/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Caroline
Beauty Beginner
05/12/24-22:41(redigerad den 05/12/24-22:45)
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Duet Style - 2-in-1 Hot Air Styler Black
Full On Lip Cream - Dolly's Mocktail Mixer Apple Cider Mule
Bedroom Hair 235 ml
Detta är min magiska dröm! Har aldrig ägt en ordentlig plattång så hoppas på mirakel tur nu till jul! Doften från Burberry har jag spanat på länge! Vanilj känns ju helt rätt till årets firanden! 🥰🤶❄️
ahoud.hamed01
Beauty Beginner
05/12/24-22:40
Paradoxe EdP 50 ml
Fix + Matte Setting Spray 100 ml
Beija Flor Jet Set
Sweet Like Candy EdP 100 ml
Mina favoriter🥰💗💗💗
Abdalnasser
Beauty Beginner
05/12/24-22:38
Invictus Platinum EdP 50 ml
Y Le Parfum 60 ml
Stronger With You Absolutely EdP 50 ml
Sauvage Elixir 60 ml
De fyra bästa parfymerna från det bästa stället att sälja parfymer i Sverige hoppas jag vinna dem
salehsara964
Beauty Beginner
05/12/24-22:37
Falsies Surreal Extensions Mascara Waterproof Very Black
Crystah Mini Blush Strawberry Pink
Hoola Bronzer
Crystah Blush Strawberry Pink
Älskar smink, det bästa jag är bra på och kan, känns som konst och gillar dessa produkter som jag använder ofta, önskar mig mer smink för att forsätta göra det jag älskar mest
Kareiman
Beauty Beginner
05/12/24-22:33
Stronger With You Absolutely EdP 50 ml
Le Male EdT 75 ml
The One For Men Intense EdP 50 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Jag hoppas jag vinner dess parfymer. För att de min första jul med min kille. O detta skulle vara jätte finna prisenter ifall jag van. Dom och jag tog en YLS parfym för dam och den kommer va för hans syster. För vi är nära vänner. Jag hoppas verkligen att jag vinner dessa fina parfymer från er ❤️
Reham Zuhair Abdulahad
Beauty Beginner
05/12/24-22:31
Fantastick Carefree
MOD Vanilla EdP 100 ml
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Charm
Control Freak Eyebrow Gel
Dessa är verkligen mina favoriter som jag använder till vardags men även till fest, paletten från LH är så sim att lägga på om man bara göra ögonlooken mer festlig och färgerna är fina på, läppstiftet är så skönt på läpparna och har lite färg vilket blir så fint om man ha mer naturligt. Parfymen luktar så gott med lite vanilj som jag använder oftast till vardags.
Sanne
Beauty Beginner
05/12/24-22:30
Almost Lipstick Black Honey
Curl Manifesto Holiday Gift Set
Curl Manifesto Fondant Hydratation Essentielle Conditioner 250 ml
Cream Bronzer Golden Tan
Jag har länge velat haft de här produkterna, men tyvärr ligger de utanför min studentbudget 😔 Därför hoppas jag på en vinst i denna tävling!!
Yasmin
Beauty Star
05/12/24-22:29
Forever Skin Perfect Foundation Stick 2,5 N Neutral
Ginger Biscuit Cologne 100 ml
The Rejuvenating Night Moisturizer Cream 30 ml
The Soothing Strength Collection
Dessa produkter har jag hört väldigt bra om. Älskar att prova nya skönhetsprodukter, allt från senaste doften till hudvård och smink! 🤍