/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nadja
Beauty Beginner
06/12/24-20:54(redigerad den 06/12/24-21:03)
Lost Cherry All Over Body Spray
Lost Cherry EdP 50 ml
La Belle EdP 50 ml
Light Treatment 100 ml
Jag önskar verkligen detta eftersom produkterna är fantastiska, doftar så gott och oljan gör underverk för mitt hår, det känns både friskt och starkt. Jag är så nöjd med Kicks, ni har alltid något nytt och spännande att erbjuda och levererar varje gång. Jag har aldrig vunnit något tidigare, och önskar att få detta som en julklapp.🫶 Tack för att ni sprider glädje året om!
Marwa baqeri
Beauty Beginner
06/12/24-20:51
Libre Le Parfum 50 ml
Voce Viva EdP 30 ml
Privé Pivoine Suzhou EdT 50 ml
Voce Viva Intense EdP 50 ml
Jag valde fyra parfymer ، eftersom jag älskar parfymer väldigt mycket, men samtidigt kan jag inte köpa sådana parfymer eftersom de är väldigt dyra för mig! Jag hoppas att jag vinner, jag blir väldigt glad, för jag kommer att få fyra julklappar! Jag har noll inkomst , Jag hoppas få dessa parfymer.
Jenny
Beauty Beginner
06/12/24-20:46
Sara4President
Beauty Beginner
06/12/24-20:32
Juliette Discovery Set
The Whipp – Ultra-Nourishing Whipped Body Cream 200 ml
Brooklyn Bombshell Blowout Volume Spray 200 ml
You Got This! Brush Kit
Till att börja med parfymkitet för att jag länge har velat testa JHAG, men alla verkar dofta så gott så kunde inte välja en 🙈 Sedan har jag testat lite från Mantle men ännu inte denna kroppsprodukt, så nyfiken 😍 Därefter denna blowout-spray från älskade Amika. Verkar ge så fina resultat för tunnt, livslöst hår som mitt, så vill gärna testa 🥰 Sist men inte minst sminkborstar från Flaer. Har haft mina aaaaaalldeles för länge, så det är dags för nya 🤪👀
Marwah
Beauty Star
06/12/24-20:30
Paradoxe EdP 50 ml
Atelier Versace Figue Blanche EdP 100 ml
Eyes Closed EdP 50 ml
The Wonder Express Advent Calendar
Jag älskar de parfymen två av dem vill jag ge som julklapp till min dotter och min mamma och den tredje julklapp är till mig. Julasken vill jag dela mellan mig och min mamma för mitt ansikte behöver effektiva produkter som La mers 🥰♥️. Hoppas jag vinner det kommer glädje mig och min familj 🙏🏼
Annie
Beauty Star
06/12/24-20:26
Dior Addict Natural Gift Box
Lost Cherry EdP 50 ml Gift Box
Hydration Celebration Body Routine Gift Box
Blush 778 Orgasm Edge
Jag väljer alla dessa produkter för att jag har testat alla och jag är väldigt nöjd av kick’s personal och produkterna. Skulle vilja få dem igen och fira en fantastisk Kicks-mas 🌟🎄
chrestinoudah
Beauty Beginner
06/12/24-20:22
Paradoxe EdP 50 ml
Away Tonight Women EdP 50 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Aqua Allegoria Mandarine Basilic Forte EdP 75 ml
Jag älskar parfym
leila
Beauty Star
06/12/24-20:16
Rio Body Retreat Gift Box
Holiday Blockbuster
The Gorgeous Grocer - Christmas Beauty Advent Calendar
Cellular Performance Cream Saho Gift Box
Jag vill jätte jätte mycket att vinna dem här produkter som julklapp. Dom är jätte fina och goda. Luktar så gott. Man kan göra så massa olika smink med dem. Återfukta hud och blir fresh hela tiden☺️