/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hiba
Beauty Beginner
05/12/24-21:45
Hadil
Beauty Star
05/12/24-21:45
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Laguna Bronzing Powder 00
All Nighter Setting Spray 118 ml
Dolly Babe Kit Gift Box
✨ Parfym: Låt dig svepas iväg av förtrollande dofter, noggrant utformade för att få dig att känna dig självsäker och unik. Varje spray ger en långvarig och fräsch känsla som passar alla tillfällen.💄 Lipgloss: Gör dina läppar en strålande glans med lyxiga lipgloss! Formula ger både fukt och färg, vilket gör att dina läppar ser fylliga och fräscha ut hela dagen.🌸 Setting Spray: Den håller din makeup på plats med den effektivt setting spray! Den ger en osynlig barriär som gör att din look håller hela dagen, samtidigt som den ger en naturlig lyster.☀️ Bronzer: Få en solkysst look året runt med den silkeslena bronzer. Den är lätt att applicera och ger en vacker, naturlig färg som framhäver dina ansiktsdrag.
Maram
Beauty Beginner
05/12/24-21:44
Fame EdP 50 ml
Aqua Allegoria Rosa Rossa Forte EdP 75 ml
Paradoxe EdP 50 ml
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Jag har en speciell relation till parfymer , jag önskar att jag kunde äga alla slags parfymer . Det är en ren kärlek 😍
utbzahraa
Beauty Beginner
Libre Le Parfum 50 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Mini Radiant Creamy Concealer Custard
Phyto-Blush Twist 7 Berry
1. Yves saint Laurent är en härlig parfym. Det gör att jag känner mig självsäker och ger en känsla av frihet. Över hur parfymen är god går det inte att beskriva. 2. Älskar dior produkterna och önskar att jag kunde testa dem. Dior bluch är populär och så vackert. 3. Nars concealer tänker jag kommer passa mig eftersom känslig hud och mörka ringar. Den passar all hudtyper och ger en fantastisk resultat. 4. Sysley bluch som är en krämig bluch. Den är magisk och ger dig en naturlig resultat.
Marah
Beauty Beginner
Gucci Bloom EdT 100 ml
Y Le Parfum 60 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Viva La Juicy EdP 50 ml
Parfumer har en fantastisk förmåga att få oss att känna oss speciella och unika. Doften kan verkligen förvandla en vanlig dag till något magiskt och minnesvärt. Det är som att varje parfym bär med sig en historia och känslor som kan påminna oss om speciella stunder eller platser❤️❣️
mimi
Beauty Beginner
05/12/24-21:43
Miss Dior Hair Oil 30 ml
Le Parfum Royal EdP 30 ml
L'Homme Cologne Bleue EdT 100 ml
Privé Cypres Pantelleria EdT 100 ml
Önskar verkligen att vinna dem för att är jag student som har inte råd att köpa de för mina kära som önskar och göra de glada när de får presenter och som förut testat jag de
soso_0718
Beauty Beginner
05/12/24-21:43
Lost Cherry All Over Body Spray
Roller Liner Eyeliner Brown
Har alltid velat testa justa dessa två produkter, min mamma fyller snart 51 år därför vill jag ge henne body sprayen om jag vinner.❤️
Safwan
Beauty Beginner
05/12/24-21:42
Paradoxe EdP 50 ml
Gucci Bloom EdP 100 ml
Cellular Performance Cream Saho Gift Box
Soft Glam Eyeshadow Palette
Jag vill gärna testa de här produkterna eftersom jag vill veta om de är bra eller inte och om jag ska köpa eller inte 😁😊❤️