/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Viana
Beauty Beginner
06/12/24-01:04
Paradoxe EdP 50 ml
Libre Le Parfum 50 ml
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Parfym är mer än bara en doft; det är en personlig accessoar som väcker känslor och minnen. Jag tycker om de här parfymerna för att den kan uttrycka min identitet och förstärka min självkänsla. Doften kan påminna mig om speciella stunder och ge mig en känsla av trygghet. Parfym är ett sätt att lämna ett intryck och känna mig komplett.
Asmaa
Beauty Star
06/12/24-01:03
L'Interdit Rouge EdP 35 ml
Alien Goddess EdP 60 ml
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Prime Goldmine Duo
God jul och gott nytt år hoppas jag vinner min önskelista jag älskar dina produkter.
Hadel
Beauty Beginner
06/12/24-00:44
Libre Le Parfum 50 ml
Very Good Girl EdP 30 ml
La Belle EdP 50 ml
Alien EdT 30 ml
Jag älskar parfymer väldigt mycket 🩷 och jag hoppas att jag har turen att få dessa parfymer Tack
KINGDOMSW998
Beauty Beginner
06/12/24-00:41
Prestige La Crème Riche 50 ml
Comforting Barrier Mask 60 ml
Skinovage Moisturizing Cream 50 ml
Jag vill ha de här produkten 😍
Fatou
Beauty Beginner
06/12/24-00:41
Rama
Beauty Beginner
06/12/24-00:39
Forever Skin Contour Stick Light Contour
9 Pan Gold Seeker Artistry Eye Shadow Palette
Good Apple Bronzer Duo 01 Fair
Supreme Skincare Gift Box
Entersom jag älskar skönhet och jag förtjänar allt som är vackert ❤️🍰
Dhuha
Beauty Beginner
06/12/24-00:38
Privé Sable Nuit EdP 100 ml
Infusion De Rose EdP 100 ml
Libre EdP 50 ml
Lost Cherry EdP 50 ml
Här är en mer välformulerad version av din text: Tänk om jag vinner dessa parfymer – då skulle jag bli så lycklig! 🥺😍 Jag har alltid önskat mig dem. Alla parfymer kommer inte vara till mig, men några kommer jag behålla, och resten planerar jag att ge bort som julklappar till mina syskon och mamma. Här är en mer välformulerad version av din text: Tänk om jag vinner dessa parfymer – då skulle jag bli så lycklig! 🥺😍 Jag har alltid önskat mig dem. Alla parfymer kommer inte vara till mig, men några kommer jag behålla, och resten planerar jag att ge bort som julklappar till mina syskon och mamma. Vill du lägga till något mer?Tänk om jag vinner dessa parfymer då skulle jag bli så lycklig!🥺😍jag har alltid önskat mig dem.Alla parfymer kommer inte vara till mig men jag kommer behålla en av de och resten planerar jag att ge bort som julklappar till mina syskon och mamma Vill du lägga till något mer?
Eyooo
Beauty Beginner
06/12/24-00:36
Gold - Hair Straightener
Resistance Bain Force Architecte Shampoo 200 ml
Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
Resistance Ciment Anti-Usure Topseal Conditioner 200 ml
Jag önskar mig verkligen detta i julklapp då jag inte har råd att köpa det själv. Är för tillfälligt mammaledig och har nyligen genomgått en väldigt jobbig skilsmässa. Då alla mina pengar går på ungen, har jag svårt får att unna mig själv. Och på grund av sorgen och stressen i livet har mitt hår blivit så livlöst, hade betytt så mycket att få tillbaka livet i mitt hår.