/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Selma
Beauty Beginner
07/12/24-02:52
Prestige La Crème Riche 50 ml
Moisture Surge Intense Set
Your Confidence Boosting Routine Gift Box
Att vinna något just nu hade betytt hela värden för mig. Just nu under en sjukskrivning, ansiktet ser katastrofal ut, vilket som helst hudvård hade vart guld värt, så man känner sig lite mer vacker än vad man gör nu ❤️❤️
Emma
Beauty Beginner
07/12/24-02:13
Gift Set The One EdP 75 ml + Body Lotion 50 ml + Travel Spray 10 ml
Heal Beauty Box
Flowerbomb EdP 30 ml
Skincity Selection Box
I min önskelista har jag några saker, Några riktiga favoriter i olika smaker. Till exempel en parfym från Dolce & Gabbana, Och en från Viktor & Rolf de kan ni väll ana. Sen lite hårvård från Maria Nila, Perfekt för min hårbotten som inte vill sluta klia. Sist men inte minst en box från Skincity skincare, Så jag kan få hjälp med mitt torra ansikte för de behövs jag svär!
Darine
Beauty Beginner
07/12/24-01:56
Paradoxe EdP 50 ml
SunCoverUp Skin Tint SPF 50 Caramel
276 Essential Cleansing Oil 120 ml
Hard to Resist Nail Strengthener Pink
IN love all those items they are my best items for me and my husband i wish to have them merry Christmas for you all
Clara
Beauty Star
07/12/24-01:40
For Her EdT 50 ml
Narciso Cristal EdP 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
For Her Musc Noir Rose EdP 30 ml
Mina favoriter som är fantastiska
Sipal Faisal Hasan
Beauty Beginner
07/12/24-00:46
Signature Rose Naturelle Intense EdP 30 ml
Libre Le Parfum 50 ml
Lipliner Bibi
Hair & Body Anti-Hairloss Shampoo 250 ml
kicks❤️ är bäst
noorsverige2000
Beauty Star
07/12/24-00:44
Miss Dior EdP Roller-Pearl 20 ml
Thank U Next 2.0 EdP 30 ml
Olympéa Solar EdP Intense 30 ml
Fizzy EdT 25 ml
Jag älskar parfymer och det vore en dröm om jag vinner något
ismonoor50
Beauty Beginner
07/12/24-00:42
Aya
Beauty Beginner
07/12/24-00:29
Living Luminizer Glow Quad Mini
Hydro Grip + Glow Primer 30 ml
Lip Oil Balm 01 Pale Pink
Vegan Active Berry Lip Oil 4,5ml
Jag har valt det jag har viljat ha ett tag jag har precis börjat med att använda smink och en av dessa produkter använder min vän och det ser extremt bra ut. Det är bara att hitta produkter som passar dig. God Jul 😊