/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
viktoria
Beauty Beginner
06/12/24-17:10
111/Powder Deluxe Brush
Lock-It Loose Setting Powder Translucent
Falsies Surreal Extensions Mascara Waterproof Very Black
Metal DX Shampoo 300 ml
Jag önskar mig dom här då vissa är mina favorit produkter och jag har jätte slittet hår jag önskar mig öven dessa då jag fyller år imorron🥰
Mariam 🪽
Beauty Beginner
06/12/24-17:01
Forever Skin Perfect Foundation Stick 2,5 N Neutral
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Vanish Airbrush Concealer Birch
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Har alltid velat testa lite dyrare smink och parfym, önskar att jag finner en sådan fin present inför julen förhoppningsvis! #BästaKicks!🥹
maryhanna8
Beauty Beginner
06/12/24-16:51
Paradoxe EdP 50 ml
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 30 mm
Invisible Illumination Dewy Glow Setting Spray 100 ml
Diorshow Pump 'N' Volume HD Mascara 090 Black
Jag har alltid velat ha dem här saker men jag har inte haft råd med det så jag hoppas att jag vinner<3
Elina Frost
Beauty Beginner
06/12/24-16:45
Eyelash Serum 3 ml
Glow Seeker Highlighter Sun Idol
Hydro Grip Primer Pre-Game Pack
Classic Advent Calendar
Jag har noggrant valt dessa fyra produkter för att skapa mitt perfekta Beauty Kit, eftersom de alla är nyckeln till att boosta både min självkänsla och min vardagliga skönhet: 1. XLASH Xlash Eyelash Serum 3ml - Mina fransar behöver extra kärlek, och detta serum skulle ge dem styrkan och längden jag alltid drömt om. 2. Anastasia Glow Seeker Highlighter Sun Idol - För att skapa den perfekta lystern som framhäver mina drag och får mig att stråla vid varje tillfälle. 3. Rituals Classic Advent Calendar - En lyxig daglig ritual för att fira små ögonblick och njuta av magin i julen, varje dag fram till julafton. 4. Hydro Grip Primer Pre-Game Pack - För en perfekt bas som gör att min makeup sitter hela dagen och alltid ser fräsch ut, oavsett vad livet kastar min väg. Jag älskar hur dessa produkter kombinerar skönhet och välmående – de representerar allt jag önskar i min egen self-care-rutin! Tack för möjligheten att drömma stort, Kicks! ✨
R.AL.
Beauty Beginner
06/12/24-16:45
Born in Roma Uomo EdT 50 ml Gift Box
Xbrow Eyebrow Serum 5 ml
Xbrow Sensitive Eyebrow Serum 3 ml
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
Dessa produkter gör min vardag, skulle vara väldigt tacksam ifall jag fick dessa fina presenter 🎁 
Ebba
Beauty Beginner
06/12/24-16:40(redigerad den 06/12/24-16:41)
Nordic Hydra Hydration Recharge Overnight Cream 50 ml
Nordic Hydra Moisture Balm Day Cream 50 ml
Advent Calendar 2024 – 24 Nordic Beauty Secrets
Men Raikas Refreshing Morning Set
All out Lumene - vilken fin julklapp det hade varit o få öppna hela kalendern på en gång ❤️ och så min vanliga dag- och nattkräm samt en liten överraskning till min kille!
Samar
Beauty Beginner
06/12/24-16:39
Samar
Beauty Beginner
06/12/24-16:36