/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Manar
Beauty Beginner
06/12/24-22:40
Rouge Dior Forever Lipstick 100 Forever Nude Look
Pure Color Whipped Matte Lip 924 Soft Hearted
Älskar så fin färg och jättebra på läpparna
Zahra
Beauty Beginner
06/12/24-22:32
Uomo Born In Roma Intense 100 ml
Uomo Intense EdP 50 ml
Babe Collection Kit Gift Box
Dior Addict Natural Gift Box
Jag har noggrant valt ut dessa fyra produkter för att skapa ett Beauty Kit som speglar både omtanke och min vilja att ge bort något speciellt till mina nära och kära. För mig handlar skönhet inte bara om utseende, utan också om att visa uppskattning och skapa minnesvärda stunder med de människor jag älskar. Jag tror att varje produkt kommer att bli ett vackert sätt att uttrycka min uppskattning och kärlek till mina familj och en av de är självklart till mig. Jag ser verkligen fram emot att vinna och kunna ge mig och dem dessa fantastiska produkter!
Fatimah Suhair Yaseen
Beauty Beginner
06/12/24-22:32
Scandal Le Parfum 50 ml
SA Smoothing Cleanser 236 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Daily Glow Toner 150 ml
Jag älskarrrr kicks och allt som finns där!! Jag är så taggad att vinna och testaaa😻😻😻😻
Alice
Beauty Beginner
06/12/24-22:19
Nour
Beauty Beginner
06/12/24-22:18
Libre Le Parfum 50 ml
Miss Dior EdP Roller-Pearl 20 ml
Shade+Light Face Contour Palette
GoGo Tint Blush Cherry
Kristina
Beauty Beginner
06/12/24-22:15
Holiday Blockbuster
Good Girl EdP 30 ml
Genifique Ultimate Serum 115 ml
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Dessa produkterna är jag så nyfiken på! 😍😍 Har varit sugen på de länge men har inte kunnat unna mig dem än. Vilken drömtävling! 🥰🥰 Håller alla tummarna att Tomten kommer med ett drömpaket till denna trötta mamma! 🤪 God jul 🌲🌲
Mikaela
Beauty Beginner
06/12/24-22:12
Photo Finish Resurface Smooth + Renew Primer 10 ml
Laguna Ultimate Face Palette I
All Nighter Setting Spray 118 ml
Libre EdP 50 ml Gift Box
Skulle bli super glad om jag vann detta då det är något jag velat ha länge, parfymen har jag haft tidigare men den är tyvärr slut!
Marghret
Beauty Star
06/12/24-22:09
Stronger With You Absolutely EdP 50 ml
Born In Roma Coral Fantasy Uomo EdT 50 ml
Jag har köpt de för min man och han tyckte om de. You parfum luktar så himla bra jag rekommenderar den.