/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
ritika991
Beauty Pro
06/12/24-09:05
Narciso EdP Ambrée 30 ml
Modern Muse EdP 50 ml
Flora Gorgeous Magnolia EdP 100 ml
My Way EdP 30 ml Gift Box
Beautiful fragrances for all the floral fragrance lovers. 1. Narciso and Estee lauder are perfect for fall and winter seasons as they have warm base notes. 2. Gucci and Armani are year around fresh, feminine fragrances. Hope it helps you decide your next fragrance.
Sheila
Beauty Beginner
06/12/24-09:05
Gaultier Divine EdP 100 ml
The Glow Resolution Kit
Fame EdP 50 ml
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 0 N Neutral
som fattig student skulle detta ge mig möjlighet att testa fler produkter och kanske hitta en ny favorit, skulle även bli perfekt julklapp till systern som älskar skönhet😊
Erika
Beauty Beginner
06/12/24-09:04
Hydrate Mask 200 ml
Hydrate Conditioner 200 ml
Hydrate Shampoo 500 ml
Lipikar Balm AP+M 400 ml
Hade varit fantastiskt att vinna detta för att kunna ta hand om min yttre hälsa igen, är student och det är svårt att kunna unna sig saker. I övrigt så älskar jag krämen, den gör mig så återfuktad och det behövs speciellt på vintern. Gäller även System professional hydrate serien, håret blir så återfuktat och känns så friskt. 💆‍♀️💓
MARRINUHA
Beauty Beginner
06/12/24-09:01
Lost Cherry EdP 50 ml
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
B3 - Handy Pure Bristle Dark Ruby
Jag har valt detta eftersom det är produkter jag har viljat haft länge. Jag har haft mina ögon på Tom Ford parfymen i ett år 😍 Jag älskar doften och det vore en dröm att ha den. Jag valde därefter hårborsten eftersom mitt hår har blivit väldigt skadat efter att jag har blekt det så pass mycket och har hört väldigt mycket positivt om den. Jag valde sedan det från sol de Janeiro för att ge bort den som en julklapp till min syster. Alla dessa produkter är verkligen något alla har på sin önskelista 💕!
Matilda
Beauty Star
06/12/24-08:52
Eilish No.2 EdP 100 ml
Fall Romance Eyeshadow Palette
Prime Goldmine Duo
Eilish EdP 100 ml
Att vinna dessa produkter hade varit DRÖMMEN. Jag ÄLSKAR Billie Eilish parfymer och tycker man luktar SÅ gott utav dom. Samt att fräna ögonmakeup looks är min go to när tiden tillåter! Kan lägga timmar (när jag väl har tid) på att få till fina färger på ögonlocken med en STOR eyeliner (speciellt till konserter) men unnar tyvärr inte mig själv dyrare produkter. Efter allt slit detta år på jobb (jobbar i matbutik) och mycket tråkiga nyheter inom familj och vänner förtjänar jag egentligen en julklapp även om jag inte själv vill erkänna det.
Sofia
Beauty Pro
06/12/24-08:51
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 0,5 N Neutral
Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
Miss Dior EdP 50 ml
Dessa är några produkter jag väldigt gärna skulle vilja testa. Dom verkar så bra och skulle bli överlycklig om jag fick dom!
Happy
Beauty Star
06/12/24-08:45
Libre EdP 50 ml
TRUTH Banana bright+ eye crème 15 ml
Match Stix Contour Skinstick Amber
All Nighter Setting Spray 118 ml
Jag har valt detta som mitt dröm kit för att alla dessa produkter har jag velat testa i flera år<3 -Libre av YSL för att jag var nära på köpa den men körde på en annan och ångrar pga den luktar otroligt gott! -Amber matchstick för att jag har kallhudton och tror att den hade vart perfekt på mig! -Banana eye cream för att jag har aldrig testat ögonkräm och de är sista steget till en perfekt hudvårdsrutin! -All nighter setting spray för att jag har aldrig testat en sådan produkt innan!
Afnan
Beauty Beginner
06/12/24-08:35
The Scent Absolute For Her EdP 50 ml
Sì Passione EdP 30 ml
Luminous Silk Concealer 3
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Jag valde just dem produkter efter sen jag har önskat mig dem varje jul men som student är det väldigt dyrt att köpa dessa själv därför så tycker jag detta är en så himla bra möjlighet att få det man har önskat sig . Dem två unika dofterna kommer få mig att lukta unikt samt dem två bas produkter kommer att hålla mitt smink på plats hela dagen.