/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mirvat
Beauty Beginner
05/12/24-20:08(redigerad den 05/12/24-20:26)
Paradoxe EdP 50 ml
Black Opium EdP 30 ml Gift Box
No.7 Bonding Oil 30 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Jag valde två olika parfymer som har stor betydelse för mig och som jag inte kan leva utan. Prada parfymen är den bästa parfymen jag har någonsin haft, den doftar jätte gott dessutom fick jag den för första gången av en speciell person. Black opium är en av min mammas favorita parfymer, därför så tänkte jag överraska henne på hennes födelsedag🫂. Hår Produkterna valde jag för att jag har hört mycket om de och själv har en dålig hårväxt, torr hår och behöver reparera håret. 🥹🥰☺️🤞🏻
alaaqatouf
Beauty Beginner
05/12/24-20:07
Nataly
Beauty Beginner
05/12/24-20:04
Libre Le Parfum 50 ml
Heat Styling Spray Protection 150 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Natural Glow Fluid Foundation 5 Deep Tan
Jag borde vinna för att min önskelista är fylld med smink som skulle hjälpa mig att uttrycka min kreativitet och utvecklas inom makeup. Att få dessa produkter skulle vara en dröm och en fantastisk möjlighet att ta min passion till nästa nivå! ---
Sabina
Beauty Star
05/12/24-20:01
Morning Glow Up Gift Box
Nighttime Renew Gift Box
Total Moisture Daily Facial Cream 50 ml
Crystal Retinal Ceramide Eye 6 15 ml
Då hudvård är ett av mina största intressen och Medik8 ett av mina absoluta favoritmärken så hade det här varit mitt dröm-kit! ❤️ 1. The Night Shift Gift box som innehåller Crystal Retinal 6 som enligt mig är en av de bästa anti-age produkterna på marknaden, tillsammans med Advanced Night Restore som riktigt plumpar hyn och gör att man känner sig fantastisk på morgonen. ✨ 2. Crystal Retinal Ceramide 6 Eye som är gjord för att vara under ögonen och reducerar både linjer och mörka ringar, något jag vill råda bot på extra mycket nu under vintern när man känner sig extra mörk under ögonen. ❄️ 3. Total Moisture Daily Facial Cream som är perfekt för någon som mig med torr hy som behöver fukt, fukt och fukt. 💙 4. Morning Glow Up Gift Box som innehåller C-Tetra Lux som ger ett otroligt glow och är precis vad min glåmiga hy behöver just nu, plus Hydr8 B5 Intense som ger den där extra återfuktningen jag behöver i kylan. 🫶
emanayoub2008
Beauty Beginner
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Gloss Bomb Cream Color Drip Lip Cream Cookie Jar
Libre Le Parfum 50 ml
Fame EdP 50 ml
Vad kan man önska sig mer än detta 🥹 att kunna få den möjligheten och vinna en sån beauty kit innan julafton är så himla söt och skapar glädja. Jag kommer alltid köpa ifrån Kickis och ändå ifall jag inte vinner så är det okej för jag kan få en annan möjlighet kanske. Att kunna lukta dessa doft speciellt under vintern är så sjukt och att läpparna ska vara lite mörka är mer sjukt speciellt med dem långa fransar man får efter att lägga YSL mascara!!!!
Bella
Beauty Beginner
Genesis Bain Nutri-Fortifiant Shampoo 500 ml
Bain Chroma Respect Shampoo 500 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Teint Idole Ultra Wear Foundation 115C
Julklapp till min mamma ❤️
Hala
Beauty Star
05/12/24-19:58
House Of Beauty Makeup Gift Box
Loveshine Gift Box
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Cheirosa Perfume Mist Gift Box
Super bra
Jennifer
Beauty Star
05/12/24-19:55
Flora Gorgeous Orchid EdP 30 ml
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Acidic Bonding Concentrate Holiday Gift Set
Whole Latte Lashes Gift Box
Bästa med vintern och julen är att satsa på glow och naturligt. Vilken dröm att känna sig fräsch och glowig helt och hållet. Att fixa håret, lukta gott, se pigg och fräsch ut är en sån boost!