/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Angelique
Beauty Beginner
05/12/24-22:26
Eilish EdP 100 ml
Classic Advent Calendar
Björn Axén Tools - Beard & Hair Trimmer
Le Male EdT 75 ml
Dessa FYRA produkter valde jag eftersom att jag tänkte skämma bort mina nära och kära. Jag tycker att mina närstående förtjänar något extra i år. Billie ellish parfymen valde jag med syftet att min fina lilla syster själv inte har en parfym och också haft svårt för sig att hitta den rätta. Denna parfymen föll hon för direkt men inte riktigt haft råd med den. Min mamma älskar rituals schampon samt balsam och därför tänkte jag att en rituals kalender skulle sitta fint för henne eftersom att hon får testa flera olika varianter av produkter hos hennes älsklings märke. Raknings apparaten tänkte jag såklart skulle vara till min pappa som har en riktigt kass apparat nu men vägrar inse att han behöver en ny. Herrparfymen tänkte jag skulle vara en fin julklapp till min fina pojkvän som just nu har den parfymen men att den börjar ta slut. Så det kanske är på tiden att införskaffa sig en ny.
sabahalou73
Beauty Beginner
05/12/24-22:26
Libre Le Parfum 50 ml
Gemstone Eye Pallet Multi Finish Eyeshadow Quarz Harmony
Lash Clash Mascara Gift Box
Loveshine Gift Box
Jag hoppas att komma vinna 🥰
Hayat
Beauty Beginner
05/12/24-22:25
Idôle Nectar EdP 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
A
sidalk05
Beauty Beginner
05/12/24-22:25
Libre Le Parfum 50 ml
Velvet Orchid EdP 50 ml
Scandal EdP 50 ml
Voce Viva Intense EdP 50 ml
Har alltid viljat ha dessa fantastiska parfymer, har aldrig haft råd till att köpa en av de, hade varit väldigt kul ifall jag vår vinna de🥹❤️❤️🥰
Israa
Beauty Beginner
05/12/24-22:24
Paradoxe EdP 50 ml
Infusion D'Ylang EdP 100 ml
Good Fortune EdP 50 ml
☺️☺️
hadeelmarmash24
Beauty Beginner
05/12/24-22:23
Génifique Eye Cream 15 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Miss Dior EdP Roller-Pearl 20 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Jag älskar dessa produkter eftersom de kombinerar kvalitet, lyx och resultat på ett sätt som känns helt unikt. Lancôme-krämen är min absoluta favorit för att återfukta huden. Den ger en silkeslen känsla och en lyxig upplevelse varje gång jag applicerar den. Min hud känns fräsch och strålande hela dagen. YSL-parfymen är som självsäkerhet på flaska. Den har en elegant och sofistikerad doft som får mig att känna mig både stark och feminin. Varje gång jag bär den får jag komplimanger, vilket gör den till ett självklart val för både vardag och speciella tillfällen. Dior Addict läppglanset är perfekt för att ge mina läppar en naturlig glans samtidigt som det återfuktar. Det är enkelt att applicera och ger ett subtilt men elegant resultat som passar i alla lägen. Sist med inte minst, älskar jag Dior Glow Kit eftersom det ger mig en fräsch och naturlig lyster med en touch av glamour. Det är mitt hemliga vapen för att känna mig strålande och självsäker oavsett tillfälle. Tillsammans skapar dessa produkter en perfekt balans mellan lyx och funktionalitet som jag aldrig vill vara utan.
Fanny
Beauty Beginner
05/12/24-22:23(redigerad den 05/12/24-22:29)
For Her Musc Noir Rose EdP 30 ml
Almost Lipstick Black Honey
Lash Idôle Mascara Black
Paradoxe EdP 50 ml
For Her Musc Noir Rose - skulle bli en underbar julklapp till min mamma då hon älskar doften av rosor/blommigt och denna känns helt rätt 🌸 Honey black läppstiftet - en julklapp till min vän Ida. Testat detta, vet att det är bäst och hon har nämt att hon vill ha det 💄 Lancome Mascaran - julklapp till min syster, vi har som tradition att ge varandra en mascara på jul 👁 Och för mig... I want praaaadaaa!! Som i Kalle och chokladfabriken - we´ll share it, its my gift and i'll do what i want with it. Att dela gör allting så mycket finare, särskilt när det är med de man älskar! God Jul <3
Zahraa Haitham Qays
Beauty Beginner
05/12/24-22:22
Libre Le Parfum 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml