total Moisture Daily Facial Cream 50 ml
Crystal Retinal 3 30 ml
Mutiny Lipcare 15 ml
H. E. O Mask 2 x 50 ml
Detta kit från Medik8 skulle vara mer än great 🙏🌟 för att huden förgylla och askungedrömmarna uppfylla  då jag snart fyller hela 50 år.  Håller mina tummar och tår för att jag tomtesäcken får. 🎁🎄God Jul 🎄 🎁
Havanna
Beauty Star
05/12/24-16:29
Rapid Dark Spot Correcting Serum 30 ml
Halo Glow Liquid Filter 2 Fair/Light
Light Ceutic 40 ml
Eilish EdP 100 ml
Kul tävling! Jag skulle vilja vinna dessa produkter för att jobba på min acneärr, få glänsa lite extra och lukta gott på det. Mkt trevligt 🤝🏼✨💋
Lisa
Beauty Beginner
05/12/24-16:28
24K Gold Lift & Firm Prism Cream 50 ml
Libre EdP 50 ml Gift Box
Ceramide Capsules Restoring Light Serum 30 pcs
Solar Sublimating Oil 125 ml
Min hy strålar med dessa lyxiga skönhetsfavoriter som ger mig sommarens lyster året runt. 24 K från Thomas Roth tillsammans med Dior silkeslena olja förvandlar min vintertrötta hud med en lyxig prismaeffekt som fångar ljuset 🌟. Med Elizabeth Ardens serum som grund strålar jag i vintermörkret. Libre från YSL är oemotståndlig och passar perfekt på vinterns ❄️ alla glöggpartyn.