/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mais
Beauty Beginner
06/12/24-18:52
Libre Le Parfum 50 ml
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Nude Pleasure 7B
Diorshow Iconic Overcurl Gift Box
Backstage Eye Palette 002 Cool Neutrals
Jag vill vinna för att få känna mig lite extra lyxig och ta hand om mig själv – en perfekt boost i vardagen!
Nadila
Beauty Pro
06/12/24-18:52
C1 - Dressing Comb Dressing Comb
C7 - Rake Comb Rake Comb
C3 - Tail Comb Tail Comb
Ibland så måste man alltid ha en sådan kam liggandes hemma 😅 eller vad seger ni ?
Diana
Beauty Star
06/12/24-18:47
Shaping Essentials Bamboo & Charcoal Infused Travel Brush Set
Rio Deo Aluminum-Free Deodorant Cheirosa 62 57 g
Libre EdT 30 ml
Playtint Cheek & Lip Stain
Önskar mig detta lilla ”clean girl set” för att kunna förbereda mig inför uni väldigt snabbt varje morgon, och ändå känna mig fräsch hela dagen. 🫶💞
Israa
Beauty Beginner
06/12/24-18:40(redigerad den 06/12/24-18:42)
Libre Le Parfum 50 ml
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 10 Braze Nude
Curl Manifesto Bain Hydratation Douceur Shampoo 250 ml
Gucci Guilty Pour Femme EdP Intense 30 ml
Det här kommer att vara min första gång med dig , jag hoppas att jag kan prova dessa produkter, och detta kommer utan tvekan att pressa mig att prova mer.
Anna
Beauty Beginner
06/12/24-18:37
Paradoxe EdP 50 ml
Björn Axén Tools - Magic Style Brush 38 mm
Curly Mousse 150 ml
Lip Shine Lacquer 815 You're Cute Jeans
Älskar dessa produkter ❤️
lina Ljungberg
Beauty Beginner
06/12/24-18:22
Color Refresh Treatment Cool Silver Blonde 250 ml
Advent Calendar
Euphoria EdP 30 ml
O2 Nail Polish 15-pack
Varför jag valde doma är för att jag älskar den parfymen. Jag älskar mitt hår och adventskalender valde jag för att jag har velat ha en adventskalender i flera år men inte har råd. Och nagellacken valde jag för att jag tycker om att hålla på med mina naglar
Hoda
Beauty Beginner
06/12/24-18:13
Libre Le Parfum 50 ml
J'adore EdP Infinissime 100 ml
Aqua Allegoria Pamplelune EdT 75 ml
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Jag har alltid haft svårt att unna mig själv en fin parfym och har aldrig ägt en så exklusiv doft som denna. Det skulle vara en dröm att få bära den och känna mig speciell varje dag. Att vinna denna parfym skulle verkligen göra min dag och ge mig en doft som jag aldrig glömmer
Linda Maarouf
Beauty Beginner
06/12/24-18:05
Moisture Surge Intense Set
Eros EdT 50 ml Gift Box
J'adore EdT 50 ml
Sì Passione Intense EdP 30 ml
Jag är en trogen kund hos er som alltid föredrar kicks framför andra beuty butiker