/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Yasmin khan
Beauty Pro
05/12/24-19:13
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
L'interdit EdT 50 ml
Fame EdP 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
❤️🎁
Elina
Beauty Beginner
05/12/24-19:11
Ready Set Refresh Setting Spray 100 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Lash & Brow Boosting Serum
Always Be Kind Deep Cleansing Oil 150 ml
Jag är en fattig student som jobbar något få timmar på ett LSS boende där jag tar hand om folk och gör något bra för mänskligheten, hade verkligen velat vinna dessa produkter då jag inte har råd att köpa dom och det är verkligen något ja vill testa
Seham
Beauty Beginner
05/12/24-19:10
Privé Santal Dān Shā EdT 100 ml
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Lira EdP 100 ml
Bois Doré EdP 75 ml
Jag älskar verkligen att dofta gott dygnet runt. För mig är varje doft som en egen karaktär i en berättelse – en berättelse som skapas i stunden och som senare påminner mig om fina minnen. Parfymer är inte bara dofter, de cirkulerar i samma begreppssfär som vår subjektiva fantasi och formar hur vi upplever oss själva och omvärlden. Därför anser jag att man bör välja sin doft med stor omsorg. Den ska spegla ens personlighet och kännas som en naturlig förlängning av vem man är.  Van Cleef & Arpels Orchidée Vanille är perfekt för dem som söker en elegant, romantisk och subtil gourmanddoft. Van Cleef & Arpels Bois Doré Bois Doré är en rik och lyxig träig orientalisk doft. Vilket är perfekt för kalla dagar eller kvällar och passar dem som älskar djupa och fylliga dofter med en hint av mystik. Xerjoff Lira är en dekadent och förförisk gourmanddoft som en dessert i en flaska – rik, elegant och helt oemotståndlig. Armani Privé Santal Dan Sha är en delikat och elegant doft för dem som vill bära något diskret men ändå fängslande, särskilt vid tillfällen som kräver lugn och självförtroende.– en berättelse som skapas i stunden och som senare påminner mig om fina minnen. Parfymer är inte bara dofter, de cirkulerar i samma begreppssfär som vår subjektiva fantasi och formar hur vi upplever oss själva och omvärlden. Därför anser jag att man bör välja sin doft med stor omsorg. Den ska spegla ens personlighet och kännas som en naturlig förlängning av vem man är.” Vad tycker du? Skulle du vilja lägga till eller ändra något?
Jana
Beauty Beginner
05/12/24-19:08
Libre Le Parfum 50 ml
No.3 Hair Perfector 100 ml
Ready Set Fix 100 ml
Shaping Heat Spray 100 ml
Dessa är mina absoluta favoritprodukter och något som jag alltid återkommer till — en perfekt mix, som gör en stor skillnad😊! YSL Libre parfym — 🌸✨ En elegant och underbar doft som kombinerar fräsch levande, söt vanilj och varma toner. Den får mig att känna självsäker och bekväm varje dag.Olaplex No.3 Hair Perfector —💆🏼‍♀️💖 Ett måste för att stärka håret och reparera mitt hår. Den vårdar håret djupt och lämnar det mjukt och glansigt. Idun Minerals Setting Spary -- ✨💧Perfektför att hålla mitt smink på plats hela dagen. Den ger fräsch finish och känns samtidigt återfuktande. Maria Åkersberg Heat Protection — 🌟 Ett självklart val för att skydda mitt hår från värmeskador vid styling. Den är skonsam och gör att mitt hår känns starkt och välmående.
Mariya
Beauty Beginner
05/12/24-19:07
Marianneisverige
Beauty Star
05/12/24-19:01
Curl Control Silkening Crème 150 ml
Moisture & Control Shampoo 250 ml
Crème For Style 150 ml
Moisture & Control Intense Conditioner 200 ml
Önskekit for mitt burr👩‍🦳
Melissa
Beauty Beginner
05/12/24-19:00
Lip Perfector 21 Soft Pink Glow
B1 - Large Extra Pure Bristle Dark Ruby
Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex 30 ml
Genesis Mask Holiday Gift Set
Önskar så att vinna detta så jag är kroniskt sjuk och var sjukskriven länge nu. Tappar extremt mycket hår och hört bra om kérastase. Älskar även Claréns läpp produkter och estee lauderd serum. Hårborsten är också perfekt för mitt stackars hår som bara rastar av. All pgr av mediciner, operationer i huvudet och en stressad kropp. 🤎🎄🕯️
inesekelund
Beauty Star
05/12/24-18:40(redigerad den 05/12/24-18:44)
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
ÄLSKAR!!!!!!🥰 Jag har dessa produkterna på min önskelista, då jag vill ge diors backstage highlight palett till min vän och vill testa blush och highlightpaletten själv! Miss dior parfymen är min all time favorit, den luktar gudomligt. K18 är ett måste till håret, och nu till vintern börjar mitt hår bli mer och mer frissigt och torrt. ❤️