/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sanaa
Beauty Beginner
05/12/24-23:56
Truth Barrier Booster Ferment Essence 120 ml
Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream 50 ml
Essential Energy Hydrating Cream 50 ml
GinZing Glow-Boosting Gel Moisturizing Face Cream 50 ml
Som kvinna gäller jag att ta hand om min hud extra mycket och det är därför jag är ute efter bästa produkterna som finns i marknaden och så klart kicks har allt man kan tänka sig 😍
Nabaa
Beauty Beginner
05/12/24-23:56
On-The-Glow Blush Ruby
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Radiant Creamy Concealer Crème Brulée
Halo Glow Liquid Filter 0.5 Fair
Hej Kicks, Jag vill gärna vinna dessa varor eftersom jag är en stor entusiast när det kommer till smink och skönhet. Jag följer alltid de senaste trenderna och älskar att experimentera med nya produkter. Kicks har alltid varit min favoritbutik för att hitta kvalitetsprodukter och jag uppskattar verkligen det breda utbudet ni erbjuder. Att vinna dessa varor skulle inte bara vara en fantastisk möjlighet för mig att utöka min samling, utan också ge mig chansen att dela mina erfarenheter och tips med andra sminkälskare. Tack!
Leen
Beauty Beginner
05/12/24-23:55
Diorshow Pump 'N' Volume HD Mascara 090 Black
Backstage Eye Palette 002 Cool Neutrals
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru
Rouge Dior Forever Lipstick 100 Forever Nude Look
Jag skulle älska att vinna tävlingen med kiks! 🥰🥰De är perfekta för mysiga stunder och jag har en önskelista full av olika produkter som vill gärna testa.Det skulle göra mig så glad vinnna 🙏🏻❤️Tack för möjligheten!
Gharis
Beauty Beginner
05/12/24-23:54
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 2 N Neutral
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Rise - Volumising Hot Brush
Kicks är min absoluta favoritbutik när det gäller makeup, hudvård och hårvård – det är alltid där jag handlar! Jag vill tacka er för att ni erbjuder så många fantastiska produkter och för möjligheten att vara med i denna tävling.Mitt kit består av:Prada parfym: för att den har en lyxig och unik doft som känns perfekt för speciella tillfällenKerastase hårolja: eftersom jag har tappat mycket hår den senaste tiden och har hört att deras serum hjälper mot håravfall, så jag vill verkligen testa det.Dior foundation: en foundation som ger ett naturligt och felfritt resultat som jag velat testa längeVärmeborste: eftersom jag inte äger en och länge har velat kunna styla håret enkelt och snyggt hemma utan att ska det alltför mycket med andra stylingsverktyg.Dessa produkter har funnits på min önskelista länge, men jag har inte kunnat unna mig dem tidigare. Om jag vinner skulle det vara både en underbar julklapp och en fantastisk födelsedagspresent!
Sanaa
Beauty Beginner
05/12/24-23:52
Silky Bronze Natural Veil Compact Powder 2
Jumbo Continuous Setting Mist Setting Spray 184 g
Forever Couture Luminizer Highlighter 01 Nude Glow
Dior Addict Lip Tint 251 Natural Peach
Jag är make upp älskare, älskar att testa nya produkter från olika märken. Kicks är det bästa skönhetsbutik älskar 🥰
Rayan
Beauty Beginner
05/12/24-23:49
Armani Code Parfum 75 ml
Stronger With You Absolutely EdP 50 ml
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
❤️ har velat dessa så länge
Siba
Beauty Beginner
05/12/24-23:48
Paradoxe EdP 50 ml