/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Kholoud
Beauty Beginner
06/12/24-20:09
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Lip Comfort Oil 08 Strawberry
Matte Bronzer Stick Dazed
Conditioning Peptide Mascara Brown
Hej, Detta är min önskelista från kicks sen många månader tillbaka. På dagarna är jag läkarstudent och som alla studenter har inte bästa ekonomin för att köpa det smink eller parfym jag önskar mig. Även tiden är ett problem då jag nästan aldrig har tid att gå ut och shoppa som många andra läkarstudenter. Därför hoppas jag från djupet av mitt hjärta och håller tummarna att jag får chansen att vinna dem produkter som skulle göra mig så mycket gladare. Tack
Roubini
Beauty Beginner
06/12/24-20:03
Sadia Sharmin Prome
Beauty Star
06/12/24-20:00
Opium EdP 30 ml
Ready Set Fix 100 ml
Dior Addict Natural Gift Box
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 3 N Neutral
Makeup and perfume are a girl’s best friends. And for me I can’t even imagine my day without this products. I love this makeup products because it blends to my skin like butter and this perfume always boost my confidence ❤️ .
Emina
Beauty Beginner
06/12/24-19:50
Bonbon EdP 30 ml
Libre EdP 50 ml Gift Box
No.7 Bonding Oil 30 ml
Angel Nova EdP 30 ml
Asså dessa produkter är verkligen det bästa som finns! Har tyvärr inte köpt de men har testat flera gången från bland annat vänner men också i butik! Parfymerna luktar helt fantastiskt. Ysl är intense och den lyckas alltid få mig att få komplimanger! Känner att den även har hint av vanilj. Och Mugler angel luktar fruktig och bärig så fräsch och söt! Och BonBon är det bästa om man vill få uppmärksamhet speciellt från killar. Den är så tjejig och söt och bara perfekt. Och håroljan gör håret så lent och det skinerrrr!
ummaher231
Beauty Beginner
06/12/24-19:45
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Black
Mini Macximal Sleek Satin Lipstick Centre Of Attention
Tattoo Liner Ink Pen Eyeliner 881 Matte Black
9 Pan Rose To Fame Artistry Eye Shadow Palette
Jag har valt fyra fantastiska makeup-produkter: läppstift, ögonskugga, mascara och eyeliner. Dessa är mina oumbärliga favoriter för att skapa en tidlös look som speglar min personlighet. Vinst skulle inte bara ge mig glädje utan också inspirera mig att uttrycka kreativitet och självsäkerhet varje dag. Tack för chansen att delta!
dalal.alabd189
Beauty Beginner
06/12/24-19:33
Bailet
Beauty Beginner
06/12/24-19:28
Alien EdT 30 ml
Sexy Amber EdP 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Dior Homme Intense EdP 100 ml
Hoppas jag vinner för att jag är beroende av parfymer.🥰
Carolina
Beauty Beginner
06/12/24-19:16
Sensitive Skin Rescue Kit
Alive Intense EdP 30 ml
Cellular Performance Extra Intensive Cream Limited Edition
Essential Energy Hydrating Cream 50 ml
Wow detta är min ” någon gång ”önskelista till mig som aldrig prioriterar mig. Det skulle vara en lyxig julklapp.