/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Åsa
Beauty Star
05/12/24-16:35
Total Moisture Daily Facial Cream 50 ml
Crystal Retinal 3 30 ml
Mutiny Lipcare 15 ml
H. E. O Mask 2 x 50 ml
Detta kit från Medik8 skulle vara mer än great 🙏🌟 för att huden förgylla och askungedrömmarna uppfylla  då jag snart fyller hela 50 år.  Håller mina tummar och tår för att jag tomtesäcken får. 🎁🎄God Jul 🎄 🎁
Havanna
Beauty Star
05/12/24-16:29
Rapid Dark Spot Correcting Serum 30 ml
Halo Glow Liquid Filter 2 Fair/Light
Light Ceutic 40 ml
Eilish EdP 100 ml
Kul tävling! Jag skulle vilja vinna dessa produkter för att jobba på min acneärr, få glänsa lite extra och lukta gott på det. Mkt trevligt 🤝🏼✨💋
Lisa
Beauty Beginner
05/12/24-16:28
24K Gold Lift & Firm Prism Cream 50 ml
Libre EdP 50 ml Gift Box
Ceramide Capsules Restoring Light Serum 30 pcs
Solar Sublimating Oil 125 ml
Min hy strålar med dessa lyxiga skönhetsfavoriter som ger mig sommarens lyster året runt. 24 K från Thomas Roth tillsammans med Dior silkeslena olja förvandlar min vintertrötta hud med en lyxig prismaeffekt som fångar ljuset 🌟. Med Elizabeth Ardens serum som grund strålar jag i vintermörkret. Libre från YSL är oemotståndlig och passar perfekt på vinterns ❄️ alla glöggpartyn.
Agnes
Beauty Beginner
05/12/24-16:25
Texture Spray 250 ml
System 3 Loyalty Kit System 3 Trial Kit
Jag tycker att detta är något man verkligen behöver för en lyckad hårdag
Elvira
Beauty Beginner
05/12/24-16:23
BN1 - Popular Bristle and Nylon Ivory
Bal D'Afrique Roll-On Perfumed Oil 7,5 ml
Dior Backstage Eye Palette 003 Warm Essentials
Dior Addict Lip Glow Oil 012 Rosewood
Till Kicks-tomten, här är de fyra produkterna jag önskar mig i julklapp🎁 I år har jag varit duktig, jag har pluggat mycket samtidigt som arbetat på sidan av. Har alltid velat ha Byredo-parfymen, den luktar så unikt gott, men inte haft råd ~Merry KICKS-mas~⛄️❄️🦌🎅🏼✨
Linda-Marie
Beauty Pro
05/12/24-16:22(redigerad den 05/12/24-16:23)
Ambient Lighting Edit Unlocked Evil Eye
Hydro Grip + Glow Primer 30 ml
Mmmm… EdP 100 ml
ReDimension Hydra Dew Luminizer Prosecco Fizz
Denna palette ifrån hourglass har varit på min önskelista länge! Den verkar magisk och ser ut att ge huden det där perfekta glowet! Som man verkligen behöver nu på vintern. Den tillsammans med den nya glow primern ifrån Milk skulle göra min trötta och glåmiga vinterhud gnistrande och redo för julen! Och som pricken över "i" denna fantastiska doft ifrån Juliette has a gun!
Fannie
Beauty Beginner
05/12/24-16:18
Scandal EdP 50 ml
Le Male Elixir 75 ml
Self Tan Ultra Dark Violet Bronzing Mousse 200 ml
Väntar mitt första barn och det hade varit underbart att få unna mig och min sambo att lukta extra gott innan den lille kommer samt att få känna sig extra fräsch när den väl är här
Amelia
Beauty Star
05/12/24-16:16
Libre EdT 30 ml
Absolue Rose 80 Emulsion 100 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Teint Miracle Foundation 04 Beige Nature
Det är mina favorit produkter och det är perfekt för min hud.Skulle det vara bästa julklapp om jag skulle vinna🎄🎁❤️