/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Aya
Beauty Star
05/12/24-22:07
Teint Idôle Ultra Wear Stick Foundation 210 Buff N - 005 Beige Ivoire
Libre Le Parfum 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Lost Cherry All Over Body Spray
Godjul ni är bäst älskar er
Ammar
Beauty Beginner
05/12/24-22:06
Julia
Beauty Beginner
05/12/24-22:05
Alien Goddess EdP 60 ml
Hero EdT 100 ml Gift Box
All Nighter Setting Spray 118 ml
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
Jag önskar mig Alien goddess parfymen för det är min favoritdoft och tycker alltid om att spreja från den när jag är på kicks. Sen önskar jag mig också Burberry her eftersom jag tycker om vaniljdoft och tycker den passar jättefint med Sol de Janeiro settet och därför önskade jag mig den också. Och sist men inte minst önskar jag mig Urban decay all nighter setting spray för jag har läst mycket bra om produkten och hade gärna velat kunna testa den! 💕🤗
Alllis
Beauty Beginner
05/12/24-22:04(redigerad den 05/12/24-22:08)
The Premium Advent Calendar
Genesis Hydra-Fortifiant Shampoo 500 ml
Holiday Heroes
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Jag valde julkalendern för att jag sedan barnsben har velat ha en fin julkalender. Shampoot har jag hört ska vara bra för håravfall vilket tyvärr är någonting som jag just nu går igenom så jag hoppas att det kanske är kuren. Jag har velat prova X-lash en lång stund nu så det hade varit kul, och black honey av clinique har jag också haft ögonen på länge så det skulle vara helfestligt att få vinna denna giveaway🥰
Lama
Beauty Beginner
05/12/24-22:04
Nour
Beauty Beginner
05/12/24-22:03
Gaultier Divine EdP 100 ml
Moisture Surge Megastars Set
Lipikar Balm AP+M 400 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Detta är den perfekta beauty kit med produkter att fira jul med! Vad mer önskar man sig än att unna sig själv med en sån härlig doft, bästa skin care och favorit smink märke!!!😍
Soraya
Beauty Beginner
05/12/24-22:02
Backstage Eye Palette - Limited Edition 004 Celestial Purple
CC Creme Foundation Clair
Buttermelt Blush Getting Butta
The Ritual Of Ayurveda Hair & Body Mist 50 ml
Hej bästa Kicks! Dessa fantastiska saker jag har valt speglar verkligen min stil och jar varit på min lista så länge jag kan minnas. De speglar definitivt min stil och kommer att få mig att känna mig som mitt bästa jag varje gång jag använder de. Små detaljer gör skillnad, med rätt produkter kan jag uttrycka mig själv och boosta mitt självförtroende. Tack!
Manar
Beauty Beginner
05/12/24-22:01
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Miracle Pure Blush 03 Vintage Peony
Encre De Peau All Hours Foundation LC1
Shine Loud High Pigment Lip Shine Fierce Flirt
Älskar smink sen jag var 16 år älskar det tills nu 😍 Älskar sminka mig och andra