Jag har nyligen blivit en tvåbarnsmamma och försöker hitta tillbaka till mig själv och vad som får mig att känna mig pigg och fräsch, så jag valde min absoluta favoritparfym vilken är den enda jag använt de senaste åren. Sen är kérastase hårvårdsprodukter några jag hört gör väldigt gott för håret vilket hade varit så härligt att testa för mitt hår, även en brun mascara som ger ett upplyftande men naturlig look, vilket verkligen känns som något för mig. Jag tror att dessa tre valen hade gjort under för en trött mamma och såklart valde jag även en fin borste till dottern som hon hade älskat! ❤️🎄❄️