/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mariam
Beauty Beginner
05/12/24-21:36
Dior Addict Natural Gift Box
Libre EdP 50 ml Gift Box
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Love love love!!!
Nour
Beauty Beginner
05/12/24-21:35
Miss Dior Blooming Bouquet EdT Roller-Pearl 20 ml
Gucci Bloom EdP 100 ml
Libre Le Parfum 50 ml
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Jag är helt kär i era parfyms produkter. Hade jättegärna velat prova mer  parfymer 🫶🏼
Hejhej1234
Beauty Beginner
05/12/24-21:34
Le Beau Le Parfum EdP 125 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Smart Clinical Repair Overnight Recovery Cream & Mask 50 ml
Eyelash Serum 5 ml
Jag har alltid hört om dessa produkter och vill så gärna testa vissa. Dessutom så är det min brors födelsedag snart och jag vill ge han parfymen som present eftersom han alltid velat ha den så jag hoppas verkligen jag vinner.
Rama
Beauty Beginner
05/12/24-21:33
Libre Le Parfum 50 ml
Good Girl EdP 30 ml
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Pink Sunrise 1B
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Box
Jag har alltid viljat testa och ha dessa produkter och jag har alltid tyckt om de men jag fick aldrig råd att köpa de🥲 Jag hoppas jag få chansen att ha de från kicks🫶
Gulzin
Beauty Beginner
Homme - Medium Gift Box
Libre Le Parfum 50 ml
Matte Lipstick 112 Work Mode
Playtint Cheek & Lip Stain
Jag vill verkligen prova dessa vackra saker för att rekommendera till mina vänner
awadsalam818
Beauty Star
Paradoxe EdP 50 ml
Genesis Homme Serum Anti-chute Fortifiant 90 ml
Fame EdP 50 ml
Alien Goddess EdP 60 ml
Jag vill testa de här parfymerna eftersom jag har hört mycket gott om dem och är nyfiken på deras doftkombinationer. Jag tycker också att det är spännande att upptäcka nya dofter som kan passa min stil och ge en personlig touch till min vardag. Jag vill också testa Kérastase eftersom jag har hört mycket positivt om deras produkter och deras effekt på håret. Jag är nyfiken på hur de kan förbättra hårets kvalitet, göra det mjukare och mer glansigt. Dessutom gillar jag att prova produkter som är kända för sin höga kvalitet och som kan passa min hårtyp.
Maya
Beauty Beginner
Libre Le Parfum 50 ml
Sauvage Elixir 60 ml
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Alien EdP 60 ml Gift Box
Älskar dessa parfymer och deras lukt. 😍 rekommenderar detta till alla och köp de från kicks.
Marya
Beauty Beginner
05/12/24-21:32
Mini Sugar Eye Shadow Palette
Good Girl EdP 50 ml Gift Box
Libre EdP 50 ml Gift Box
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Pink Sunrise 1B
Dessa produkter har varit mina dröm produkter att testa. Jag har hört massa bra om de och det skulle vara fanatisk ifall jag kan prova dem.