/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Therese
Beauty Beginner
06/12/24-14:36
Crushed Lip Color 06 Cranberry
Hypo-Allergenic Volume Mascara 34 Black
Nouveau Palette
Touche Éclat 0 Luminous Milk
Ett gäng produkter som bra både till vardag och på fest.
Thérése Maria Beatrice
Beauty Beginner
06/12/24-14:29
Revitalizing Supreme+ Youth Power Soft Crème 50 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Sauvage Elixir 60 ml
Forever Skin Perfect Foundation Stick 1 N Neutral
Vore så kul att vinna och få ge bort lite till nära och kära samt behålla en till mig. 😊🙏🏼👏🏼☃️🤶
Tannia
Beauty Beginner
06/12/24-14:29
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Pink Sunrise 1B
Libre EdT 30 ml
Intense Ink Eyeliner Blackest Black
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Pink Air
Allt som jag behöver från ”Tomten Kicks” finns här. Lukta gudomligt med denna parfym och se fin ut med en snygg mascara, eyeliner och läppstift. 💄
Amal
Beauty Beginner
06/12/24-14:18
Libre Le Parfum 50 ml
Diorshow Iconic Overcurl Gift Box
Lipglass Ruby Sparks
Mitt Beauty Kit är min ultimata dröm!”😍 Jag har noggrant valt produkter som både ger mig lyx och en perfekt touch av vardaglig magi.1-En doft som får mig att känna mig självsäker och feminin varje dag. Doften påminner mig om att alltid våga drömma stort❤️ 2-Den ultimata mascaran som ger mig intensiv blick och perfekt volym. Den är som en boost av självförtroende i varje svep.😍 3-För de dagar då jag vill lysa upp rummet – inget slår ett fantastiskt läppstift som håller hela dagen.💋 Det här kitet speglar min personlighet – en balans mellan elegans och enkelhet. Att vinna det skulle vara en dröm som går i uppfyllelse, och det skulle göra min vardag till något alldeles extra. Tack för denna fantastiska möjlighet, KICKS
Martinish
Beauty Beginner
06/12/24-14:17
ROD VS11
ghd Platinum+ Hair Straightener Black Black
Awakening Eye Gels
3 in 1 Makeup Fixing Spray 100 ml
Dessa stylingsverktyg har länge varit på önskelistan när man hört och sett när folk i håret är fixat, även settingspray jag har hört så gott om den vore verkligen en dröm att få vinna
Joelle
Beauty Pro
06/12/24-13:52
Nomade Nuit D'Egypte EdP 30 ml
Lira EdP 100 ml
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Backstage Face & Body Foundation 4 W Warm
Dessa produkter hade jag önskat mig i julklapp från underbara Kicks!🎄Dofterna har jag önskat mig ett långt tag för de doftar helt magiskt ✨ Dior sminket för att vill jag testa något nytt från deras märke som dessutom är mitt favoritmärke, alltså den omtalade backstage foundationen och backstage faceglow paletten 💖
Sajida Jehad Mohammed
Beauty Beginner
06/12/24-13:42
Libre Le Parfum 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Good Girl EdP 30 ml
Jag önskar att vinna rn av de här produkterna😭
Israa
Beauty Beginner
06/12/24-13:40
Libre EdP 30 ml Gift Box