/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
shimashamsudin15
Beauty Beginner
05/12/24-21:30
Sweet Like Candy EdP 100 ml
Sì Passione EdP 30 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Black Opium Extreme EdP 50 ml
Jag skulle vilja ha de fyra parfymerna – Armani Si, Ariana Grande, Black Opium och YSL Libre – eftersom de erbjuder en unik och varierad doftupplevelse för olika stämningar och tillfällen. Varje parfym har sin egen signaturdoft som passar mina känslor och behov, vilket ger mig möjlighet att uttrycka olika sidor av mig själv. Jag älskar att köpa mina parfymer från er på Kicks eftersom ni alltid är så otroligt trevliga och hjälpsamma. Er butik har en underbar atmosfär som gör hela shoppingupplevelsen till något extra. Att få handla från er känns alltid som en lyxig och personlig upplevelse, och jag ser fram emot varje besök.
Sally
Beauty Star
05/12/24-21:29
Forever Skin Perfect Foundation Stick 2 W Warm
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Forever Skin Contour Stick Tan Contour
Forever Natural Bronze Powder 07 Golden Bronze
Jag jobbar som makeup artist och är helt kär i diors produkter. Jag har flera av deras foundations och andra produkter som jag använder på både mig själv och mina kunder. Hade jättegärna velat prova de här nya produkterna 🫶🏼
Gizing
Beauty Beginner
05/12/24-21:29
Bad Boy Cobalt EdP 100 ml
Born In Roma Yellow Dream Uomo EdT 100 ml
Y EdT 60 ml
Born In Roma Coral Fantasy Uomo EdT 50 ml
Min son vill jätte gärna testa detta parfym 🥰🥰🥰😊😊
Fadek
Beauty Beginner
05/12/24-21:27
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Eilish EdP 100 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Detta är dom perfekta parfymen jag har haft någonsin. För att man ska dofta söt, choklad, vanilj eller fräscht så är dom det bästa man kan använda. Blushen är väldigt fina och sitter så otroligt bra. Köp utan att tänka 😍😍😍😍
Sibal
Beauty Beginner
05/12/24-21:24
D By Diesel EdT 100 ml
Miss Dior EdP 50 ml
Rouge Dior Couture Colour Refillable Lipstick 766 Rose Harpers
Cellular Performance Cream Saho Gift Box
Sidra
Beauty Beginner
05/12/24-21:24
Lost Cherry EdP 50 ml
Lash Clash Mascara Gift Box
Backstage Eye Palette 002 Cool Neutrals
Rouge Dior Forever Liquid Lipstick 999
Jag vill gärna testa de här produkterna eftersom jag vill veta om de är bra eller inte och om jag ska köpa eller inte.
Maariah
Beauty Pro
05/12/24-21:23(redigerad den 05/12/24-21:23)
Clear Suncare Stick SPF50+ 20 g
Libre Le Parfum 50 ml
Macstack Mascara Black
Luxe Lipstick Pink Nude
Good to go produkter för vardagen. Man behöver inte sminka sig varje dag utan genom att använda dessa produkter, man ser väldig pigg ut.
Walaa
Beauty Beginner
05/12/24-21:22