/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Eyooo
Beauty Beginner
06/12/24-00:36
Gold - Hair Straightener
Resistance Bain Force Architecte Shampoo 200 ml
Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
Resistance Ciment Anti-Usure Topseal Conditioner 200 ml
Jag önskar mig verkligen detta i julklapp då jag inte har råd att köpa det själv. Är för tillfälligt mammaledig och har nyligen genomgått en väldigt jobbig skilsmässa. Då alla mina pengar går på ungen, har jag svårt får att unna mig själv. Och på grund av sorgen och stressen i livet har mitt hår blivit så livlöst, hade betytt så mycket att få tillbaka livet i mitt hår.
Dana
Beauty Star
06/12/24-00:35
Miss Dior EdP 50 ml
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 21 Rouge Paradoxe
Blue Therapy Retinol Night Serum 30 ml
Niacinamide Glass Cream 50 ml
Jag älskar att skämma bort mig själv med kvalitetsprodukter 😍, och jag handlar dem alltid hos KICKS – min absoluta favoritbutik för skönhet👍🏻. Miss Dior-parfymen är min signaturdoft – en klassisk, elegant och feminin doft som passar perfekt för alla tillfällen💕💕. LYS läppstiftet är en favorit i sminkväskan, med sin fantastiska pigmentering och krämiga konsistens som håller hela dagen💄💋. Biotherms Blue Retinol-serum är ett måste i min hudvårdsrutin – den ger min hud en frisk lyster och hjälper till att reducera fina linjer 💯. Och BeautyActs kräm det är som en dröm för huden, återfuktar på djupet och lämnar huden mjuk och strålande🧖🏻‍♀️. KICKS gör det alltid enkelt att hitta mina favoriter – både online och i butik!🫶🏻🫂
Hodi
Beauty Star
06/12/24-00:31
Goddess EdP 100 ml
L'Interdit Rouge Ultime EdP 50 ml
Bum Bum Jet Set
Eyelash Serum 5 ml
Dessa produkter skulle gör att jag kan känna mig mer trygg och bekväm i min egna kropp och hud, och bättre självförtroende, eftersom skönhet enligt mig handlar inte bara om det ytliga, utan också en spegling av hur man det innersta, som är att man kan känna trygghet i sig själv.
Yara
Beauty Star
06/12/24-00:20
Scandal EdP 50 ml
Scandal Le Parfum 50 ml
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Homme - Medium Gift Box
Jag älskar dessa scandal dofter, och önskar att få finna dessa två set för att ge de som julklapps present till mina syskon
Yara
Beauty Star
06/12/24-00:17
Moisture Surge Intense Set
Homme - Medium Gift Box
Paradoxe EdP 50 ml
Miss Dior EdP 50 ml
Godaparfymer, fina set till julklappar!😍
Baha Aldeen
Beauty Beginner
06/12/24-00:16
Arezo
Beauty Star
06/12/24-00:14
L'interdit EdT 50 ml
Armani Code Parfum 75 ml
Cosmic Kylie Jenner EdP 50 ml Gift Box
Genesis Mask Holiday Gift Set
Jag har just valt dessa fyra då jag vill kunna ge tillbaks till mina föräldrar och systrar som har stöttat mig under min tuffa perioder♥️
Yara
Beauty Star
06/12/24-00:13
Libre EdP Intense 30 ml
Lost Cherry EdP 50 ml
Eros EdT 50 ml Gift Box
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Jätte goda parfymer älskar dofterna, mina tar snart slut!!!