/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Gounir
Beauty Beginner
06/12/24-18:02
Libre Le Parfum 50 ml
Miss Dior EdP 50 ml
Black Opium Extreme EdP 50 ml
Born In Roma The Gold Uomo EdT 100 ml
Min allra GO TO parfymer, sjukt goda och är bara beroende av de samt min killes parfym då jag vill bara lukta på den hela tiden. 100% rekommenderar dessa, sitter fat på kläderna hur länge som helst och man får alltid komplimanger av de
Saja
Beauty Beginner
06/12/24-18:01
Libre Le Parfum 50 ml
Bottled Elixir De Parfum 100 ml
Clarifying Exfoliating Toner 150 ml
Hyaluronic Serum 30 ml
Dessa produkter oxh parfymer har jag länge kollat in och skulle vilja prova.
Miray
Beauty Beginner
06/12/24-18:00
Aqua Allegoria Rosa Rossa Forte EdP 75 ml
Girl Of Now Lovely EdP 30 ml
Aqua Allegoria Flora Cherrysia EdT 75 ml
Aqua Allegoria Rosa Rossa EdT 75 ml
Jag vill verkligen ge bort den till min mamma som har alltid ställt upp för mig
Linn
Beauty Star
06/12/24-17:55
Paradoxe EdP 50 ml
Liquid Blush Orgasm
Revitalessence Skin Glow Foundation 220
ghd Platinum+ Hair Straightener Black Black
Alltså! 😍 Det här är de produkter jag suktat efter i ÅR och som enligt min familj inte är värda pengarna för en julklapp. Vem vill liksom inte ha glow, rosiga kinder, ett snyggt rufs och dofta fantastiskt?! Med de här produkterna får man ALLT man behöver efter en lerig kväll i stallet innan fest eller varför inte för att känna sig snygg och fräsch på jobbet. Hade gjort hela min jul 🥲🥰
Sara
Beauty Beginner
06/12/24-17:53
Libre Le Parfum 50 ml
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Aqua Allegoria Rosa Rossa Forte EdP 75 ml
Miss Dior Hair Oil 30 ml
Jag skulle villlaj vinna dem här för jag köper massa parfymer och jag vill ge parfymerna tillm familj och vänner som julklapp för att jag älskar dem och de betyder mycket för mig. Jag gillar även alla produkter för att de håller länge och luktar gott och jag få komplimanger varje gång jag har dem på mig. GODJUL🥰😘❣️❄️🎄
Evelina
Beauty Beginner
06/12/24-17:45
Alive Parfum 30 ml
Dior Addict Natural Gift Box
BN2 - Junior Bristle and Nylon Pink
Stronger With You Intensly EdP 50 ml Gift Box
Produkter i min smak🥹 hade varit en rolig känsla att vinna något man inte kan prioritera, självklart ett kit till min kille också, det förtjänar han🥰
Suzane
Beauty Beginner
06/12/24-17:38
Hedda
Beauty Beginner
06/12/24-17:31
Invigorating Bodyscrub 175 ml
Abeille Royale Double R Serum 30 ml
Press & Clear 150 ml
Älskar dessa produkter, guld ☺️