/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
stjernkvistm
Beauty Beginner
05/12/24-21:01(redigerad den 05/12/24-21:03)
Libre EdP 30 ml Gift Box
Wet Detangler Mini Hair Brush Wisteria Leaf
Nordic Berry Length & Volume Mascara Brown
Genesis Mask Holiday Gift Set
Jag har nyligen blivit en tvåbarnsmamma och försöker hitta tillbaka till mig själv och vad som får mig att känna mig pigg och fräsch, så jag valde min absoluta favoritparfym vilken är den enda jag använt de senaste åren. Sen är kérastase hårvårdsprodukter några jag hört gör väldigt gott för håret vilket hade varit så härligt att testa för mitt hår, även en brun mascara som ger ett upplyftande men naturlig look, vilket verkligen känns som något för mig. Jag tror att dessa tre valen hade gjort under för en trött mamma och såklart valde jag även en fin borste till dottern som hon hade älskat! ❤️🎄❄️
Hanan
Beauty Beginner
05/12/24-20:56
Privé Sable Nuit EdP 100 ml
Macximal Viva Glam Lipstick Viva Heart
Volume Injection Conditioner 300 ml
Cerafill Maximize Hair Advance Treatment 10 x 16 ml
De är bästa produkter
Jenny
Beauty Beginner
05/12/24-20:54
Hyaluronic Serum Concealer 8HA 1 Rosy Light
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Luminous Silk Foundation 1.5
Vanilla CEO EdP 50 ml
Jag startar alltid med en doft och jag är väldigt nyfiken på CRA-YON Vanilla CEO EdP 50 ml. Jag har provat CRA-YONs trialkit och fastnade för den. Jag har länge velat prova Armani Luminous Silk Foundation och By Terry Hyaluronic Serum Concealer då det sägs att de ska fungerar på alla hudtyper och jag vill prova eftersom jag inte hittat min optimala bas. Till sist så vill jag gärna prova Kérastase Genesis Serum Anti Chute Fortifiant då jag pga klimakteriet och sjukdom börjat tappa så mycket hår och det går av hela tiden. Jag hoppas tur.
Tasnem
Beauty Beginner
05/12/24-20:52
Libre Le Parfum 50 ml
Backstage Eye Palette 002 Cool Neutrals
Niacinamide Glass Cream 50 ml
Orchidée Impériale Eye & Lip Cream 20 ml
Jag gillar parfymen jätte mycket och har knte köpt den än och vill värkligen prova de andra o köpa dem.
Zaga
Beauty Star
05/12/24-20:50
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Cream Bronzer Amber
Daisy Eau So Fresh EdT 75 ml
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
Detta är min önskelista som jag noggrant valt ut med produkter jag verkligen jag hört bra om och känns roliga att testa! Jag är verkligen i en period där jag känner att jag vill utforska och hitta min signaturdoft och därav 2 parfymer på önskelistan!
Silvana
Beauty Star
05/12/24-20:47
Genesis Mask Holiday Gift Set
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 3 CR Cool Rosy
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Har flera gånger blivit rekommenderad om dessa men inte kunnat köpa dem alla. Har luktat på parfymerna flera gånger och velat testa en lite dyrare foundation och hårvård🌸 ser verkligen framemot att få chansen till detta och få en liten julklapp till mig själv🎄
Victoria
Beauty Beginner
05/12/24-20:46
Libre Le Parfum 50 ml
Black Opium Extreme EdP 50 ml
Miss Dior Hair Oil 30 ml
Miss Dior EdP 50 ml
Dessa var de bästa parfymerna jag någonsin haft!!! jag hoppas verkligen att jag vinner!! VILKEN DRÖM!!!
Yara
Beauty Beginner
05/12/24-20:46
Idôle Aura EdP 50 ml
Twilly D'Hermès Eau De Parfum 85 ml
Black Opium Extreme EdP 50 ml
Jag gillar verkligen dessa parfymer, men jag har ingen råd att köpa dem. Just a Student 😵