/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sandra
Beauty Star
05/12/24-17:51
Bal D'Afrique EdP 100 ml
Tobacco Vanille EdP 30 ml
Privé Rouge Malachite EdP 50 ml
English Pear & Freesia Cologne 30 ml
Jag har snöat in på parfymer och dessa är på önskelistan! 👌 Skulle bli en bra blandning av vanilj, fruktiga, blommiga, kryddiga noter 😃
Anna
Beauty Star
05/12/24-17:50
Your Confidence Boosting Routine Gift Box
Time-Filler Shot 5 XP Face Serum 15 ml
Daisy Eau So Fresh EdT 75 ml
Calming Eye Gels
Älskar dessa produkter❣️
Nathalie
Beauty Pro
05/12/24-17:48
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Soft Matte Complete Concealer Chantilly
Match Stix Shimmer Highlight Skinstick I Scream
Barrier Extreme Moisturiser 50 ml
Det här är produkter jag blivit tipsad om här i Beauty Talks som jag är väldigt nyfiken på att testa! Förutom parfymen, den fick jag som prov i senaste Kicks Magazine och blev kär direkt!
Tina
Beauty Beginner
05/12/24-17:45
Rio Body Retreat Gift Box
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Face Kabuki Brush
Luxurious Tanning Face Mousse 100 ml
Efter en härlig dusch tarman på sina hudvårds produkter. Då det är torr luft i Norrland är det väldigt skönt med lite mjukgörande och återfuktande krämer. Då Ban är blek i hyn på vintern skadar det inte att ha lite brun nyans och lyster i ansiktet och sedan toppar man det med en god doft från Prada 🤩
Viraiwan
Beauty Beginner
05/12/24-17:37
Tobacco Vanille EdP 30 ml
Idôle La Power Body Lotion 200 ml
Smooth Finish Foundation Powder 1N1 01
Rio Body Retreat Gift Box
Älskar alla produkter jag valde och önskar mig lycka till.
Linn
Beauty Pro
Head & Hair Heal Soothing Serum 50 ml
Shaping Heat Spray 250 ml
214 Cream Blush Brush
Nail Care Myrra & Avocado Oil
Lite smått och gott som står på min önskelista iår! Saker som jag verkligen har velat testa och en borste som är väldigt välbehövligt😅 Så mysigt att göra önskelista, det tillhör första dagarna av december tycker jag❤️
Sanella
Beauty Star
Double Serum Hydric + Lipidic System 30 ml
Advanced Snail 92 All In One Day Cream 100 ml
Beauty Gift Box
The Hair Oil 30 ml
Bästa julpresent att få . Jag köper alltid presenter till andra i min närhet och är så generös men glömmer bort mig själv. Min julönskning är att få vinna dessa produkter, hade blivit så glad/ överlycklig. Anledningen att jag valde just dessa produkter är att jag har velat testa dem men har aldrig fått möjlighet.
Christina
Beauty Beginner
05/12/24-17:31
Holiday Blockbuster
Beautiful Magnolia Eau de Parfum 50 ml
Advanced Night Repair Starter Gift Box
Daywear Skincare Gift Box
Dessa är mina drömprodukter. Blockbustern är väldigt trevlig att både få och ge bort. Står högst upp på min julklappslista varje år alltid så fina produkter.