/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nouha
Beauty Beginner
06/12/24-12:30
Maya
Beauty Beginner
06/12/24-12:23
Playtint Cheek & Lip Stain
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Lip Liner Malt
The Marsh Mellow Primer 30 ml
Älskar mascaran den är bästa mascara jag har använt. Benfite blush har jätte fin färg och den håller länge. Jag använder bara nyx primer den är bäst och absolut mannkan inte leva utan läpp penna det behöver man alltid.
Hala
Beauty Beginner
06/12/24-12:19
Double Serum Hydric + Lipidic System 30 ml
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Box
Libre Le Parfum 50 ml
Önskar den här 48 body- hair mist, tycker den doftar så gott och payfemen med. Älskar den vita med rituals kitet. Och den här serumet har jag hört så mycket om. Önskar jag vinner 😍🎄😍🥺
Tavga
Beauty Beginner
06/12/24-12:13
Thank U Next 2.0 EdP 30 ml
Idôle Nectar EdP 50 ml
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Bad Boy EdT Refill 200 ml
Jag älskar doftar det är så viktigt att man har en fin doft😊
Elma
Beauty Beginner
06/12/24-12:08
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Pure Color Envy Smoothing Sugar Scrub moothing Sugar Scrub
Ready Set Refresh Setting Spray 100 ml
Secret Camouflage Brighten & Correct Duo Concealer 1W
Min önskelista 🎅🤩
Irena
Beauty Pro
06/12/24-12:06
Quattro Pizzi EdP 100 ml
Everlast Primer 24H Blurred Matte Pore Minimizing 2X Makeup Wear Universal Shade
Blush 888 Dolce Vita
Suede Hand Lotion 450 ml
Vilken dröm det skulle vara att få vinna denna tävling 😍 då hade jag velat få en underbar parfym med doft av tuberose, kokos och davana, en primer som mattar ner min glansiga hy, ett blush i nyans Dolce Vita som piffar upp livet och en handkräm som ger riktig vardagslyx i vintermörkret 🎄🌟❤️
Siba
Beauty Beginner
06/12/24-11:55
Paradoxe EdP 50 ml
Daisy Ever So Fresh EdP 30 ml
Miss Dior EdP 50 ml
Viva La Juicy EdP 50 ml
Jag valde dessa fyra parfymer eftersom de representerar olika sidor av min personlighet och passar för olika tillfällen. Prada-parfymen ger en känsla av lyx och sofistikation, perfekt för speciella tillfällen. Den blommiga doften är frisk och livfull, idealisk för vardagliga stunder. Miss Dior är en tidlös och feminin klassiker som passar både vardag och fest. Slutligen valde jag parfymen med den rosa rosetten för dess lekfulla och charmiga doft som alltid gör mig glad.
mariam.z.fakhro
Beauty Beginner
06/12/24-11:48