/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Malin
Beauty Pro
26/05/24-08:48
Mandarino di Sicilia EdT 30 ml
Brazilian Crush Cheriosa Summer é Amor Mist 90 ml
Brazilian Crush Cheriosa Carioca Crush Mist 90 ml
Dolce EdP 50 ml
Sommarnyheter 🌸
Linn
Beauty Pro
26/05/24-06:47
Brazilian Crush Cheriosa Carioca Crush Mist 90 ml
Brazilian Crush Cheriosa Summer é Amor Mist 90 ml
Limoncello
Instant Refreshing Gel 150 ml
Spännande nyheter!
Hanoon
Beauty Star
25/05/24-20:43(redigerad den 25/05/24-20:46)
Armani Code Parfum 75 ml
Eros Pour Homme After Shave 100 ml
Bad Boy Le Parfum 50 ml
MYSLF EdP 100 ml
Det finns många favorit parfymer för herrar men tyvärr kan man inte lägga till mer än fyra. Jag köper alltid parfymer till min man och han älskar alltid de jag köper (tack och lov). Min man är verkligen parfym slösare han tar slut på den snabbt, en parfym kan max vara tre månader med honom sen är den helt slut. Om vi skulle välja från alla parfymer han har ägt så är dessa fyra bästa man kan äga!
Anki
Beauty Star
25/05/24-15:32
Fahrenheit EdT 100 ml
Large Hair Pin Gold
Hair Pin Brown 24-pack
Så fint till håret
Melek
Beauty Star
25/05/24-15:28(redigerad den 25/05/24-15:29)
Y Le Parfum 60 ml
L'Homme Intense EdP 100 ml
Dior Homme Intense EdP 100 ml
Älskar kryddiga och eleganta dofter som sitter länge. De flesta parfymer kan man se som unisex då doft toner varierar från hud till hud och kan dofta olika beroende på vem som bär den. 💋 Favorit parfymerna från herr avdelningen: 🛍️  Yves saint Laurent: YLE Parfum Bastoner : tonkaböna, cederträ,Patcholi Kryddig, rökig och intensiv 🪵 Prada : I’homme Prada Intense Bastoner : Tonkaböna, Läder, sandelträ Varm, träig och Intensiv 🪵 Dior : Dior homme Intense Bastoner: ceder Sensuell och intensiv 🪵
Maria
Beauty Star
25/05/24-12:13
Replica Jazz Club EdT 100 ml
Dior Homme Intense EdP 100 ml
Dior Homme Sport EdT 75 ml
Nummer ett är ju helt klart Jazz Club. Den luktar som en man ska lukta. Jag brukar ta den på en sticka och lägga hemma i vardagsrummet. Det luktar exakt som om jag hade en man här hemma då :) Dior Homme Intense är också likvärdig. Jag gav den till min kompis i present, men han tyckte den luktade för "gubbigt"(what?!). Vinner jag invictus ska han få den istället 😊
liirosen6
Beauty Pro
25/05/24-10:50
Anna
Beauty Pro
25/05/24-09:51
Pro-Collagen Rose Marine Cream 50 ml
Pro-Collagen Rose Hydro-Mist 50 ml
Pro-Collagen Rose Facial Oil Blend 15 ml
Japanese Camellia Body Oil Blend 100 ml
Väldoftande hudvård från Elemis 🌹🌸💮