/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Albina
Beauty Beginner
05/12/24-20:21
Lash Clash Mascara Gift Box
Born In Roma Donna Trio Gift Box
Fame EdP 50 ml
Moisture Surge Intense Set
Detta är mina favoriter just nu eftersom jag tidigare haft en del av dessa produkter som jag verkligen tyckte om 😍
Marie
Beauty Beginner
05/12/24-20:18
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Damage Shield Shampoo 250 ml
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Molecular Repair Hair Oil 30 ml
Hemligheten med ett trött ansikte är ett hår som skiner så mycket att tröttheten inte syns, du bländas av svallet. Lägg på en outstanding doft på det och du har absolut hela inne, i alla sammanhang, överallt.
Nour
Beauty Beginner
05/12/24-20:16
Libre Le Parfum 50 ml
L'Interdit Rouge EdP 35 ml
Narciso EdP Poudrée 30 ml
Privé Magenta Tanzanite EdP 100 ml
JagHär är ett förslag: Jag hoppas verkligen att jag vinner tävlingen eftersom jag älskar dessa parfymer och drömmer om att få ha dem i min samling. De dofter jag valde är precis vad jag tycker om och passar min stil perfekt. Det skulle göra mig så glad att få chansen att njuta av dem varje dag!
Fatena
Beauty Beginner
05/12/24-20:11
Libre EdP 30 ml Gift Box
Bottled EdT 50 ml Gift Box
35U Gilded Desert Artistry Palette
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 21 Rouge Paradoxe
Det här är mina favoriter
Elin
Beauty Beginner
05/12/24-20:11
Body Goals - Total Volume Foam 200 ml
No.7 Bonding Oil 30 ml
Night Corrector 50 ml
The Wow Serum – Illuminating Vitamin C Serum 30 ml
Mitt drömmiga Beauty Kit är skapat för att ge både hår och hud den kärlek de förtjänar så här under vinterhalvåret. Jag har valt produkter som täcker allt jag behöver för att både känna mig och se mitt bästa ut. Mitt kit är en kombination av favoriter av både hud- och hårvård som gör jobbet utan krångel. Med det här kitet skulle jag vara redo för allt under dessa torra vintermånaderna!
Amani
Beauty Beginner
05/12/24-20:10
Rebecca
Beauty Pro
05/12/24-20:09
The Scent For Her Magnetic EdP 30 ml
Transform Dewtopia 20% Acid Night Treatment 50 ml
Encre De Peau All Hours Foundation LC1
Air Kit - Hair Dryer With Diffuser
Detta är min önskelista till julen😍 produkter man vill testa, eller redan älskar men som är slut hemma🙈🥰 Hugo boss parfymen som får mig att känna mig bekväm och snygg🥰 Ole henrikson produkten man verkligen vill testa🥺🤩 Ny hårfön där man kan fixa lockingt hår💁‍♀️ Och en fondaichen jag verkligen velat testa🙈🤑
Kamar
Beauty Beginner
05/12/24-20:09
All Nighter Setting Spray 118 ml
Scandal Le Parfum 50 ml
Mini Sugar Eye Shadow Palette Mini Sugar
Holiday Blockbuster
Mitt drömkitt! Setting sprayen håller sminket på plats, Scandal-parfymen är en sensuell favorit, ögonskuggspaletten har magiska färger, och Estee Lauders paket är den perfekta kombon av lyxig hudvård och smink. Allt jag behöver för att känna mig fantastisk!