/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Jennifer
Beauty Star
05/12/24-19:55
Flora Gorgeous Orchid EdP 30 ml
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Acidic Bonding Concentrate Holiday Gift Set
Whole Latte Lashes Gift Box
Bästa med vintern och julen är att satsa på glow och naturligt. Vilken dröm att känna sig fräsch och glowig helt och hållet. Att fixa håret, lukta gott, se pigg och fräsch ut är en sån boost!
Fatima
Beauty Beginner
05/12/24-19:45
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Moisturising Lotion 236 ml
Nutritive Holiday Gift Set
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Kicks erbjuder högkvalitativa skönhetsprodukter som passar alla behov. Deras sortiment inkluderar exklusiva märken och senaste trenderna. Jag väljer Kicks för deras utmärkta kundservice och professionella rådgivning. Medlemmar i Kicks Club får förmånliga rabatter och specialerbjudanden. Jag uppskattar möjligheten att handla både online och i butik.
siri.erlandsson
Beauty Beginner
05/12/24-19:42
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 110C
Very Good Girl EdP 30 ml
Rouge Dior Forever Lipstick 525 Forever Chérie
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Okej vad är egentligen det viktigaste för att känna sig lite extra snygg? En lätt foundation som lägger sig som hud är något som får oss att känna oss lite extra speciellt nu under vintermånaderna. Ett läppstift är även ett måste och det har det alltid varit, speciellt ett läppstift med lite nude färg för att få till tredniga no makeup makeup look. En settingspray för att fylla på glowet när man känner sig grå och tråkig är även viktigt för att känna sig på topp. Sist men inte minst-en parfym. Att vara medventen om att huvud vänds när man går in i ett rum är en otrolig känsla och den får man uppleva med Herrera.
Jackie
Beauty Pro
05/12/24-19:30
Cloud Pink EdP 30 ml Gift Box
Cheirosa Perfume Mist Gift Box
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil Rosé Rave
My Juicy Sheer Instant Shine & Hydration Lip Stylo MY 333
Detta hade vart en dröm att få vinna denna dröm kitet✨. Enda ordet att beskriva detta är DRÖM!!! håller tummarna ❤️
uclertalat53
Beauty Beginner
05/12/24-19:29
Charlotta
Beauty Star
05/12/24-19:21(redigerad den 05/12/24-19:27)
The Dream Mask – Ultra-Plumping + Restorative Night Mask 75 ml
The Shroom Essence – Multi-Depth Hydration Fluid 100 ml
UltraCalming Serum Concentrate 40 ml
Gel iQ Value Pack
Mantles dream mask har länge varit favorit badrumsskåpet likaså ultracalming serum från dermalogica, de andra 2 produkterna är jag väldigt nyfiken på. Jag använde depends gamla gel-kit för över 10 år sedan tills det togs bort från marknaden och har sedan dess inte hittat något riktigt bra alternativ som håller på mina naglar, schroom essense från mantle har jag aldrig provat men jag har provat många av deras andra produkter och allt är fantastiskt för min hud, så är super nyfiken. Jag har lite svårt att hitta rätt just nu i hudvårdsdjungeln då min hud ändras konstant nu i 45-årsåldern. förklimakteriet gör sig påmint och visar sig även i nya hudtillstånd.
Mira
Beauty Beginner
05/12/24-19:21
Replica On A Date 30 ml
Pre-Party Glow Gift Box
Bronzing Powder 46 Golden Tan
Classic Trio Face Set
Självklart dags att påbörja sin önskelista, och dessa 4 produkter är både saker jag älskar samt behöver. Maison Margiela, Replica parfymer är otroliga speciellt ”On A date”, svårt att inte vilja ha en ny. Ole Henriksen är inte helt fel nu när det är mörkare om dagarna, och huden inte är helt på topp! Sen vill man känna sig lite fräschare i blekare tider, därför väljer jag ett bronzing powder från Isadora, detta har man använt många gånger. Och till det självklart några ny borstar! ❄️❄️
Sofia
Beauty Beginner
05/12/24-19:15
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Morning Glow Up Gift Box
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru
Densifique Masque Densité Hair Mask 200 ml
Vad mer behöver man för att förgylla sin december-månad. Här har jag valt mina absoluta kvalitetsfavoriter!🥹🎄❣️