Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
03/14/24-08:39
Varma kryddor och mjuk vanilj i dessa feminina drömdofter. Har du någon favorit eller någon du vill testa?
Linn
Beauty Pro
03/14/24-07:47
Jag har ju gjort en chansning och beställt Kylie Jenners nya parfym Cosmic utan att ha testat! Här är den och lite annat fint från hennes märke.
Nikki
Beauty Pro
03/14/24-06:31
Från kall rosa till berry - PIXI's sticks finns i många nyanser 🌸🌺🍓🍒
Nikki
Beauty Pro
03/14/24-06:10
🌸 Kylie By Kylie Jenner: COSMIC EdP 🌸 Makeup, Hudvård och nu även parfym!
Nikki
Beauty Pro
03/14/24-06:07
⭐️💙 Nyheter från Paco Rabanne 💙⭐️
emilia
Beauty Beginner
03/13/24-22:33
Doft must haves!
zarminasamadi
Beauty Beginner
03/13/24-22:31
Jag föredrar en lyxtergivande bas för den ger mig en lysande glowy känslan och att den passar bra för mig som har lite torr hud. Jag tycker att 125W från Teint idole ultra Wear foundation passar min hudton då jag har torr och känslig hud. 
Mariam
Beauty Pro
03/13/24-21:16
Jag föredrar en lystergivande bas för att den ger mig en lysande glowy känsla. Personligen är jag en mer en glowy person som gillar att skina och synas och matt bas är mer ”mysterious” tycker jag. Jag vill lyser på summaren😂☀️☀️🌞✨✨ 245c skulle passa min hudton fràn Teint Idole Ultra Wear Foundation. Jag skulle gärna vilja filma en haul och toturial för att ligga upp det i Kicksbeautytalks 😍om jag vinner!!