/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maya Nayef
Beauty Beginner
05/12/24-20:38
Libre Le Parfum 50 ml
Lady Million Fabulous EdP 30 ml
J'adore EdP Infinissime Roller-Pearl 20 ml
Black Opium EdP 30 ml
Jag tycker om mycket denna parfymer, de är jätte fina luktar😍♥️
Marwa
Beauty Beginner
05/12/24-20:35
Black Opium EdP 30 ml
Perseus EdP 125 ml
Oriana EdP 75 ml
Paradoxe Intense EdP 90 ml
I like those perfumes because I like to be elegant not just in my look but even in my smell! 🌸👸🏼
Aurora
Beauty Beginner
05/12/24-20:34
Good Girl Blush EdP 30 ml
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Soup'd Up Beauty Gift Box
Dior Addict Natural Gift Box
Good girl blush - min signatur doft😍 älskar den, den är så feminin och dens kombination av blommor och vanilj är magisk⭐️ Valentino Donna Born In Roma - Har inte ägt den, men den har varit på min önskelista väldigt länge, varje gång jag doftar den blir jag återigen kär i doften🥰 Benefit Kit - Det perfekta kittet, innehåller saker som jag använder vardagligen och har nytta av, älskar🩷 Dior Kit - Blev kär i kittet, alla dessa saker har varit på min önskelista ett bra tag, hoppas jag får chansen att testa dessa produkter en dag🙌🏻
Nida
Beauty Beginner
Miss Dior EdP 50 ml
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Armani Code Parfum 75 ml
Eros Pour Homme After Shave 100 ml
Barnens Favorit parfymer🥰 önskas som julklapp☺️
Yara
Beauty Beginner
Libre Le Parfum 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Ett av mina bästa köp! Är så nöjd med dessa parfymer som luktar så gott 💕💕
Sara
Beauty Beginner
05/12/24-20:32
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
No.5P Blonde Enhancer Toning Conditioner 250 ml
No.4P Blonde Enhancer Toning Shampoo 250 ml
Hello, Healthy Hair Kit Hair Treatment
Jag har hört så mycket gott om Olaplex produkterna men aldrig haft råd att köpa eftersom är student, men är så sugen speciellt när mitt hår är blekt så behöver bra produkter för mitt torra slitna hår. Hade gjort mig så glad om jag fick vinna dessa❤️❤️🌸🌸
Ivana
Beauty Star
05/12/24-20:29
The Scent Le Parfum For Her 30 ml
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml
Crystal Noir EdT 30 ml
Hej, Älskar verkligen dessa parfymerna dom är så himla goda, dessa parfymerna får mig att känna mig så himla fräsch för de luktar så gott och de håller så länge att jag inte behöver oroa mig om jag luktar svett osv hahaha. Ne jag skojar men hade verkligen varit roligt att vinna tävlingen puss och kram 🫶🏼
Daed
Beauty Beginner
05/12/24-20:29
Libre EdP 50 ml
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Box
Jag älskar dessa produkter för jag har testat dem innan !!!